Přejít na obsah

Přechod na jiný tarif


Návštěvník Tom91

Doporučené příspěvky

Návštěvník Tom91

Jak je možné, že jako zákazníkovi s mobilním tarifem od Vodafone je při přechodu na tarif s neomezenými daty nabízena 24 měsíční smlouva, zatímco stejný tarif je veřejnosti, kteří nejsou zákazniky Vodafone, nabízen bez závazků? To je hnus, jakým způsobem se Vodafone staví ke svým stálým zákazníkům.. Ještě 24 měsíců, aby případně při zrušení smlouvy byla pěkně tučná smluvní pokutička..

Upraveno uživatelem Tom91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tom91 T je pro případ, kdy si vezmete zařízení a znamená to, že byste ho musel doplatit při zrušení smlouvy hned. Co se týče sužeb, tak bych si doporučil přečíst např. tento článek. https://www.e15.cz/finexpert/nakupujeme/cesi-a-operatori-dvoulete-uvazky-a-smluvni-pokuty-maji-skoncit-1357621 resp. nějaký z pozdějšího data po uvedení do praxe.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...