Přejít na obsah

Převod z UPC do Vodafone


alnagon

Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, Jardabr napsal:

Tak už jsem byl také převeden (nebo převezen?). A vysvětlilo se, jaký settop box za 100Kč měsíčně mi bude pronajímán, když standard je za 70Kč a prémium za 120Kč. Je to starý slavný KAON KCF-B4003HCO HD.

A to je dobře, nebo špatně, ze tvého pohledu?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tomus to je zajímavá otázka. Třeba dneska se Kaon snaží a restartoval se za dvě hodiny jen jednou.

Řešit to budu muset, až KAON spadne při nahrávání, nebo se nenahraje celý pořad a manželka to bude chtít pustit zpětně. O Horizon Go jsem přišel a Vodafon neumí Chromecast. Nebo dřív Vodafon vymyslí aplikaci do Android TV?   

  • Nesouhlasím 1
  • Haha 1
  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lennycz

Dobrý den, mám dva dotazy ohledně přechodu z exUPC na Vodafone.

 

  1. Nevím kdy přesně to začalo, asi někdy během ledna, ale mám teď dost často výpadky, které trvají dlouhé hodiny. Nejhorší je, když člověk pracuje z domu a stane se mu to během normální pracovní doby. Netušíte někdo, jestli to je dočasný problém, kdy se dělají nějaké migrace techniky z UPC na Vodafone? Děje se to už minimálně tři týdny, tak nevím, jestli má smysl ještě čekat na nějakou stabilizaci, nebo prostě přejít k jinému poskytovateli.
  2. V prosinci mi došel email s informací o ceně internetu po přechodu z exUPC na Vodafone. Bylo to nepatrně dražší (o pár korun) než jsem platil u UPC. V lednu jsem byl přesunut pod Vodafone. Přihlásil jsem se do Můj Vodafone a tam se píše, že od příštího měsíce bych měl platit částku, která je přibližně 2x větší, než bylo původně avizováno v prosinci. Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil?

 

Psal jsem na Vodafone email, už je to asi 10 dní a stále bez odpovědi. Snažil jsem se dnes dovolat operátorovi, poprvé jsem čekal snad 45 minut a pak se mi hovor ukončil. Po druhé jsem čekal přes hodinu a pak se hovor také ukončil. Tohle je už asi můj poslední pokus, jak zjistit nějaké informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Přechodu z exUPC na Vodafone

Dobrý večer, 

 

začnu odspodu. I zde na fóru se píše, že se mění účtovací období, převádí se zůstatky atd. Takže se to srovná a ve výsledku ta zaplacená částka bude sedět. 

Co se týká výpadků, tak ty nemají s převodem nic společného, je tedy třeba je řešit, pokud nejsou uvedeny zde: https://www.vodafone.cz/vypadky/

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, lennycz napsal:

Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil?

Tím se netrap. Já měl taky v samoobsluze částku cca 2x vyšší, a pak mi přišla faktura na 73,- Kč. Na další období už mi svítí správná částka. 

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@lennycz Hezké odpoledne,

posílám podrobné vysvětlení k Vyúčtování. Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně.

Co se týká výpadků internetu, tak tam platí vše, co uvedl Marek. Na webu https://www.vodafone.cz/vypadky jsou také tipy, co zkontrolovat, kdyby náhodou byla příčina třeba ve Wi-Fi apod. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník nhima

Dobrý den,

měl bych dotaz - co podle Vodafone přesně obnáší "převedení služeb do systému Vodafonu"?

To, že to Vodafone oznámí v den provedení a zároveň bez nějakého varování, že mohou být služby nějakou dobu nedostupné, je opravdu nepříjemné. Vědět to alespoň den dopředu, asi bych se nějak zařídil a vesměs by mě to nijak nepostihlo. Ale co, snad bych dnes nečekal slušné chování k zákazníkům...

Ale, že bez jakéhokoliv varování nebo nahlášení typu změn dojde automaticky k nějaké změně nastavení modemu (zatím jsem ještě ani nestačil zjistit příčinu), kdy se už nemůžu po zbytek odpoledne vrátit k práci, protože po dvou restartech modemu, i ntbku se nelze připojit přes VPNku do pracovní sítě, abych dokončil práci a zbytek dne nebyl úplně odříznutý, mi příjde jako vrchol.

 

Máte s tím někdo podobnou zkušenost? Případně prosím o poznatky a rady, k jakým změnám při migraci došlo, abych ušetřil čas pátráním po příčině.

Pro pracovníky Centra Péče Vodafonu - tentýž požadavek je pod číslem 1120640. A prosím žádné "zavolejte nám na tel ...", koukejte se ozvat sami, telefon jsem nechal v podpisu, nehodlám strávit další čekání posloucháním otravného automatu.

 

S pozdravem

 

Tomáš Němeček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...