Přejít na obsah

Rychlost neodpovídá objednané službě


Návštěvník PPK

Doporučené příspěvky

Návštěvník PPK

Dobrý den,


Před několika dny jsem objednal připojení 300Mb/s download  a 20Mb/s upload na pobočce. Kde jsem se explicitně doptával na náklady ve spojitostí modemem a s jeho připojením, prý budu platit zálohu 2000 technikovi, kterou mně po 3 měsících bude vrácena a pak prý už nic víc platit nebudu, tedy kromě měsíční faktury.

Za dva dny přišel pán technik, který měl hodně moc na spěch, do zdi zapíchl měrák, řekl že tady připojení je a pak že bude chtít zálohu 2000 a čtyři sta za instalaci, tak jsem ho vysmál, dál jsem mu 2000, ale nevím za co bych mu měl platit 400, a on, že prý nechci internet, tak jsem ho ještě jednou vysmál a pak volal "dispečing". Nicméně jsem trval na tom, že chci vidět internet v provozu a že mu pak možná dám něco na vánoční dárky.

Nato pán technik vytáhl i modem, připojil do něj kabel a pak i do zdi a pak ještě napájecí kabel, že prý hotovo a že si to mám vyzkoušet jestli chci - za tohle chtěl čtyři sta xD . Když jsem se ptal jak asi? Tak mi řekl že jak chci a že prý mám zaplatit 400. Pak jsem se ho zeptal kdo vlastně je a pro jakou společnost pracuje, něco zamumlal a pak když jsem trval na tom ať se autorizuje, vytáhl svojí Vodafone - partner kartičku na které pro jistotu palcem zakryl své jméno. Pak jsem mu dal i peníze, posléze z něj vypadla i jakási papírová kartička s názvem a heslem pro WIFI a taky s admin účtem a heslem pro správu modemu.

Wifi i admin UI jsem vyzkoušel pro přístupový data které mně předal na kartičce a pak jsem přistoupil k měření rychlosti. Měření bylo kolem 80/20 Mb/s down/up a 20/10ms latency/jitter, když jsem se ho ptal proč to není 300 Mb/s, tak ani nevěděl jaký tarif jsem objednal... a že prý to takhle půjde jenom první den a že pak už to pojede jak má.


Pak chtěl po mně ještě podepsat jakýsi papír, kde bylo něco napsáno a kam ještě dopsal tu instalaci za čtyři sta - bohužel pán technik musel být kdysi doktorem, protože jeho písmo vypadalo jako abstraktní kresba, zcela určitě nehodna oficiálního dokumentu. Když jsem podepsal papír, řekl, že prý to musím podepsat ještě jednou vedle té částky 400. Když jsem se zeptal proč - tak řekl, že neví ale pro  jistotu xD.


Při odchodu mně ještě předal manuál k instalaci a pak už spěchal k východu xD.


Kdybych opomenul i všechny tyhle šejdířské praktiky pana technika - internet nezávisle na tom jestli je středa nebo neděle, odpoledne nebo čtyři ráno jede jenom v rozmezí 70-90 Mb/s down - Vyzkoušeno přes řadu speedmetrů, včetně toho vašeho.


Musím se tedy zeptat následovné:
- Proč pán technik po mně požadoval 400, když na prodejně mně jasně prodavač zdělil, že mně internet zapojí technik a že nic víc kromě zálohy platit již nebudu?

- Proč mně pán technik předal přístupové údaje nezbytné pro připojení k wifi a správu zařízení až po té co ze mě vytáhl 400?

- Proč mě pán technik předal manuál k připojení až při odchodu?

- Proč internet, který jsem si objednal (300/20 Mb/s) za 359 + 70 Kč / měsíc byl zprovozněn v kvalitě srovnatelně horši než-li je nižší třída (150/10Mb/s) za 259+70 Kč / měsíc?

- Kolik peněz si myslíte, že bych měl požadovat za svůj čas který jsem strávil sepsáním tady tohoto tématu?

 

Předem děkuji za odpovědi

S pozdravem

PK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1), 2), 3) instalace technikem je v ceníku na stránce 28 za 404 korun https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/794/prehled-tarifu-a-sluzeb.pdf, kdybys ty čtyři stovky nezaplatil na místě, tak ti to strhnou z následujícího vyúčtování, když by sis to zapojoval sám, neplatí se navíc nic 🤔proč technik postupoval takhle, to ses měl zeptat jeho, nikdo jinej ti to nepoví

4) asi je někde závada a je třeba službu reklamovat

5) psaní na fórum neni nijak odměňovaný, takže 0 😂

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na co vyjádření technika? Chtěl instalaci technikem (zapojení zařízení, předvedení funkčnosti ...). Instalace technikem je za 404Kč. Druhá možnost je, že technik předá krabici se zařízením (samoinstalace zdarma), kde je manuál i samolepka s SSID a heslem (ale to je i nalepené zespoda na modemu). Jestli byla objednána samoinstalace, tak má technik na zakázku max. čtvrthodiny se vším všudy (od vystoupení z auta po nástup do auta), nemůže tedy tak pružně reagovat na změnu na místě, že chce někdo asistovanou instalaci.

Modem, dokud se neaktualizuje firmware atd., obdrží dočasnou konfiguraci. Rychlost by měla být hned plná nebo předchozí, jaká byla na smlouvě (v případě, že se modem mění). Jestliže tam ta rychlost neběží, restartujte modem vytažením z elektřiny a až najede (trvá to cca 10-15 minut), tak poté udělejte test na ČTÚ a Speedtestu na server v Brně. Když rychlost bude stále nižší jak 250Mbps, poté kontaktujte technickou podporu a reklamujte rychlost.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...