Přejít na obsah

Konečná fáze spojení UPC s Vodafone


marek-81

Doporučené příspěvky

Návštěvník Sasva

VODAFONE avizuje ukončení UPC k 1.8.2021. Dodnes se nikdo neozval a žádný technik se nedostavil. Dnes je 31.7.2021. Prokousat se stránkami Vodafone a najít kontakt tak, aby se člověk něco dozvěděl je nemožné.  

Dotaz. Co bude dál? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo tu psano mnohokrat.V prvni vlne prestane fungovat HD DVR Mediabox,to je ted do 31.7.2021.V druhe vlne Kaon HD nekdy nejdrive za rok.A Ca moduly tam se jeste Vodafone nerozhodl a neresi to zatim.Pokud Vas prevedou od toho okamziku nefunguje ani Horizon GO v tel,PC a tabletech.A je nahrazen pouze Vodafone TV sluzbami,aplikaci.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Sasva

Ano, to vím. Avizovali, že přijde technik a dojde ke změnám. Ale nikdo se neozval a technik nepřišel. Tak jak? Ozve se, neozve, O to jde. Ať se snažím s VODAFONE spojit, jen automat, který mě nepustí dál. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Sasva napsal:

VODAFONE avizuje ukončení UPC k 1.8.2021. Dodnes se nikdo neozval a žádný technik se nedostavil. Dnes je 31.7.2021. Prokousat se stránkami Vodafone a najít kontakt tak, aby se člověk něco dozvěděl je nemožné.  

Dotaz. Co bude dál? 

Pokud máš set-top-box Kaon (ten, co ti ukazuje vepředu hodiny), tak v tom případě se tě ještě dlouho nikdo neozve. Pokud máš (měl jsi) set-top-box "cihličku" (to je ten robustnější přístroj, který vepředu žádné hodiny nemá), tak to se ti už ozvat měli. Nejdříve posílají emaily (já měl dva) s upozorněním, že se blíží výměna a převedení na Vodafone a pak ti zavolají a dojednají den a čas, kdy k tobě přijde technik a provede výměnu zařízení a k tomu i převedení pod Vodafone (na mobil ti přijde několik SMS s různými informacemi a přihlašovacími údaji).

Předpokládám, že máš buď Kaon, nebo CA modul. Cihličku by již k dnešnímu dni neměl mít v systému nikdo.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já mám opačnou zkušenost, mne Vodafone kontaktoval, dokonce způsobem způsobem, že jsem nas… ještě teď.🙂

 

Mám (mimo jiné) doma i „cihlu“. Asi před měsícem jsem dostal e-mail, že služba končí a bude nutná návštěva technika, že mi zavolají. Poprvé volala slečna/paní asi před dvěma týdny, v pátek, a chtěla naplánovat výměnu na následující sobotu. Zrovna jsem byl v obchodě a požádal, ať zavolá později. Zavolala po týdnu, to jsem byl zrovna v dopravě, tak jsme se domluvili, že zavolám později. Volal jsem druhý den, ale nedovolal jsem se. Toto pondělí mi došel další mail, abych se ozval, že podpora končí k 1. 8. Neudělal jsem to hned (uznávám, že je to moje chyba, ale stále mám ještě Mediabox a smířil jsem se s tím, že od neděle bude cihla mimo provoz) proto mi – což považuji za neuvěřitelné – ve středu ZABLOKOVALI INTERNET I TELEFON (což mne dost vytočilo, protože jsem potřeboval odeslat do práce nějaké soubory) aby mne přiměli zavolat na jejich podporu.

 

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station, Set-top box Premium
  • Brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...