Přejít na obsah

Převod z UPC do Vodafone


alnagon

Doporučené příspěvky

Tak ono vlastně ani není důvod aby to nefungovalo, když po migraci k k vám putuje úplně ten samý "signál".

Vodafone boxy to neumí protože to na nich na rozdíl od výrobců televizorů nikdo nenaprogramoval, možná je to i kvůli tomu že ve verzi přes OTT nemůže technicky HbbTV ani fungovat, tak to neřešili ani pro verzi na DVB-C.

Takže to znamená koupit rozbočovač, připojit ho před Vodafone box a jednu větev koaxu táhnout opět do televizoru a HbbTV přijímat opět přes televizní tuner, pokud je to chytrá telka a umí to, ach jo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník uživatelSV

Dobrý den, 

jsem dlouholetý uživatel (TV Litvínov, Karneval, UPC) více jak 17 let 🙂 a byl jsem jeden z testovacích zákazníků.

Kvalita připojení se postupně zvyšovala a neměl jsem nějaké větší důvody odcházet.

Dosud jsem využíval připojení + TV přes Chromcast, abych nemusel tahat po bytě kabely

 

Přepojení: 

- výpadky cca 14 dní, změna infrastruktury za UPC (optimalizace) a rada Vodafone (v případě výpadku použijte hotspot na svém mobilu?)

- žádná kompenzace/úleva/omluva

- mám APC a server, kde večer zálohuji (pravidelně dochází stále ke krátkým výpadkům)

 

TV Vodafone:

- velké zklamání, neustále se načítá a vypíná, nepodporuje chromcast

- nepřehledné, nelze hledat dle přehledu 14 zpět

 

V tuto chvíli jako primární uživatel sítě a TV je pro mě stabilita a TV dost za hranou použitelnosti.

V tuto chvíli u nás v domě probíhá jednání  s poskytovatelem (optika do jednotky) plus za mě výběr paušálu nějaké internetového poskytovatele TV

 

Pro Vodafone bohužel velké sousto a nepovedená akce. Škoda jsem líný něco předělávat když funguje i s ochotou připlatit.

 

S.V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je bohužel realita. Takhle dopadlo převzetí UPC Vodafonem. Když to bylo ohlášeno, tušil jsem, že to bude zhoršení. Ale chtěl jsem být optimistou, a doufal jsem, že se sice nic nezlepší, ale vše snad zůstane aspoň na stejné úrovni. Bohužel nyní už je jasné, že nemístným optimistou byl i ten, kdo se domníval, že se vše zhorší, ale jen o trochu.

  • Souhlasím 4
  • Smutný 2
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 11. 2021 v 11:19, Marek-26 napsal:

@CableG Nejlepší je se zastavit na prodejně, dát jim tam na pult starý box a vzít si nový, 3x zdůraznit, že chcete DVB-C (VTV-C) službu a rovnou odcházíte s boxem. Druhou variantou je si ho nechat poslat Českou Poštou (přes které nevyřešíte vrácení původního) a třetí je dodání nového boxu technikem (opět bez možnosti vrácení původního). 

Teda i když mi možnost řešit to na prodejně přišla zbytečně komplikovaná, tak dnes už si tak jistý nejsem - požadavek jsem zadal ve VF 23.11. a do dnes (tedy víc jak 14 dnů) se nic nevyřešilo (teda takhle - po urgenci 3.12. odpověděli, že jasně ale že mám svůj požadavek ověřit přihlášením, no a od té doby je zase ticho). Takže varianta s prodejnou možná není až tak od věci... Ale zase koukám, že ne každá prodejna může převzít starý box - normálně mám pocit, že je to nějaká rafinovaná úniková hra 🙂 

V 4. 12. 2021 v 11:14, uživatelSV napsal:

Dobrý den, 

jsem dlouholetý uživatel (TV Litvínov, Karneval, UPC) více jak 17 let 🙂 a byl jsem jeden z testovacích zákazníků.

Kvalita připojení se postupně zvyšovala a neměl jsem nějaké větší důvody odcházet.

Dosud jsem využíval připojení + TV přes Chromcast, abych nemusel tahat po bytě kabely

 

Přepojení: 

- výpadky cca 14 dní, změna infrastruktury za UPC (optimalizace) a rada Vodafone (v případě výpadku použijte hotspot na svém mobilu?)

- žádná kompenzace/úleva/omluva

- mám APC a server, kde večer zálohuji (pravidelně dochází stále ke krátkým výpadkům)

 

TV Vodafone:

- velké zklamání, neustále se načítá a vypíná, nepodporuje chromcast

- nepřehledné, nelze hledat dle přehledu 14 zpět

 

V tuto chvíli jako primární uživatel sítě a TV je pro mě stabilita a TV dost za hranou použitelnosti.

