Přejít na obsah

Převod služeb


Návštěvník Karel Vlachovský

Doporučené příspěvky

Návštěvník Karel Vlachovský

Mám sice nový STB, ale stále nenajdu TV ani internet na "můj vodafone". Takže dvojí účet, různá hesla a přihlašovací jméno, exUPC už nefunguje, TV na počítači také ne, na Vodafone TV se nelze přihlásit, hesla to nezná, na "zapomenuté heslo nebo jméno" neodpovídá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Hezké odpoledne, Karle, jestli to chápu dobře, tak jsme vaše služby převedli do systémů Vodafonu? V tom případě jsme vás SMSkou informovali o nových přihlašovacích údajích. Zkuste se podívat na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/prihlaseni-do-muj-vodafone-po-prevodu/, kde vše popisujeme.

Do samoobsluhy se můžete přihlásit číslem služby Vodafone TV nebo pevného internetu (začíná na 8 nebo 9). Také můžete využít přihlášení přes číslo plátce jako další možnost. Administrátorské heslo jsme vám buď poslali SMSkou, nebo pokud už máte třeba mobilní tarif a přiřadili jsme služby na stejný zákaznický účet, tak můžete použít administrátorské heslo, které už jste dřív používal.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Karel Vlachovský

Hlavní problém je, že Můj Vodafone stále neví, že mám i internet a TV. Nabízí mi jen koupi služby,kterou už mám. Je na čase po více jak měsíci konečně sloučit ExUPC a Můj Vodafone!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Karel Vlachovský Těch důvodů může být více - může jít o to, že máte vytvořené 2 zákaznické účty, které o sobě nevědí, může to být o tom, že nepoužíváte k přihlášení administrátorské heslo, proto nevidíte všechny služby z účtu atp. V tomto případě bude lepší, když nám zavoláte na 800777731 nebo se stavíte v prodejně, ať jednoznačně víme, jaké služby a kde využíváte a pomůžeme vám s orientací v nich 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Nikolas

Pardon trochu jsem vystresovaní. Máme dva byty online se ukazuje jen jedno vyúčtování a také nám nepřišla sipo platba za vodafone ani na jeden z bytů tak jsme zmatený  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Nikolas Hezké odpoledne, podívejte se na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/, kde najdete informace k prvním Vyúčtováním po převodu služeb 🙂 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...