Přejít na obsah

Platba v aplikaci


Návštěvník machanJ

Doporučené příspěvky

2 beepee: Jistě, takhle by to také šlo. A takto to také v dobách UPC fungovalo, protože faktura do mailu chodila automaticky. S přechodem na Vodafone místo toho chodí sms že vyúčtování je připravené, na jakou částku a do kdy je splatné, dokonce sms obsahuje číslo účtu a variabilní symbol (asi kdybych to chtěl přepisovat do příkazu k úhradě) a že ho najdu s podrobnostmi v aplikaci (sama aplikace potom nabízí možnost zaplatit, která ovšem vede pouze zase k fakturačním údajům). Když už Vodafone nemohl nechat tu do té doby používanou možnost zasílání faktur via mail a změnil to, tak já kvůli tomu volat na tu přívětivou infolajnu nemíním. A proč ne? Jsem one net (firemní) zákazník. To znamená, že kdykoli jsem zkoušel volat na infolajnu, tak mě infolinka identifikovala jako záškodníka a svojí plechovou hubou mně vyčinila, že mám volat na číslo pro firemní zákazníky a že mě tam tedy přepnou. Ale já nechci řešit problém s číslem, naštěstí žádný není, ale jde mi o Vodafone TV - třeba. A s tím mi na péči o firemní zákazníky nepomůžou. A je to zacykleno. Zřejmě by bylo řešením obstarat si ještě jednu simku od Vodafonu a z té volat na infolajnu. (A dokonce i tu mám a i na ní  chodí vyúčtování. Jenomže je v alarmu v autě a z toho se fakt volat na infolajnu nedá...)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Medvěd Pokud voláte z OneNet čísla, tak vás kolegové na standardní Linku péče o zákazníky můžou přepojit. Co se týká toho posílání Vyúčtování do e-mailu, jde o to, že musíme mít jednoznačně ověřenou e-mailovou adresu. Proto jsme ve většině případů nemohli posílání Vyúčtování do e-mailu zachovat. Tuto možnost ale nabízíme a stačí provést aktivaci přes Můj Vodafone (není potřeba s nikým mluvit) a jednoduché ověření e-mailové adresy. Postup je na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Ondra Vodafone: Ano, tam jsem byl. Po přihlášení se dostanu na stránku "Služby", kde doopravdy je možnost aktivovat zasílání faktury na mail. Ovšem stránka se týká pouze "kabelovky", o internetovém připojení tam není ani slovo a cena na vyúčtování tady je také jen za televizi (základní cena, sleva, cena za služby navíc a celková cena k platbě), ne za internet. Faktura, kterou platím, ovšem je za internet i televizi a částka je samozřejmě vyšší než zde na stránce, kde si můžu povolit zasílání mailem. To mě vždy od pokračování na této stránce odradilo. 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Ondra - Vodafone: Díky. Vidíte, kdyby tohle bylo popsáno přímo na stránce, nebo kdyby se takovýmto komplikacím Vodafone vyhnul  tím, že by aplikace a weby byly jednoznačné, ušetřili byste sobě i nám dost práce a starostí. Možná by se i méně vytěžovala infolajna a dalo by se tam lépe dovolat.
Jdu to spustit. 

 

Zadáno, ověřeno. Těším se na zjednodušení plateb ale hlavně na možnost platit přímo z aplikace. Děkuji.

Upraveno uživatelem Medvěd
  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...