Přejít na obsah

Přechod na Vodafone TV


honza265

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@sumbi Pěkný den, Macbooky se systémem MacOS podporované nejsou, proto vám VTV nejde na Macbooku Pro. Nejde o chybu, podporované systémy najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/.

Co se týká počítače v práci, pokud obsahuje aktuální Windows a aktuální Chrome, tak by vám mělo připojení fungovat. Samozřejmě ale musí být splněny všechny minimální parametry, které najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/. U pracovního počítače může být teoreticky problém i v případných restrikcích firemního IT oddělení... 

@cvancara Pěkný den, potřebné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/. Ve zkratce - není potřeba nic měnit, ale je dobré si pohlídat termín platby a její výši, zda odpovídá nově vystavovaným Vyúčtováním.

Kopíruji ještě z webu:

Pro jednorázové platby můžete nadále využívat původní platební údaje (variabilní symbol a číslo účtu), platba nám v pořádku dorazí. Ve Vyúčtování vám už však budeme zobrazovat nové číslo účtu i nový variabilní a specifický symbol, neuděláte tedy chybu, když využijete vždy aktuální údaje z Vyúčtování.

Jestli jste doposud využívali trvalý příkaz, doporučujeme vám provést změnu na inkaso, díky kterému nemusíte hlídat případné změny ve výši plateb nebo v datu vystavení Vyúčtování. Po převodu služeb do systémů Vodafonu může dojít ke změně data vystavování Vyúčtování a zejména v prvním období se bude částka na Vyúčtování lišit od běžné měsíční platby, proto doporučujeme, abyste si stav plateb za Vyúčtování zkontrolovali v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování.

Podívejte se na všechny možnosti, jak můžete své Vyúčtování platit.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník freekarol

Dnes nám vyměnili set top box a mám tyhle problémy:

  1. Vodafone set-top box má pomalé reakce: čekat 30 vteřin na to, aby mi naskočil program, to přece nejde. Na jejich videotéku, než mi naskočí, co jsem zvolil, to je několik minut. Podobné je to při stisknutí tlačítka HBO. A když nechci čekat a mačkám dál, tak se to celé sekne. Už sem provedl restart set-top boxu, na chvíli v pohodě ale teď už to zase blbne.
  2. Přehrání na mobilu mi hlásí chybu: Obsah nelze přehrát. Zkuste to prosím později. (MV1803)
  3. Přehrání na PC (Windows 10, Chrome a Vivaldi) mi hlásí tuhle chybu: Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WT1807)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. 30s je opravdu dlouho. A samozřejmě když klikáte, než se něco plně načte, může to skončit zamrznutím. 

2. MV1803 - Root či chybějící DRM. (Odemčený bootloader ???). Tento obsah není k dispozici pro přehrávání mimo EU. - Takže co máte za telefon, jakou verzi androida atd.

3. WT1807 – Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP. Více info v centru péče. - Pokud máte jakkoliv analogově připojený monitor (VGA, analogový DVI...) nepůjde nic přehrát.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jsem už byl převeden pod Vodafone TV. STB naštěstí funguje, dokonce v něm je i možnost seřazení programů. Hurá! To řazení jsem tedy ještě nezkoušel, uvidíme, jestli v něm nejsou nějaké háčky.

 

Ovšem pokusil jsem se dostat do samoobsluhy Muj Vodafone. V SMS mi přišel odkaz na www.vodafone.cz/dokoncete-nove-nastaveni, šel jsem tam, vyplnil e-mail i heslo. Napsalo to "Na adresu xxxxxx@gmail.com jsme poslali instrukce k dokončení nastavení. Prosím, pokračujte do své e-mailové schránky. Na ověření máte 24 hodin, tak to raději neodkládejte.". Už je to skoro hodina a v mé schránce žádný mail není. A ano, koukal jsem i do spamu. A ne, nenapsal jsem svou adresu špatně, protože ji nepíšu ručně, mám na to makro. Navíc ji na té strance vidím a je správně. Zavolal bych na linku nebo napsal na tam.je/forum, ale bojím se, že mi poradí restartovat modem (nebo ještě lépe ho uvést do továrního nastavení). Kdyby na té stránce aspoň byla nějaká možnost nechat si mail poslat znovu, ale kdepak.

 

Ještě se pokusím dostat do přehrávání Vodafone TV, nevím jestli to půjdebez samoobsluhy. Každopádně už se těším na chybu 1807 (mám dva monitory)..

