Tube Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Nemohu potvrdit, jsem preveden. Kdyz zadam email a heslo, dostanu informaci ze jsem byl preveden a mam se prihlasit samoobsluhou Vodafone Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Mě Moje UPC funguje, převeden k Vodafonu jsem ještě nebyl. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 (upraveno) Tak já po zadání emailu a hesla (u dvou různých smluv) dostanu tuto odpověď: Ještě mě napadá, jestli to nesouvisí s původně naplánovaným převodem. Napřed mi napsali, že mě mají v termínu 15.03.2022 - 21.03.2022 převádět. Následně mi naspali (na obouch smlouvách), že se to ruší a odkládá na neurčito, že mě pak budou o novém termínu informovat. A tím to skončilo. Tady: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ taky zatím termín převodu naplánovaný není. Upraveno 18. března 2022 uživatelem Zlaťák 1 Citovat - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.