Jump to content

Výměna zařízení HD DVR Mediabox za Vodafone TV


Recommended Posts

@kenny problém prostě je, že Vodafone box je setobox trošku odlišné kategorie než byl HD DVR Mediabox, který měl integrovaný disk na který si mohl nahrávat pořady v plné kvalitě a používat timeshift,

bohužel od tohoto řešení operátoři postupně upouští a nahrazují to internetovým streamem, protože set top box s integrovaným harddiskem je prostě drahý a poruchovější než jednoduchý set-top box bez pohyblivých částí.

Takže ti zatím asi nezbývá než třeba pořídit ten zmíněný CA modul a nahrávat na externí disk z televizoru nebo nějakého volně prodejného set-top boxu s dvb-c tunerem a slotem na CA modul.

Nicméně ono by se takové kompromisní řešení najít dalo, Vodafone box totiž disponuje USB portem, který je tam momentálně ale pouze na okrasu a pro uživatele nemá žádné využití, 

Kdyby vývojáři softwaru pro tento set top box vyvinuli trošku snahu a integrovali do něj možnost nahrávání na externí disk přes USB, jako to umí třeba malé HD mediaboxy, tak by to tvůj problém do jisté míry vyřešilo.

 

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Mě by nevadila technologie na kterou přecházejí, kdyby fungovala stejně kvalitně jako ta předcházející. A ta technologie ten potenciál má. Oni se úmyslně rozhodli tu technologii degradovat s vidinou většího zisku. A ještě si dovolí prohlašovat, že se jedná o zlepšení.

Měli by pravdivě uvádět: "Pořad si můžete nahrát, ale jen v horší kvalitě.", nebo: "Zavádíme nové služby, jsou sice horší než jste měli ale nezoufejte platit nám budete stejně.".

  • Agree 3
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Link to comment
Share on other sites

V 23. 6. 2021 v 13:22, tomus napsal:

Co se týká těch chyb u Vodafone boxů, tak by jsme na to mohli založit nějaké extra vlákno, kam by uživatelé mohli psát nalezené chyby a návrhy na zlepšení, třeba si to i někdo kompetentní z Vodafonu přečte a pošle to dál vývojářům.

 

Vlákno bychom mohli mít, ale stejně nám nic nebude. Sám jsem sepsal velmi dlouhý elaborát s chybami a návrhy na zlepšení. V různých časech poslány chyby na podporu, přes app store, dokonce na mě jednou v appce vykoukl formulář pro zpětnou vazbu. Můžete hádat, zda-li se někdo ozval, nedej bože, že by chyby opravil.

Myslím si, že vývoj a opravu aplikace nemají v prioritách. Asi jim nevadí, že appka dostává na storech a uživatelských recenzích pěknou sodu.

  • Agree 2
  • 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Premium VTV Box
  • OP,OV,PRG
Link to comment
Share on other sites

Já si také nedělám iluze že vlákno kde se budou řešit chyby a nedostatky Vodafone boxů bude mít nějaký znatelný efekt,

protože vím jak to chodilo třeba u HD DVR mediaboxu, tam když si uživatelé stěžovali že nejdou řadit kanály, tak to v Holandsku kde se vyvíjel software nikoho nezajímalo, protože prý nikdo jiný než Češi to nechce.

Ale zkusit to vlákno založit můžeme, pořád je lepší když ty chyby budou shrnuté na jednom místě než, když to naštvaný uživatelé po jednom střílí třeba na Facebooku Vodafone.

  • Agree 5
  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Má také někdo problém se zvukem při zpětném prohlížení nebo při spuštění nahraného programu?

 

Při běžném dívání se na TV je zvuk normální, vše je jasně a čistě slyšet, ale jakmile si obraz vrátím zpátky a spustím zpětné shlédnutí, zvuk se rapidně sníží a musím pustit zvuk na TV na maximum, abych slyšel běžný rozhovor v televizi. To samé se děje pokud si pustím nahraný program. Jakmile zpětné shlédnutí zruším, hlasitost se opět zlepší a televize řve jako blázen 🙂

  • Agree 1
  • 100 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • ?
  • Litvínov
Link to comment
Share on other sites

Pročetl jsem vlákno a vy co už máte po výměně, pochopil jsem že cena zůstane stejná (pokud nechci premium set-top-box, nebo jsem neměl v minulosti vlastní), ale co se týče podpisu smlouvy při výměně, nevznikl vám závazek na dalších 24 měsíců?

 

Díky

 

  • 50 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Ano
  • ČR
Link to comment
Share on other sites

Chtěl jsem se zeptat těch,u které proběhla už migrace.Odebrali vám cihlu,nebo vá ji nechali?.V mejlu je sice oznámeno,že stávající stb si technik přebere a odveze,ale mám dojem,že v prvotních informacích bylo,že ti cihla může zůstat

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • CAModul,VF box premium
  • Brno-Kohoutovice
Link to comment
Share on other sites

Původně se neodebírala, lidé si stěžovali, že likvidace elektroodpadu je na nich. Takže se vyzvedávají. Ale když technikovi řeknete, že si ji necháte, tak vám ji nechá.

  • Agree 1
  • Thanks 1
  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...