Jump to content

Nové obchodní podmínky


warman
 Share

Recommended Posts

Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Kabelový modem, CA Modul, HD Mediabox
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.

K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz.

Link to comment
Share on other sites

Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.

K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz.

Ano, soudnej user jsme třeba my dva, nebo možná kdokoliv, kdo si najde toto fórum. Já mluvím o BFU samozřejmě.

 

No, a abych jen nebyl offtopic, tak od 13.1.2016, kdy jsem jim sdělil číslo na matku, na kterou je smlouva psaná, pořád žádný kontakt. A konec měsíce se blíží a já se děsím, že se nestihneme domluvit.

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Kabelový modem, CA Modul, HD Mediabox
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Guest computerboy

UPC totálně nezvládá situaci, která nastala před avizovaným zdražováním. Dnes hovor na linku, kde jsem čekal asi 25 minut na spojení operátora, který mi řekl, že s tím nemůže nic dělat a musím čekat až oni zavolají nazpět v řádech týdnů. Prý když to nestihnou zavolat do konce ledna, tak i v únoru budou těm, co se zvýšením nesouhlasili vracet peníze. Prý toho mají děsně moc a vůbec nestíhají. Já se ptám proč před takovou zásadní akcí neposílili svoje kontaktní centrum? Přeci museli vědět, že si to většina zákazníků nenechá líbit. Mám takové tušení, že v UPC budou padat hlavy těch, co nedomysleli následky této akce a nepřipravili se na ní. A zároveň může dojít k odlivu poměrně významného procenta klientů, kterým dojde trpělivost. UPC má dle mého kvalitní služby, ale celé jí to kazí zákaznické centrum. Nějak nechápu, proč by nešlo, aby se na retenční oddělení mohlo dovolat napřímo jako to mají třeba operátoři. To se musí speciálně připravovat na každého zákazníka individuálně a dopředu si dobře rozmyslet kam až budou schopni zajít při vyjednávání o cenách?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...