Návštěvník Susovka Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Dobrý večer, mame internet a TV od Vodafonu, píše nám to že signál vše je výborný, kvalita vše ok ale přesto se nemůžeme připojit, píše nám to v závorce bez připojení k internetu. Nevíte co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Ta výborná kvalita signálu se zřejmě týká připojení přes wi-fi na router, ale ten už nemá připojení do internetu, Takže v prvé řadě restartujte router chvilkovým odpojením od elektrického napájení, když to nepomůže, tak kontaktujte telefonicky Vodafone. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 3. září 2021 Sdílet Odesláno 3. září 2021 Pouziju toto vlakno k povzdechnuti, jak jde kvalita pripojeni k internetu po koupi UPC Vodafonem k sipku. Behem tydne uz treti masivni vypadek, kdy nejde nejen internet, ale ani TV. To jsem za UPC nikdy nezazil. Na TP poradi restart modemu (!). V oznamenych vypadcich vzdy interval minimalne 5 hodin. To se jim ty kabely rozpadaji, nebo co se deje? 1 Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.