Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Návštěvník murder
,

.....který byl připojen na původní vámi dodávaný router. ....

Omlouvám se, ale router jsem nikomu nedodával, to bude asi omyl...

 

To je fakt takový problém rozlišit "podporu poskytovatele" a "fórum fanoušků/ zákazníků"???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník andy

Zdravím.

Jsem v testování cihly (HD MediaBoxu), včera opět bez přeplatného, řešeno s UPC, prý zavolají za hodinu, ještě nevolali.

Prosím neřešil někdo stejný problém ?

Děkuji a Pěkný den. 

Andy PB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník andy
před 51 minutami, Ivo Mašek napsal:

Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co?

Asi jestli to ještě uživatelé zvládají.

Jinak ještě UPC bojuje například s hlasitostí u zpětného přehrávaní, nefunkčností zpětného přehrávání na první pokus.

Andy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník v739

Opět Error 1001. Už po několikáté. Dva dny bez internetu,TV i telefonu.Řešeno s infolinkou UPC - nevyřešeno.

Restarty "cihly"... nepomohlo

Restarty modemové části (reset tlačítko na zadní části "cihly!) .. nepomohlo

Po zoufalých pokusech pomohlo toto:

Odpojit kabel do "cihly" (datový - ne napájecí :) )

Provést restart do továrního nastavení - držet všechny tři tlačítka na přední straně boxu - a zapnout kolíbkou na zadní straně.

Počkat cca 2-3 min (dýl jsem to nevydržel čekat...) a připojit datový kabel - bez vypínání boxu!!!

A naskočilo to.

Třeba to někomu pomůže..

v739


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník andy
před 17 hodinami, andy napsal:

Zdravím.

Pokud někdo ztratí na cihle předplatné, stačí nechat cihlu zapnutou na placeném programu (třeba Nova) asi 1 hod, naskočí.

Včera konečně na podpoře UPC "kvalitní" člověk.

Při problémech s zpětným přehráváním provést reset modemu, to vyzkouším dnes večer.

Pěkný den.

Andy

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník RITCHI

Zdravím,

jsem čerstvým majitelem "cihly", výměnou za starý Kaon KFC - B4003HCO, který si v poslední době žil svým vlastním životem - kdykoliv se sám bez varování vypínal, zasekával se, samočinně se rušilo naprogramované nahrávání, nebo se nahrála jen půlka pořadu... prostě, došla mi trpělivost.

Po instalaci cihly technikem se zdálo být vše OK, až po jeho odchodu jsem zjistil, že se nejde připojit na internet. Desítky mnoha přenastavení, resetů modemu, ani továrního nastavení nepomohlo, dokonce ani zoufalý pokus s výměnou kabelu. Nakonec  se po dvou dnech vše vyřešilo telefonickým rozhovorem s technikem, který prohlásil: " No jo, pane, to Vám ani jít nemůže, když tam máte aktivovaný ještě starý externí modem... "  Takže bingo! Najednou to naskočilo a se zdá vše v pohodě. 

Ale proč vlastně píšu.  Nepřišel jsem na způsob, jak si jednotlivé pořady v průvodci seřadit podle svého - třeba i v oblíbených. Ty se zdají jedinou možností jak oddělit funkční programy od nefunkčních, ale bohužel se řadí podle svého. Poradí někdo?

Předem díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...