V tuto chvíli u nás v domě probíhá jednání  s poskytovatelem (optika do jednotky) plus za mě výběr paušálu nějaké internetového poskytovatele TV

 

Pro Vodafone bohužel velké sousto a nepovedená akce. Škoda jsem líný něco předělávat když funguje i s ochotou připlatit.

 

S.V.

 

Vlastně jsem si prošel - a procházím - něčím podobným. Takže snad mohu nasměrovat - na TV bych zvolil (a asi také zvolím) Telly. Služba běží fajn, na komunikaci reagují svižně (nejen ve srovnání s VF, kde na odpověď čekám od 23.11.), dokonce mají aplikace pro Apple TV (což je pro mě další výhoda).

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch alternativních operátorů vidím největší slabinu v tom, že často nabízejí možnost přehrávání televize pouze na jednom zařízení v jednu chvíli a další za příplatek, například O2 TV, což může vyhovovat jednotlivci, ale v rodině to bude problém.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není tak uplně pravda, Telly i SledovaniTV to umožňují, dva settopboxy nebo SmartTV v ceně další za příplatek. AndroidTV i AppleTV samozřejmostí. Telly bohužel nemá Sport 1 a 2 (F1), to samé O2. Překvapivě nejlepší poměr cena výkon má teď asi T-Mobile a jejich TV Go appka už podporuje značnou část chytrých televizí vč. AndroidTV a 6 zařízení je v ceně.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, tomus napsal:

U těch alternativních operátorů vidím největší slabinu v tom, že často nabízejí možnost přehrávání televize pouze na jednom zařízení v jednu chvíli a další za příplatek, například O2 TV, což může vyhovovat jednotlivci, ale v rodině to bude problém.

Je teda fakt, že jsem u upc přeskočil éru media boxů a poslední výkřik techniky u mě byly Kaony B3001 a B4003 + Horizon Go, ale to Telly, co zhruba 2 týdny zkouším, je pro mě jak zjevení z jiného světa. Souběžně 4 streamy, rovnou aplikace pro Apple TV, funguje to, nepadá to, reaguje to prakticky hned, žádné čekání.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OTT služeb typu Telly je hlavní průser v tom, že je služba naprosto bez garance na vodě. Když to funguje, tak OK, ale jak ne (zrovna včera jsem kdesi četl, jak to někomu vyhazuje chybu "50x error"), tak je to prostě v řiti a nastává typický horký brambor, kdy Telly hází problém na poskytovatele netu, no a poskytovatel netu klientovi sdělí, že je vše v pořádku a ať si to řeší Telly. A výsledek pak nula. Tyto služby jsou dobrý snad jako doplněk, resp. je velmi žádoucí mít k nim nějakou rezervu v podobě příjmu jiného TV signálu a nesázet jenom na to, že nenastanou problémy.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PeggyK

Dobrý večer, 

pročítám zdejší diskuzi a těší mě, že nejsem sama, kdo má s Vodafonem takové problémy - tedy chyba asi nebude na mé straně. U UPC jsme si kdysi objednali kabelovou televizi a internet, do převzetí Vodafonem vše fungovalo naprosto bez problémů, po převzetí Vodafonem se zhoršovala kvalita (například NOVA černobílá a zrnitá, u většiny ostatních programů alespoň "duchy"), časté výpadky, občas "kostičkování"...

Minulý týden jsem zahlédla při sledování ČT, že Vodafone vypne analogové vysílání (v podstatě kvůli tomu jsem si kabelovku platila - jinak mám možnost píchnout se zdarma na společnou domovní anténu, která dle sousedů po modernizaci poskytuje velmi kvalitní signál). Zkusila jsem tedy dnes zapojit set-top-box, který mi pronajalo ještě UPC a za který si účtují pronájem 70,- Kč měsíčně. Set-top-box "živý" je, nicméně po čtyřhodinovém automatickém ladění kanálů nenaladil vůbec nic. Pokud je to typ, který nevyhovuje technickým nastavením současného digitálního vysílání, neměli na to snad být zákazníci včas upozorněni??? Při přechodu na novou normu jsme byli stále ujišťováni, že jako zákazníci kabelové televize od Vodafone se nás změna nijak nedotkne.

Takže - jak jsem tak vyrozuměla ze zdejší diskuze - může se taky stát, že po vypnuti analogového signálu budeme bez televize, než se sem milostivě dovalí technik s nějakým modernějším zařízením???

Jak psal níže CableG - problémy s Můj Vodafone mám stejné. A stejná chuť po dlouhé době (myslím že též 20 let) vykašlat se na kabelovku, koupit nějaký univerzální set-top-box a začít znova používat STA - a internet bych taky našla levnější a v lepší kvalitě.

Zítra se ještě pokusím dovolat na tu linku, kde místo robotů sedí (doufejme) lidi. 

Štve mě, že tohle (vynutí analogu) dělají zrovna před Vánoci, jednak každý má úplně jiné starosti než řešit problémy s televizí, jednak se asi většina z nás těší na pohádky...

Přeju pohodový advent!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...