Přejít na obsah

Modem Vodafone Station


Ritchy

Doporučené příspěvky

@Michal Pelikán Jako nechci malovat čerta na zeď, ale na prodejně ti modem nevymění, protože tam žádné nemají.  Řešilo se to tu několikrát. Je to taková ohraná fráze operátora na lince. Mě to řekli taky, tak jsem je usměrnil s odkazem na toto forum. Na to mi bylo odpovězeno, že se omlouvá, že má špatné informace. Jediná možnost výměny je přes technika, ten ho doveze.

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • 3xCA Modul, Vodafone Station+RT-AX86U
  • Karviná
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec to dopadlo takto – s techniky v bytě jsem probral postupně výpadky, které jsem zaznamenal já a které zaznamenali oni v síti.

Ve skutečnosti jsem já reklamoval výpadky způsobené pouze (zřejmě) vadným wifi modulem ve Vodafone Station, které ale vůbec nesouviseli s výpadky, které byli viditelné na síti Vodafone a které byli dle Vodafone max tři do měsíce (i když jsem pak dle mailů o výpadcích domácího serveru prokázal, že spíš o něco více...).

U mě doma pak zjistili rušení prý způsobené nějakou spojkou, kterou při rekonstrukci domu zadělal někdo někam do stěny, které chvílema dosahuje hodnot, které nejsou moc slučitelné s gigabitovou přípojkou. Nakonec nám tedy dali nový VS (s novější HW konfigurací – předtím revize 8, nyní revize 11) a zásuvku vyměnili za zásuvku bez výstupu pro TV. Od té doby žádný výpadek a modem je už čtyři dny bez restartu. Kdyby to pokračovalo, domluvil jsem si, že bych si nechal nainstalovat kabeláž od rozvodové skříně, včetně zásuvek úplně znovu (že si oběhám povolení od SVJ apod.).

Jediné, co teď řeším, je že se mi nedaří ve vnitřní síti připojit přímo na server přes DDNS doménu, musím přes IP adresu vnitřní sítě. Na předchozím VS mi tohle fungovalo, ale teď nemám čas to řešit a důležité pro mě je, že se na ten server dostanu z internetu.
Markovi a technikům díky moc 👍 a infolince posílám pomyslné pokárání a 👎 za fuck up při prvním kontaktu.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Michal Pelikán Jak píšeš o těch výpadcích wifi, tak u mě výměna za vyšší verzi hardwaru nepomohla, chování je naprosto stejné. Ten VS prostě neumí routovat při větším zatížení. Může za to dle mého názoru vadný firmware, ale jak je vidět, vodafone si dává načas a je mu to u pr.... Koupil jsem router a VS přepnul do bridge, od té doby nemusím nic řešit. Teda až na minulý týden, kdy začalo docházet k výpadkům i 6x denně. Ve čtvrtek byl u mě technik, měnil tu samou spojku o které píšeš. Respektive musel, když na ni šáhnul, zůstala mu v ruce. Zásuvku mi měnil někdy před vánoci, to mi po pravidelné údržbě přestalo hrát několik kanálů televize. Takže po stránce vedení to snad bude už v pořádku. Co musím pochválit je přístup tohoto technika, už byl u mě po druhé a snaží se to vyřešit k dokonalosti. Také se divil, že se provádí instalace giga internetu formou samoinstalace, toto jsou prý následky této praxe... Takže moje rada pro někoho kompetentního zní, zkuste se nad tím zamyslet a do budoucna to dělat jinak.

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • 3xCA Modul, Vodafone Station+RT-AX86U
  • Karviná
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Ales88

Ahoj, 

po prevodu meho uctu z exupc na vodafone zrejme doslo i k upgradu fw na modemu coz je vodafone station, ten jejich slavny “premium modem”. Nicmene modem upgrade neustal a nyni blika jako vanocni stromecek, ledky na predni strane litaji sem a tam. Provedl jsem tovarko modemu, v administraci jsem zkusil vypnout ledky ale stale bez vysledku. 
 

internet teda funguje, ale blikani modemu je extremne otravne, lita to tam jak svetla Kita…
 

snazil jsem se dovolat na technickou podporu vodafonu - vyzvaneloto hodinu a ctvrt nacez jsem byl informovan ze spojeni neni mozne…

 

existuje jeste neco co muzu udelat a pomoci si sam? 

Upraveno uživatelem Ales88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Martinn

Ďakujem všetkým, budem vo vašom boji pokračovať aj v roku 2022, do mesiaca sa mi snáď bridge mode podarí vyjednať inak pôjdem do NetBoxu. Malá poznámka, prechádzal som k vodafonu po ročnej pauze (predtým UPC) a zavolala mi predajkyna. Povedala my vyššiu cenu než predtým, ročnú viazanosť, že mám zaplatiť kauciu a ešte aj mesiac čakať a ďalsie veci. Proste úplne hrozné, agresívne vystupovala, nepríjemná skúsenosť. Potom som išiel na pobočku vodafone a mladý chalan ktorého som videl prvýkrát v živote mi to vybavil do 10 min s tým že za týždeň mi to zapoja. A to bez kaucie, akejkolvek viazanosti, lepšiu cenu a ešte aj prvé tri mesiace zdarma cez nejakú schovanú akciu. Najlepšia skúsenosť v obchode v mojom živote, vždy keď sa nebudete vedieť dohodnúť cez telefón, možno budete mať štastie na pobočke, tak som to chcel rozšíriť ďalej, nech neprofitujem jedinný 😄 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Návštěvník Radek

Ahoj, koukam, ze nekteri z vas uz pouzivaji Bridge mod na Vodafone station. Chtel bych se zeptat, jak ho zapnout? Nikde to totiz v administraci nemuzu najit. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...