Přejít na obsah

Dokončení spojení s Vodafonem


marek-81

Doporučené příspěvky

Zdravím. Kdy dojde k úplnému spojení UPC a Vodafone? Jde mi hlavně o dvě věci: 1. mít jeden společný zákaznický účet. Teď dostávám dvě faktury zvlášť každou vystavenou v jiný den a samozřejmě je musím i zvlášť platit. A za 2. v horizon go je méně filmů než ve VF videotéce, přitom by to měly být obsahově stejné služby. Například ve VF je film Šťastný nový rok a v horizon nikoli. Takže bych už bral kdybych mohl využít VF videotéku. Díky za info:-)

  • Basic
  • Red Basic
  • -
  • -
  • Brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vodafone vlastní společnost UPC nějaký ten pátek. Co vlastně udělali ?Takřka nic. Jenom sliby. Hlavně nepiště ,že nemohly pracovat  to je jenom výmluva. Ještě stálení není  vůbec web na přehrávání myslím něco jako Horizon Go .A tak dále! Převod interního systému taky ještě ani zažádaly co? Umí už vůbec ten Vodafone Box  DVB-C???

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station, CA modul
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono převést všechny backround systémy a začlenit je do systémů operátora, který takové služby nikdy neměl není úplně easy. I ten vývoj CRM systému není otázkou měsíce. Do toho samozřejmě Corona, kdy od března defacto všichni dělají na HO (a riskovat, že na 14dní až 3 týdny se vývoj úplně zastaví při jednom potvrzeném se nikomu moc nechce). Je třeba kromě těch technických věcí udělat i spoustu jiných rozhodnutí, ať už finančních, tak i markeťáckých apod. Dále tu máme nějaké zákonné lhůty (třeba převod zákazníků je otázkou min. měsíce a půl, jelikož ze zákona musí společnost informovat měsíc předem), změny stylů placení, frekvence placení, sjednocení data splatnosti atd. A pak vyškolit stovky lidí na nové funkce ve Vodafone systémech a zároveň stovky zaměstnanců exUPC naučit v systémech, které jsou úplně jiné, mají jinou logiku atd. Docela lituji ty lidi ve Vodafone, kteří se musí na rok až dva učit pracovat v exUPC systémech, které zaniknou.

ad ta společná faktura, z počátku by se lidé měli zmigrovat na Vodafone systém, ale sjednocovat vyúčtování to automaticky neznamená. Co vím, tak už se nyní z pár zaměstnanců stali pokusní králíci a migrace se na nich zkouší. Ale s migrací je spojena výměna zařízení (školení všech techniků po celé ČR také nebude na týden). Prvotně by měli přijít na řadu klienti s Dawnem a poté s Kaon USB, tedy to, kde je Horizon prostředí, takže jesli máš jen CA modul, tak automaticky v prvních vlnách nebudeš. Ale třeba půjde pak na vlastní žádost to provést. Já hlavně čekám, kdy bude dostupné webové prostředí pro Vodafone Tv a bude přes apku funkční chromecast (a AirPlay).

Jinak je hlavně třeba, aby se nějak zvládla ta Corona, protože online se všechny ty SW úpravy dělat dají, ale když Corona na 14 dní až 3 týdny vyřadí celou pobočku servisní firmy v určitém místě, pak se můžeme jít klouzat (a jakože k tomu už došlo, samozřejmě je možný nějaký přesun techniků z jiných lokalit, ale pak je přetížená celá ČR).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...