Přejít na obsah

Přechod na Vodafone TV


honza265

Doporučené příspěvky

Návštěvník Evzen

Je to slozity...
Predevsim je potreba, jak pise tomus, neustale prubezne "doucovat" NLP/NLU vrstvu bota... podle toho, co do nej lidi prubezne husti. Ale to se musi delat dobre, tj. nemuze to delat kdejaka brigadnicka trubka, chce to mit nejake znalosti... A to je bohuzel problem, na callcentrech takovi lide chybi, tam se najimaji pěšáci na vyrizovani hovoru, nikoliv lidi s potrebnym vzdelanim.

A to nemluvim o faktu, ze voiceboti - kde se, na rozdil od chatbotu, da teprve hovorit jako o nahrade lidskeho operatora na odpovidajici urovni - je uuuuplne jina kategorie!
Chatbota dneska dela kdejakej lojza... a mysli si, ze staci pouzit stejnou NLP/NLU vrstvu a jen pred to predradit Text-To-Speech a je to... a krute si vylamou zuby, protoze vystup prepisu reci v zadnem pripade NENI to same, co clovek naklape na klavesnici... Rozpoznani intentu z prepisu reci je slozitejsi nez z psaneho textu. A ani hlasovy vystup toho bota nemuze byt stejny jako textovy vystup do okenka chatu...
Tj. na to potrebujes jeste vic vzdelane lidi... a ti uz vubec mezi beznym osazenstvem callcentra nejsou...

A tak se zadny pokrok nekona a zustavaji jen hodinove fronty na telefonni lince pri cekani na ziveho operatora...

Pro zajimavost - ma nekdo osobni zkusenost s rozhovorem s virtualni asistentkou Týnou u T-Mobile, popr. s tou nevimjaksejmenuje u SK Telekomu?
Heh, uz je to nejak offtopic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem byl po migraci z UPC na Vodafone, tak nefungovalo přístupové heslo do "Můj Vodafone". Nebyl jsem v tom zdaleka jediný, s tímto problémem. Logicky jako první, co jsem udělal, jsem se obrátil na chat. A můžu vám říct, že ten robotek mě rozžhavil do běla. Ten je tak bl*ej, že to svět neviděl. Má předdefinované odpovědi na předefinované otázky., a těch není snad ani pět. Ten kdo tohle vymyslel, by si to měl nasadit doma do rodiny. Ručím za to, že do měsíce by byl rozvrat rodiny a rozvodové řízení.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Evzen Ak myslíš Olíviu v Telekom SK, tak som mal minule tú česť pri nahlasovaní poruchy na pevnej linke (nedalo sa vôbec vytvoriť hovor, prichádzajúce hovory zvonili ale po zdvihnutí ticho).. a bol som prekvapený, ako to dobre vybavila a zariadila technikov, na druhý deň už mi volal technik, že opravili čosi na ústredni (asi im odišiel port na karte) a už to fungovalo.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Evzen napsal:

Na chatboty musis jit holyma vetama a bez irelevantnich zbytecnosti jako "hele robote".

No... já myslím, že tady všichni pochopili, že to "hele robote" nebylo myšleno úplně vážně, a že šlo jen o pouhý sarkasmus.... 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

TADY to zrejme vsichni pochopili, ale ROBOT takove veci nechape... nema jak... tyhlety neuronove sit maji jeste HOOOOODNE daleko do schopnosti lidskeho mozku.
A proto je nutne tyhlety irlevantni zbytecnosti vypustit pri komunikaci s robotem. Nebo se pak aspon nedivit, kdyz vysledek dokonale odpovida znamemu heslu "garbage in, garbage out".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

@Ivo Mašek Tak jsem se Tobiho zeptal a prozradil, ze jede na Watsonu... ten neni spatnej jako NLP... samozrejme je ale nejdulezitejsi ta dialogova logika a hlavne prubezne dotrenovavani jak novych, tak stavajicich intentu. A to uz je na lidech bud z Vodafonu, nebo externich. Coz byva problem, protoze a) to stoji penize a to se za trvalou peci nikomu platit nechce, b) to vyzaduje pristup k datum, co tam lidi bouchaji a to byva problem zaridit externim firmam kvuli GDPR... Takze zbyva vyber dat internimi lidmi (tj. vysoka pravdepodobnost zcela blbeho vyberu) a pouze obcasne pretrenovani (a to navic z tech nejspis uplne blbe vybranych dat). Vysledek si clovek muze spocitat... 😉
image.png.61948c045cb9bc6ec5c6961d02096c42.png

 

@quadra2030 Tak to rad slysim... nekdy zacatkem roku by se to mohlo jeste zlepsit, az tam nasadi nasi novou generaci prepisu slovenstiny 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

Mimochodem, je normální, aby mě to zničehonic uprostřed sledovaného pořadu samo odhlásilo, a chtělo to po mě abych se znovu přihlásil?

To si musel Tobiho hodně naštvat ....... 😃

 

Každopádně tohle ten Tobi neumí (a nikdy nebude umět) vyřešit. Pošle ti vzkaz, aby ses postavil do telefonní fronty a pomohl si zahltit spojení. 

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná, ale fakt jen možná, kdyby se tým skvělých kolegů místo o naprosto zbytečného Tobiho staral o VTV v prohlížeči, bylo by všem lépe. Jsem rád, že si hrajou s pitominou, ale to podstatné vyřešit neumí. Tobi mi připomíná prastarý virus "Susenka". Přibližně stejný užitek.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...