Přejít na obsah

Všechno špatně


Návštěvník anv9anv

Doporučené příspěvky

Návštěvník anv9anv

Převedla jsem si všechny služby k Vodafone a od té doby se nestačím divit 😄 

První věc, která je pro mě jako zákazníka naprosto nepochopitelná - proč si nemůžu koupit modem a set-top box? Proč si je musím pronajímat? Proč platím měsíčně 310 Kč za věci, které v případě modemu doma mám, a to dokonce dva, a v případě set-top boxu - proč neexistuje normální aplikace? A proč je tak základní věc jako bezdrátové Wi-Fi připojení v premium verzi? To jsme v Bulharsku? Opravdu nechápu a u mě to tedy vypadá tak, že i přes to, že bez vrtání u mě doma jde jen UPC- Vodafone, asi radši budu vrtat 😀

Proč jsem si vybírala číslo po telefonu s operátorkou asi 20 minut, protože jsem chtěla nějaké lépe zapamatovatelné, místo toho, abych si ho normálně vybrala v košíku/samoobsluze sama během 2 minut? 
Proč mi všichni zaměstnanci lhali, když mi na konci listopadu a v průběhu prosince tvrdili, že slíbená sleva na zařízení mi bude platit i v lednu, a to bylo několik různých operátoru a lidí na prodejně, když mi pak při zjištění, že žádnou slevu na e-shopu nemám, jiná operatorka řekla, že platí pouze 14 dní? Vážně by mě zajímalo, jak v roce 2021 může někdo takhle klamat spotřebitele? 😄 

 

Když už mi někdo tedy objednal zařízení po telefonu, protože z nějakého důvodu i přesto, že mi obnovili smlouvu, to nešlo na eshopu objednat, tak pro změnu to zařízení se asi vypařilo, podle Vodafone už ho má dopravce MUFF - kapitola sama o sobě, a údajně mi ho měl dopravce dle operátorky Vodafone dnes doručit, no to už asi nestiha, je 21:20, když tohle píšu. Muff se nedá dovolat, prý volám mimo provozní dobu, což mi tam hezky zní celý den. Možná by bylo fajn teda tu provozní dobu na ten retro web i umístit. Nějak nechápu, co je na 28.12. nepracovního, pokud jste přepravní společnost. A pokud mají linku zprovozněnou každý třetí úplněk od 11-12, mohli by to na ten web alespoň napsat. 
 

Vůbec tomu asi nerozumím, těmto společnostem😄 

 

Proč někdo platí něčemu, jako je Muff, to je taky otázka. Špatná kurýrní služba vrhá špatné světlo i na firmu, co jejich služeb využívá. Já to bohužel neznala a říkala jsem si, že cokoliv lepší, než ČP, no omyl vážení, omyl. 
 

A to mi ještě někdo na prodejně řekl, že si to zařízení můžu vyzvednout na prodejně, což jsem taky chtěla před Vánoci udělat, ale podle paní operátorky to naopak takto nejde a musím si ho jen objednat domů 😀 

 

Podle Vodafone stránek mi mělo přijít na mail minimálně shrnutí objednávky a něco jako potvrzení o odeslání, nic tam nemam, ani v SMS, ani v samoobsluze. 😀 a od Muff mi měla údajně přijít SMS s informacemi o objednávce, referenčním číslem atp, tu samozřejmě taky nemám. 
 

Po moji zkušenosti s Alzou, kdy mi měsíc doručovali zboží, které melo byt skladem a samozřejmě nebylo, se ptám - je to zboží vůbec skladem? Je vůbec na cestě ke mně? Těžko říct, když mi zaměstnanci Vodafonu lhali už předtím, než jsem se vůbec stala zákazníkem 😀

 

Kdyby mi to v tom Muff alespoň někdo zvedl, tak si pro to dojedu do nějakého jejich skladu nebo snad pojedu řidiči naproti 😂 ale tezko říct, jestli to vůbec mají. Podle čísla objednávky mají pouze přijaté informace o zásilce. 
 

