Přejít na obsah

UPC Zone v novém


Návštěvník David R.

Doporučené příspěvky

Ze je konecne RSS je chvalyhodne. Ale - jak casto se obnovuje?

Pod starym forem jsem napsal prispevek, okamzite se objevil v RSS.

A ted to chodi snad po 3 - 4 hodinach. Ani kdyz dam rucne refresh.

Ve foru vidim posledni ze posledni prispevky jsou pred 34 a 35 minutami a RSS stale mlci.

Posledni v RSS je ze 13:02.

Rano taky - RSS porad nic a najednou varka clanku 3 - 4 hodiny stara.

 

Upraveno uživatelem cvancara
  • -
  • -
  • Komplet
  • CA
  • OVA
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Návštěvník doporučil téma

Chtěl jsem napsat Davidovi z UPC PM a napsalo mi to:
"Vaše schránka příchozí pošty je plná. Musíte odstranit nějaké zprávy před tím, než budete moci posílat další zprávy" moc těch zpráv tam teda nedám, ale k obsahu, co měla být v PM.

Neplánuje se zavést, zde na foru, taktéž anketa, jak byla na minulém fóru ohledně:

- stb/ca modulu případně něco z nové strany: IPv6 DS-lite nbo full dual stack

jako zpětná vazba UPC?

 
Upraveno uživatelem Pepe
  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.
před 13 hodinami, Pepe napsal:

Chtěl jsem napsat Davidovi z UPC PM a napsalo mi to:
"Vaše schránka příchozí pošty je plná. Musíte odstranit nějaké zprávy před tím, než budete moci posílat další zprávy" moc těch zpráv tam teda nedám, ale k obsahu, co měla být v PM.

Neplánuje se zavést, zde na foru, taktéž anketa, jak byla na minulém fóru ohledně:

- stb/ca modulu případně něco z nové strany: IPv6 DS-lite nbo full dual stack

jako zpětná vazba UPC?

 

Anketu může začít každý uživatel u jednotlivých tématů. Tuto možnst uvidíte při tvorbě nového příspěvku v druhém poli jako "ANKETA".

Jako zpětnou vazbu od klientů využíváme data ze samotných dotazníků, které nám poskytnou veškeré potřebné data. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, David - UPC napsal:

Jako zpětnou vazbu od klientů využíváme data ze samotných dotazníků, které nám poskytnou veškeré potřebné data. 

V posledním dotazníku, co mi přišel 1.7 jsem měl hodnotit spokojenost se službami UPC a proč bych je doporučil. Tam mi chybělo například: Co lze zlepšit ze strany UPC případně, co se Vám nelíbi na UPC. 

 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože už mi nejde upravit příspěvek, tak například v dotazníku ohledně My Prime na konci dotazníku byly dvě možnosti a vybrat z nich jednu kterou preferuji.. škoda, že tam nebylo např. proč to preferuji :/

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...