Přejít na obsah

Kostickovani PrimaCOOL HD, Nova Cinema HD


Návštěvník Barbucha
Přejít na řešení Vyřešil Adolf.Shitler,

Doporučené příspěvky

Taky mi kostičkuje spousta programů. Dělá to od středy. Na Facebooku mi z Vodafonu napsali ať zavolám na podporu. Ten brigádník s kterým jsem mluvil poradil jen restart set-top boxu. Tohle poradí všichni co víc neví. Samozřejmě že to nepomohlo a všechno se musí nastavovat znova. Tak by mě zajímalo kde je problém. Pardubice Družby.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • VTV box
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jabadabadooo

Pardubice Závodu Míru stejný problém. Na DVBC, CAM - 618MHz (Nova Cinema + Action, Prima Cool + Zoom) sekání obrazu i zvuku. Kabeláž v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jabadabadooo

Asi takhle: Hlášeno ve výpadcích nic není, alespoň v Pce, Závodu míru. Jelikož to hlásí i jiní uživatelé z Perníkova, něco na tom bude. Nikdy problém na své straně neuznalo UPC a VF se straní taktéž. Oznámení typu "Závada není na vašem přijímači" je pradávná historie, kdy se občas říkala pravda, takže se po něčem pídit, je ztrátou času. Něco jako oznámit poruchu, či závadu je takřka nemožné. Bojovat s Tobim, či  marně proklikávat volby na telefonu fakt nehodlám. Chápu, že VF nemá důvod to řešit, protože ON má všechno v pořádku, stejně jako před ním UPC. A když nehodláš čekat na telefonu, klikat jak magor, nebo klábosit s dementním Tobim, vzdáš to. A to VF potřebuje: Není stížnost - není co řešit!  Vualááá!

Problém jsem oznámil mailem Ondrovi z VF, tak třeba... Ještě bych možná připomněl to kostkování obrazu na jinak skvělém REBELu a o 300ms předbíhající CZ audio u VIASAT HISTORY.

Něco jako: hlaseniporuchytv@vodafone.cz, hlaseniporuchynet@vodafone.cz, hlaseniporuchytf@vodafone.cz, - prostě jednoduché oznámení "něčeho" co nefunguje na mailovou adresu poskytovatele nejde zřídit? Pak by technici nemuseli čekat, až se někdo vytrvalý prokliká až k nim, ale mohli by hned napsat: "Zkusili jste to vypnout a znovu zapnout?😊

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jabadabadooo

Dle aktivity v tomto vláknu se už o tom ví. Nickelodeon začal řešit Ondra, tak snad vyřeší i toto. A velice mu za to děkuji. Ono opravdu není jednoduché něco nahlásit. Proto jsem psal o možném hlášení poruch na mailovou adresu podpory.

Have you tried turning it off and on again?

Dnes dopoledne (neděle 20.2.) jsem provedl kontrolu a zjištění je následující:

Rušení - sekání (zamrznutí) obrazu i zvuku je patrné s různou četností a intenzitou na frekvencích:

538, 546, 554, 562, 570, 578, 594, 602, 610 a 618 MHz. Frekvenci 586 MHz jsem nezkoušel, zde jsou pouze rádia.

Od frekvence 622 MHz se zdá být již vše v pořádku. 

Lokalita Pardubice, Závodu Míru. Má někdo další z Pardubic stejný problém? Prosím o přidání informace do tématu.

Jedná se o stav několika posledních dní, v minulosti bylo vše OK. (s výjimkou výše zmíněného kostičkování stanice Rebel a o 300ms předcházejícího se zvuku u Viasat History.)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...