No zkrátka - nevím, jestli jste měli někdy někdo taky takový problem? 
Zítra mě čeká další kolo telefonátů a už mě to fakt přestává bavit, taky nemůžu sedět až do konce ledna doma a čekat na balíček, který je i není 🤦🏻‍♀️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Všechno špatně
Návštěvník anv9anv

Stěhovali jsme se s přítelem do společného bytu, já u mě měla TP-link od poskytovatele Pilsfree, byl tady o2 technik a řekl mi, že si nový nemusím brát, že mám poměrně nový model z minulého bydliště a že to v něm bude fungovat dobře. Ale pak jsme zjistili, že někdo zazdil blbě v bytě kabely a bLa bLa, takže bychom na O2 museli vrtat.

 

Takže prirozene padla volba na Vodafone. 

Po minulém rodinném příslušníkovi, co tu bydlel, tady zbyl UPC modem, na kterém měl Vodafone internet až do srpna, kdy náhle zemřel. 

Ten modem po mně nikdo zpět nechtěl, ale řekli mi, že ho nemůžu použit. Že zkratka musím platit 70 Kč měsíčně za nový. 
 

Takže mám vlastně doma 3 modemy, ale 2 jsou ve skříni. 😂

Upraveno uživatelem anv9anv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ten tp-link byl asi jenom router bez modemu, když fungoval s pilsfree a měl by fungovat i s o2 🤔 samostatně bez modemu by byl k ničemu

nj, nová smlouva, novej modem, tak to chodí 🙄 ale je divný, že nechtěj zpátky ten původní, možná je to už nějakej starej krám 🤔 každopádně platí se určitě jenom za jeden

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník anv9anv

On ho ani nikdo neviděl, měli jsme samoinstalaci, technik mi dal mezi dveřmi nový, podepsala jsem papír a zase jel 😀 ale říkala jsem jim to při vytváření nové smlouvy a moc nikoho nezajímal, nikdo se na něj neptal, tak teď se na něj muže hezky prášit ve skříni. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník anv9anv

Já to můžu zítra vyfotit, ale bydlíme tady po IT geekovi a máme připojení na internet reálně i ve skříni, je jich v bytě asi 7, a O2 technik - vlastně jediný, který to viděl, se o něm taky nějak blbě nevyjadřoval, takže si nemyslím, že by to byl nějaký stoletý modem. Prostě na to jen ve Vodafone kašlou a asi nechtějí po mrtvém člověku modem, hádám. 😀

Každopádně v Plzni Pilsfree beze smlouvy za 300 Kč i s basic internetovou televizí, bez omezení rychlosti, pak se člověk odstěhuje do Prahy a nestačí se divit 🤷🏻‍♀️😂

 

Upraveno uživatelem anv9anv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o2 technik asi nebude mít přehled o aktuální nabídce modemů vodafonu 🤭 jestli je to nějakej jinej modem, než je uvedenej tady dole v častejch otázkách https://www.vodafone.cz/internet/, tak je to jedno, protože to bude skutečně nějakej veterán, co se už nepoužívá

pilsfree je lokální poskytrovatel, těch je tu v praze taky dost 🤔

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník anv9anv

Hele jo, asi je jiný. 
Jo, to jsem si všimla taky, bohužel mi nic jiného než Vodafone prozatím nezbývá, proto si tady stěžuju 😀, ale je taky dost možné, že až zjistíme, kde přesně a co vrtat, tak už si nebudu stěžovat, protože sem dostanu nějakého jiného poskytovatele, ale to je v řádu několika měsíců 

Upraveno uživatelem anv9anv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono až se to všechno doladí, tak už to bude v klidu 🤔 mně zase v prosinci od jinýho poskytovatele mobilních služeb přišla zpráva, že do dvou tejdnů končí platnost sim karet, který sem si v létě objednal a který je nutný aktivovat až do konce příštího roku 😄 a to mi ještě na telefonu dva lidi tvrdili tři různý věci, holt bordel mají občas všude 🤭

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...