Přejít na obsah

Zpomalená rychlost internetu


Návštěvník tondahemi

Doporučené příspěvky

Návštěvník tondahemi

Dobrý den,

stěhoval jsem si sebou na novou adresu ex Upc, první den po připojení byly rychlosti normální okolo 144 mb/s (s tím že si platím 150mb/s) takže normální, druhý den se rychlost snížila rychlost na směšných 20 mb/s. Vyzkoušel jsem vše co je napsáno na podpoře ale bohužel ani po týdnu rychlost nestoupla ani o mbit. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti ? 

0B22FA35-1243-4F4C-A9F0-B7B65AA10818.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Zpomalená rychlost internetu
Návštěvník tondahemi
před 50 minutami, Marek-26 napsal:

Dobrý den,

 

měření přes WiFi je neobjektivní a nevypovídající. Co měření přes kabel?

Bohužel přes kabel stejné i při reálném stahování je to vidět že se stahuje jen 20 mbit/s např na steamu 

BFE74ABF-3ED9-451A-AF95-6CCE8DCD41A8.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si zavolej na Vodafone a oni už se ti na to na dálku kouknou, jestli tam není nějaký problém se signálem třeba, předtím ještě ale restartuj modem chvilkovým vytažením z elektrického napájení, jinak tě ani nebude chtít dál pustit telefonní automat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník tondahemi

Už jsem volal technici na to mají 2 dny tak uvidíme co budou čarovat

před 6 hodinami, tomus napsal:

Tak si zavolej na Vodafone a oni už se ti na to na dálku kouknou, jestli tam není nějaký problém se signálem třeba, předtím ještě ale restartuj modem chvilkovým vytažením z elektrického napájení, jinak tě ani nebude chtít dál pustit telefonní automat.

Prostě už mi dochází trpělivost už nevím co dělat. Serou na mě a nic se neděje 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se tomu začal věnovat až dnes, měří mi Turris na  netmeter.cz, platím 1Gb, běžné 750 - 650, 8.1 to spadlo pod 100, 10.1. stouplo na 200 a od 11.1. 50 nebo 100. Upload stále 50. Takže některé dny mám Full duplex, ale jen 50. Resety jsem samozřejmě zkoušel. Snad každou druhou noc to totiž vypadne úplně, i když všechno vypadá, že funguje, internet ne. Někdy to vypadne i večer, což jsem si odzkoušel na novém boxů, že přestala jít TV, přes kartu v TV bez problému. Výpadky na adrese evidovány nejsou. Dnes jsem tedy psal, ale protože nikde žádná evidence toho požadavku, tak jsem i volal. Asi po hodině od telefonátu mi to vypadlo a po restartu se to zvedlo na 200. Tak uvidíme. Paní slíbila, že až něco zjistí, tak se mi ozvou.

 

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • V.Station 3.1, VTV STB 2G_A, 3xCAmodul
  • Hradec Králové
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podíval bych se na packet loss, udává to, jak máš zarušenou linku. Umí to měřit třeba SpeedTest.net.

 

Anebo zkus obyčejný ping:

ping -l 1024 -n 100 seznam.cz

 

No, mělo by to vrátit něco podobného:

Ping statistics for 77.75.75.176:
    Packets: Sent = 100, Received = 100, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 9ms, Maximum = 14ms, Average = 9ms

 

Pokud tam bude nějaká ztrátovost, volal bych v tu chvíli infolinku. Pokud nad 10%, oznámil jim rušení na trase, ať je řeší.

Upraveno uživatelem Vulva
  • Kabel 1000 Mb/s Profi
  • Premium 5G
  • Klasik
  • Vodafone Station 3.1
  • localhost
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník tondahemi

Bohužel už jsem volal 2x řekli že na to mají technici dva kalendářní dny a skutek utek, čtyři dny a nic. Platíš za službu a oni ji neposkytujou to je fakt moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tondahemi napište mi do SZ MAC modemu, nechám prověřit.

Ve středu a čtvrtek byl v lokalitě pokles signálu, od čtvrtka odpoledne je to OK. Problém se bude týkat jen Vás, je to na objednání servisu na kontrolu signálu u Vás doma, protože jinak v domě je to OK. Pokud koaxiální kabel (a koncovky) mezi zásuvkou a modemem je řádně dotažený/nacvaknutý, nejspíše sám nevyřešíte. Doporučuji tedy zavolat na linku a nechat si naplánovat servis. Před zavoláním restartujte modem a připravte si heslo pro komunikaci, operátor bude potřebovat 2 čísla z něj, aby se dostal na vaši smlouvu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...