Přejít na obsah

Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky


Návštěvník V. Blaha

Doporučené příspěvky

Tak ne všichni zákazníci exUPC mají tucha o tomto fóru,kde by se podělili o své zkušenosti nejenom s timto problémem.A ne všichni mají tu trpělivost jako @V. Blaha,aby poté,co mu bylo ze strany VF nabidnuto to nejjednodušší řešení,t.j.výměna CA modulu, brouzdal po netu a našel  toto fórum,kde předpokládal,že mu někdo poradí,co s tim.

Upraveno uživatelem namec
  • Super
  • Super
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já bych k tomu taky trochu napsal.
Myslím si, že by člověk měl vědět proč potřebuje poslat tu reautorizaci (a párování) z webu. A né jen bezmyšlenkovitě mačkat tlačítko formuláře ..
Můj doporučený postup:

1. Co přestalo fungovat:
        a) všechny programy HD (mimo programů ČT)?
        b) fungují alespoň "základní" HD kanály (vše Nova, Prima, Barrandov)
        c) nejde "náhodná" kombinace programů (společné kritérium stejný MUX, stejný balíček)
2. Pokud mi nejdou nějaké programy, podívám se do stavu předplatného, zda odpovídá stav předplatného v minulém a stávajícím období (pokud jsem neměnit nabídku), tak mají byt stejné ..)

3. Pokud nejsou stavy předplatného shodné, nechám zapnutý program Rebel (nebo Mnau TV, Šlagr, Šlágr 2) asi na 10 minut. Na těchto programech proto, že nejsou kódovány a "vidím", že není problém se signálem
4. Znovu zkontroluji stav předplatného, pokud se nic nezmění teprve pak přistoupím k zaslání reaotorizace

Předplatné, je posíláno celý měsíc, tak jak je zaneseno v systémech VF. Stačí tedy nastavit předplacený program, a předplatné by mělo dorazit
Že by byl nějaký problém s "kvalitou" databáze není pravda. Všechny STB (CAM) a karty jsou již při kopletaci "spojeny" a není snadné to změnit

Víše zmiňovaný problém, může nastat u velmi minoritního počtu zákazníků, kteří si odkoupili CAM modul Technicat.

  • Souhlasím 5
  • To se mi líbí 1
  • Děkuji 1
  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen
Citovat

zmiňovaný problém, může nastat u velmi minoritního počtu zákazníků, kteří si odkoupili CAM modul Technicat

A podrobnosti o tom, PROC PRESNE k tomu dochazi, by nebyly?
Jen tak ze zvedavosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník P.Paroulek

Dobrý den,
pročetl jsem si celou diskusi a mám stejný problém jako p. V.Blaha.

Od března neběží placené programy v TV Sony s CA modulem koupeným ještě přes společnost LICA. Sériové číslo karty souhlasí, sériové číslo modulu ani CAM ID není stejné jako v mojeUPC. Pracovníkem na lince mi bylo sděleno, že se to u těch starých karet děje, že jsou v systému identifikované pod jiným číslem.
V nastavení TV je v zone 5 předplatné na únor i na březen, ale liší se to číslo v závorce.
Při prvním zadání na obnovení nabídky z mojeUPC se Prima HD rozjela asi za dvacet minut a po cca 10 minutách vypadla a pak už nic.

Obnovení přes pracovníka na lince podpory večer nepomohlo.

Technik je objednaný, ale až na středu příští týden. Nemám další modul a kartu, abych mohl udělat výměnu a přeregistraci, jak udělal p. Blaha.

Dá se s tím něco vyvést?
Tím, že už se neprodávají CI moduly ale pronajímají, tak za dalších 70 Kč měsíčně mít v HD české programy, co jsou v DVB-T2, a TV je zvládne, asi pro nás nemá smysl.
Je však znatelný rozdíl v kvalitě obrazu. Z DVB-C je v HD obraz méně rozmazaný.

Děkuji
Pavel Paroulek

Doplňuji informace s čísly:
UPC karta (vložená v CA modulu): SN: 014164162357, odpovídá číslu v mojeUPC ID karty: 014164162357
TechniCrypt  CA modul: SN 013001369132, v mojeUPC je uvedeno ID zařízení: 01670000827

Zona 5
01.Mar 21 - 31.Mar 21 [01A83C8F]
01.Feb 21 - 28.Feb 21 [01000008]

PP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník P.Paroulek

@tomusOstatní nekódované kanály jedou bez problémů - celý multiplex ČT v HD, stejně tak jede (ale jen v SD) Nova i Prima.
@Marek-26Musí být STB pod stejným účtem  nebo to může být i STB/karta jiného zákazníka?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...