Přejít na obsah

Gigabit za půlku napořád


kotasek

Doporučené příspěvky

Jednou je to zákaznická linka, měla by držet štábní kulturu. Kór u tak velké firmy, jako VF dnes je. Z klientů dělají hlupáky a ze sebe blbce. Dnes aby se člověk dal na modlení, když mu ve spolupráci s VF vyjde všechno hned v prvním kole. Ať už se jedná o objednávku nové služby / zařízení, nebo o zprovoznění nějaké nefunkční záležitosti.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník Prazdroj

Měli jste pravdu, na prodejně modemy nemají a musí se to řešit přes techniky, kteří dojdou a modem vymění. Pán si dělal poznámku, že tuhle chybu helplinka sděluje opakovaně a zbytečně lidi posílá na prodejny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...