Přejít na obsah

Zmena inkasa neni mozna pres web?


Návštěvník Lesuzdar

Doporučené příspěvky

Návštěvník Lesuzdar

Zdravim, menil jsem si nedavno banku a tak jsem chtel zmenit i ucet pro inkaso. Jenze kdyz jsem na webu prisel na misto, kde se inkaos nastavuje, tak tam byla jen zelena fajvka znacici, ze je inkaos aktivni a nikde zadna moznost inkaso zmenit nebo zrusit. To opravdu musim kvuli takove prkotine volat operatora? Krom toho, ze ziju v zahranici a takovy hovor budu muset platit podle roamingoveho tarifu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Lesuzdar Hezké odpoledne, ještě bych doplnil k příspěvkům výše, že je důležité, abyste se přihlašoval nejlépe administrátorským heslem. Úroveň přístupu vidíte ve webové samoobsluze v nabídce Účet (červená nabídka se siluetou postavy), kde je zobrazeno, jaká oprávnění máte k dispozici.

 

image.png

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zavolal jsem na hvězdička 77 dnes v 8h ráno.

Po hodině se mi ozvala slovenská operátorka.

Vysvětlovala mi, že na slovensku mají všechno jinak (předčíslí, kód banky...)

Odkázala mě na prodejnu, tu mám 60 km daleko, tak že to vyřešíme jinak.

Do 14 dní mi přijde SMS o změně.

Takže 15.2. ještě zaplatím tu 2násobnou částku ze Sipo, která se mi pak vrátí na Inkaso.

Specifický symbol pak zadají oni (Vodafone) a ne banka, jak mají v návodu.

Mají to trochu složitější, ale konečně se něco řeší.

Děkuji za rady.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • upc modem technicolor 7200
  • Jindřichův Hradec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kterým návodě je chyba? Já na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ jasně vidím: 

Nezadávejte variabilní ani specifický symbol.

To stejné je i v samoobsluze, resp. jenom zadat číslo účtu. 
Co je na SK netuším, řešíme tu Vodafone Czech Republic, ne? 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@athlon1096 Pokud teď máte SIPO, tak je potřeba o změnu požádat na Lince péče o zákazníky, protože SIPO nově nenabízíme a proti jiným způsobům platby má výrazné odlišnosti. Kolegové vám na základě požadavku následně vytvoří nového plátce (změní se specifický symbol) a nastaví jako způsob platby inkaso. Pak si ho už také budete moct měnit podle libosti, kdybyste inkaso někdy v budoucnu chtěl změnit na něco jiného (na SIPO se však vrátit nelze). 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...