Sorry za doublepost, chtěl jsem ještě přidat další informace, ale zdejší systém mi to zakázal, že už ten post není možné editovat. Tak holt musím založit nový. A přibydou další, jak budu zkoušet další věci. 😀 Ať to kdyžtak někdo z adminů spojí do jednoho.

 

Edit: ještě jsem se pokusil přihlásit podle údajů z jiné SMS, kde se píše: "Vase heslo k hlavnimu zakaznickemu uctu 1111111111 je 222222. Pouzivejte ho pro vstup do samoobsluhy Muj Vodafone". Když jsem to zkusil, odpověď byla, že daná kombinace údajů není platná 🤣 Nakonec se mi podařilo se do samoobsluhy dostat podle čísla plátce, tam kupodivu to heslo fungovalo. Ještě zkusím nastavit to přihlášení e-mailem odsud, uvidíme, dám vědět, jak to dopadlo.

Aha, tak ono se to merguje automaticky, tak to pak jo 👍

Tak kdepak, ani ze samoobsluhy žádný email nepřišel. Místo toho mi ale přišlo (ještě dřív než jsem zkusil zapnout to přihlašování emailem) tohle: "na zakaznickem uctu cislo 11111111 byl odstranen pristup Administrator. V pripade odstraneni administratorskeho pristupu s nim byly take zruseny vsechny pristupy, ktere administrator udelil". Koho jsem naštval, že mi vzal administratorský přístup?

Hmm, tak Vodafone TV mile překvapila. Žádná chyba, přehrává jak má, obraz slušný, jen sem tam se u některých HD kanálů na vteřinku zasekne, ale nic hrozného. 👍

Upraveno uživatelem marena
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@marena Hezký večer, k tomu přihlašování - heslo je sice k zákaznickému účtu, ale to číslo zákaznického účtu uvádíme proto, že platí opravdu pro celý účet (i kdybyste měl více plátců). Pro přihlašování jako takové se však vždy používá číslo služby nebo číslo plátce. Vše to vysvětlujeme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/prihlaseni-do-muj-vodafone-po-prevodu/.

Co se týká přihlašování e-mailem, můžete si ho aktivovat kdykoliv později. Veškeré návody a postupy k tomu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/. Kdyby se vám to nedařilo kvůli nějaké technické chybě, můžete nám zavolat nebo napsat přes https://tam.je/forum a samozřejmě předáme k opravení.

Zpráva o odstranění administrátorského přístupu se týká právě přihlašování e-mailem, znamenalo by to, že došlo k jeho zrušení. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník freekarol
5 hours ago, Marek-26 said:

1. 30s je opravdu dlouho. A samozřejmě když klikáte, než se něco plně načte, může to skončit zamrznutím. 

2. MV1803 - Root či chybějící DRM. (Odemčený bootloader ???). Tento obsah není k dispozici pro přehrávání mimo EU. - Takže co máte za telefon, jakou verzi androida atd.

3. WT1807 – Přehrávání médií bylo přerušeno kvůli problému s nepodporovanými funkcemi. Všechny připojené monitory musí podporovat HDCP. Více info v centru péče. - Pokud máte jakkoliv analogově připojený monitor (VGA, analogový DVI...) nepůjde nic přehrát.

  1. Tady mi zbývá jen resetovat set-top box a restartovat modem. Pokud ani to nepomůže, tak smůla.
  2. Mám odemčený bootloader a root, tak že v tom je asi ta příčina. Na jiném mobilu, který ani jedno z toho nemá, Vodafone TV funguje.
  3. HDCP bude asi ten problém, ještě musím vyzkoušet. Ale HBO Max s tím problém žádný nemá.

 

@Ondra - Vodafone Já čekám hodiny na potvrzovací email a furt nic. 😀 Když půjdu na https://www.vodafone.cz/prihlaseni-exupc/ a tam zvolím, že mám vyměněné zařízení, tak mi to červeně zvýrazní přihlašování emailem, takže logicky zvolím to, že?  Tak teda doufám, že když si později zvolím to přihlášení emailem, že mi ten potvrzovací email taky přijde...

Upraveno uživatelem freekarol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník freekarol

No, však taky nic nepřišlo. Ale už na mě vyskočilo okno, proč jsem nedokončil registraci, tak jsem zaškrtnul, že mi nepřišel potvrzovací email. K čemu do SMS dávají odkaz na přihlášení do Vodafone přes email, když mi ani potvrzovací email nepřišel?  Zbývá buď použít číslo plátce a nebo nějak Vodafone kontaktovat. Ale tam se dovolat, to aby si na to člověk vzal dovolenou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...