Přejít na obsah

stížnost


Návštěvník zdeněk

Doporučené příspěvky

Aspon že v dnešní době chytrých telefonů mohu využívat mobilní bankovnictví,kde si mohu nastavit notifikace odchozích,příchozích plateb.Tím pádem mě odpadá nějaký kontrolování,jestli nějaká platba odešla či nikoliv,protože banka mě pošle upozornění při pohybu na účtu.

  • Super
  • Super
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, marek-81 napsal:

Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co všechno nechají na poslední chvíli. A nejen platby, ale i nákupy apod. Hrůza. A ještě se pak diví, když jim operátor pošle upomínku po splatnosti. 

Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co nesnáší lidi :-)

  • Souhlasím 2
  • Haha 2
  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem dostal fakturu na uhrazeni služeb Vodafone, t.j. internet + TV. K Vodafone jsem byl převeden 21.12.2021 od UPC. Tam jsem měl zaplacené služby do 31.12.2021. Faktura od Vodafone je za období 21.12.2021-3.1.2022.  Chtěl bych vysvětlení proč, ale neumím se spojit telefonicky s operátorem. Skončím u ověření čísla plátce a to je to číslo na faktuře. Prý je špatně.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tomus mám za to, že VF se snaží SIPO (přes poštu) jako takové zaříznout a trpí ho jen zákazníkům exUPC, kteří ho dříve používali. U nových zákazníků lze nastavit v samoobsluze pouze inkaso (z účtu). Myslím, že se tím zabýval před nějakým časem @marek-81. Když tak mě opravte.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se tu řešilo to kontrolování plateb. Aktuálně mně už několik měsíců Uniqa strhává inkasem o pár stovek méně a následně zasílá dopis a složenku, že mám dluh a mám ho uhradit. Tak asi tak ke spolehlivosti inkasa,... (konec offtopic)

  • Souhlasím 1
  • Haha 1
  • -
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 1. 2022 v 13:20, marek-81 napsal:

@tomustak samozřejmě. Mladej fousek co si myslí, že jsme blbí.

To máš nějakou duševní poruchu nebo jak si to mám vysvětlit? Když zavolám znovu na Vodafone a nahraju sem celý hovor s infolinkou, tak se mi za ty blbý kydy omluvíš? Nebo si najdeš nějaký nový způsob, jak působit jako blb?

  • Souhlasím 2
  • Haha 1
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...