Přejít na obsah

Převod z UPC do Vodafone


alnagon

Doporučené příspěvky

spíš je otázka, proč tam takový věci vůbec píšou, protože z vlastní zkušenosti vim, že tu akci šlo využít i při snížení ceny 🤔 když sem to na jaře zařizoval strejdovi, měl původně 300/20 za 629 korun měsíčně a udělali sme mu z toho 1000/50 za 550 korun 👍 možná to souvisí s tim, že je to na sídlišti, kde vodafone nabízí internet light ultra, kterej je jenom o 49 korun dražší, než byla ta jarní akce 🤔 ale ať už je to jakkoliv, výpověď to vždycky jistí 🤭

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, novcze napsal:

 

chápu, že se to nelíbí, ale mělo to UPC před tím jinak?

Jak jsem už psal, já budu rád když tam po přechodu zavolám a upraví mi cenu podle aktuální nabídky pro moji adresu, aniž bych musel dělat nějaké vyhrožováním odchodem

Já jsem začínal na UPC Fiber Power 10. Pak mi to za pár Kč zvedli na UPC FIBER POWER 30 včetně výměny modemu. Pak Fiber Power 120+  včetně výměny modemu bez změny ceny. Pak Internet 200+ včetně Tv Digi Mini za pár Kč. Pak zvýšenína 300/20 a výměna modemu za zvýšení o 30 Kč. Letos najaře tu byl dealer Vodafone, tak jsem se s ním domlouval na 1 GB, řekl mi , že Compal by to asi nezvládnul, nabídnul mi 500 Mb/s za 500 Kč včetně pronájmu modemu. Řekl mi, ať pošlu žádost emailem na adresu, kterou mi dal. Po 14 dnech mi přišla odpověď:

Je mi líto, ale ověřením Vašeho zákaznického účtu jsem zjistila, že bohužel Vám nemohu akci ,,Rychlejší napořád" nabídnout, 
jelikož nesplňujete podmínky. Podmínkou pro využití akce je, že při změně samostatného pevného internetu na vyšší rychlost, 
se navýší měsíční poplatek za pevný internet.

Prostě jako na trhu v Bangladéši. Žádná pevná pravidla, žádné věrnostní slevy, ceník asi jen cár papíru.

O přechodu a registraci do Můj Vodafone píšu jinde, katastrofa. Píšou, že mi budou účtovat více než 2x tolik, než je můj tarif, pak mi pošlou fakturu, že mám přeplatek.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@petrmet no vidíš, kdybys to zkusil víckrát třeba v různých prodejnách nebo i na jejich lince, některý z operátorů by to s tebou nakonec uzavřel. Zeptal jsem se, jestli mě chtějí donutit dát výpověď a uzavřít novou smlouvu třeba na dalšího člena domácnosti a prošlo to až k rychlejšímu tarifu.

Možná to tady padlo - tady se dá také ověřit termín migrace :

https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/

 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 12. 2021 v 18:14, Adolf.Shitler napsal:

@ CableG Výměna STB nijak nesouvisí s kvalitou služby co se výpadků týká. Pokud VF ještě STB nevyměnil, tak ho urgovat a nenechat se odbýt.

Urguji. Marně. 🤷🏻‍♂️

Zrovna jsem z e-mailu opravime@vodafone.com dostal odpověď na svůj dotaz, který jsem 23.11. poslal na poradime@vodafone.com. O výměnu stb mám prý žádat na poradime@vodafone.com. Kruh je uzavřen, je to nekonečná smyčka... 🙂 

  • Haha 2
  • Smutný 1
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...