Přejít na obsah

Modem Vodafone Station


Ritchy

Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, ToMiR napsal:

Hmm, zajímavé, v tom případě je něco mezi nebem a zemí. Kolem vánoc rollback na 01.02.068.13.EURO.SIP a na něm doposud...

U mě AR01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1 (HW 11) , nechápu ten downgrade, snad jen pro problémy jiných typů HW (verze) ? Jinak to moc smysl nedává. NDA chápu, holt opět jen čekání, ale hlavně že to "nějak" jede. Teď koukám že  O2 chystá od března Internet přes optiku až 1000/500 mbps a jen za 299,-- Kč, tak to taky nevypadá tak marně 🙂

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • TG3442DE
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Wlassek napsal:

Volal jsem na technickou linku, resp. byl jsem přepojen a tam mi před chvílí řekli, že poslední aktuální FW je 01.04.046.07.EURO.SIP (ten i mám) a zatím neví, že by se něco mělo měnit, taktéž popřeli, že by ve FW (tomto) byla jakákoli chyba, která by měla vliv na používání

Jestli je to ta samá linka, co mi bez mrknutí oka poslala kabelový modem poštou a i přes aktivní odpor z mé strany trvala na tom, že je to tak správně, tak bych podávané informace nebral moc vážně. Zkusil bych jednodušší otázky - třeba kolikátého je, jakou barvu má logo Vodafonu a tak podobně. 

  • Nesouhlasím 1
  • Haha 2
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak taky patřím k nespokojeným nájemcům modemu VS. Download na wifi padá až na 20-40Mb/s  v 2,4 i 5Ghz pásmu, po restartu modemu to najednou jede 400-500 Mb/s. Upload se drží stále na 30-50Mb/s. Na LAN se rychlost drží kolem 900 Mb/s, ale všiml jsem si občasných několikasekundových výpadků, kdy se připojení úplně přeruší. Jsem běžný uživatel, v administraci modemu nic nenastavuji mám mód Router. Má smysl volat na technickou podporu? Nebo poradí někdo tady?

image.png.1a5f50efb7db93f60c1dc25150b9acdf.png

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Vodafone station, 3 x CA modul
  • Havířov, Podlesí
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ivan.p zkus sem hodit výpis úrovní  z "DOCSIS Status" co jsem dával já.  A případně zkus i Speedtest.net na telefonu, měří packet loss, nebo zde - https://devicetests.com/packet-loss-test nebo si stáhni https://www.paessler.com/packet_loss_test - na zarušené lince se slabým signálem se to bude pohybovat na 10-15% kldině, a bude se ti rozpadat spojení. Což je podklad pro to aby přijel zdarma technik a pořešil ti to 😉

 

A dělej to samozřejmě přes LAN, ne přes Wifi.

Upraveno uživatelem Vulva
  • Kabel 1000 Mb/s Profi
  • Premium 5G
  • Klasik
  • Vodafone Station 3.1
  • localhost
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...