Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Návštěvník David R.
Díky moc Davide, konkrétně mě jde opravdu o HD DVR Mediabox, ne o Kaon.

Problém je hlavně v tom, že nikde není možné dostat nějaké ucelené informace ať k jednomu, nebo k druhému.

 

Pokud se vrátím k "cihle", opravdu to už není taková hrůza jako na úplném začátku, ale pořád je tam několik nepříjemných much, které se bohužel vyskytují spíš u některých zařízení, a pravděpodobně ne plošně. Viz. například ty problémy se signálem po probuzení zařízení.

 

Také bylo spousta dotazů na "vylepšení", jako např. řazení programů a k tomu taky nikde není jednoznačná odpověd.

V menu je položka právě věnovaná aktualizaci, ale verze firmaware je tam od začátku stejná a datum aktualizace tam není vůbec žádné. Čili pokud dochází k nějaké průběžné aktualizaci, je to alespoň pro mě matoucí a můžu se jen dohadovat, jestli problémy, nebo funkce už byly opraveny/přidány.

 

Bylo by i super někde mít možnost třeba jen vidět co bylo opraveno, nebo přidáno, klidně v bodech. Nebo co se plánuje zavézt. Je to multimediální zařízení, takže uživatel je natěšený na různé funkce a když bude vidět, že se něco chystá, ubyde zaprvé spousta zbytečných dotazů, spousta dohadů a zákazník bude podle mě spokojenější.

Lepší je vědět něco, než vůbec nic.

 

Ještě jednou díky za vstoupení do diskuze a klidně vstupujte častěji, věřte, že to hodně uživatelů uvítá.

 

Jestli máte problém se signálem, pošlete mi přes Facebook přímou zprávou číslo Vaší smlouvy. Proberu s techniky a ti se Vám ozvou s řešením celé situace.

 

Co se týče informací o připravovaných aktualizacích, pokusím se tyto informace sehnat a předávat Vám je průběžně. V tuto chvíli ale nemohu říct, kdy přesně to bude.

Řazení oblíbených programů zatím možné není. Celé zařízení funguje na trochu jiném principu, než klasický set -top -box. Zjistím, kdy se počítá s přidáním této funkce.

 

David - UPC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsme určitě rádi, že už se objevuje někdo kompetentní z UPC z takhle vysokého postu na tomto fóru. Doufám, že se tady budete objevovat častěji a že na nás nezanevřete.

 

Co vás připomnělo zvolit názvy stb takhle blbě? Kdyby jste to rovnou přejmenovali cihlu na Horizon a tamto na Kaon a nezaváděli ty názvy takhle blbě, tak by to bylo určitě přehlednější :-)

 

Něco o zpětném přehrávání jak má O2 uvažuje UPC? Bude se rozšiřovat množství aplikací v cihle myslím jako třeba HBO GO :-)

 

Plánujete rozšířit "slavnej" TV archív? Hodně pořadů mi tam chybí. Kdyby to právě nahradilo viz zmíněné zpětné přehrávání vůbec by mi to nevadilo:-)

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Budulman

Moc díky za vstřícnost a snahu o odpovědi na naše otázky. Asi ještě další dorazí :D

 

S tím signálem ještě zkusím jiný kabel a případně se ozvu na fb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.
Jsme určitě rádi, že už se objevuje někdo kompetentní z UPC z takhle vysokého postu na tomto fóru. Doufám, že se tady budete objevovat častěji a že na nás nezanevřete.

 

Co vás připomnělo zvolit názvy stb takhle blbě? Kdyby jste to rovnou přejmenovali cihlu na Horizon a tamto na Kaon a nezaváděli ty názvy takhle blbě, tak by to bylo určitě přehlednější :-)

 

Něco o zpětném přehrávání jak má O2 uvažuje UPC? Bude se rozšiřovat množství aplikací v cihle myslím jako třeba HBO GO :-)

 

Plánujete rozšířit "slavnej" TV archív? Hodně pořadů mi tam chybí. Kdyby to právě nahradilo viz zmíněné zpětné přehrávání vůbec by mi to nevadilo:-)

 

Jsem rád, že můj vstup na upczone berete pozitivně :)

 

Co se názvů týče. HD DVR Mediabox - jeden z důvodů je například možnost nahrávání, tedy DVR, o podpoře HD se ani nemá cenu zmiňovat, jelikož to je dnes již standard, MEDIABOX, jelikož obsahuje něco navíc, v tomto případě například TV Archív,aplikace, videotéku My Prime a dalsi.

S postupem času budeme celou platformu ladit a vylepšovat. Například zpětné shlédnutí pořadů plánujeme spustit do konce roku. Detaily zatím nemohu prozradit. Plánujeme také propojení aplikace Horizon Go s Vaším boxem doma. Vše je ale otázkou času a implementace. Není pravidlo, že to co funguje v ostatních zemích, musí zákonitě fungovat stejně zde v ČR.

 

TV Archív budeme rozšiřovat určitě, rádi bychom nabídli většinu televizních stanic. Opět je to ale o jednání mezi výrobci jednotlivých programů a námi. S tím jsou spojené také aplikace, k jejímž rozšíření také dojde.

 

David - UPC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den všem,

 

chtěl bych se zeptat, řešili jste, či úspěšně vyřešili problém který mám já. Cihla HD DVR Mediabox ma IP 192.168.1.1 - mám za ním switch a NAS, který má napevno nastavenou IP adresu. DLNA z nasu funguje bez problémů, ale NAS prostě za žádnou cenu nemůžu napojit do internetu. Nefunguje mi tím pádem vzdálený přístup apod.

 

Víte někdo co s tím.. díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od 26.6. kdy spustili Horizon jsem se na televizi dívala asi čtyřikrát,protože nešel opravit poměr stran a nedalo se na to koukat.Toho 26.6. mi po hodinovém telefonátu technik pravil/nedala se mu upřít snaha pomoci/ že do konce června to bude v pořádku.Nebylo.Asi v půlce července jsem volala na UPC znovu a bylo řečeno,že do konce července.Včera došla sms,že z důvodu BEZPLATNÉ aktualizace prosí o restart 30.7. Tak restart proběhl.Následně rozhovor s technikem.Prý je problém jen v Brně a ten se zítra vyřeší.Klepu se jak osika.S tak arogantním chováním nějaké firmy,ne tedy jednotlivých pracovníků,jsem se ještě nesetkala.Zavedou něco o co někdo ani nestojí/Horizon/tak,že se služba nedá používat,ohánějí se bezplatnou aktualizací,místo co by se omluvili a vrátili peníze za nepoužívanou službu.Jestli to zítra nepůjde,tak jak to šlo před výměnou STB,tak televizi odhlašuji a přecházím na pokojovou anténu.Cynismus a arogance.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážený pane techniku,příspěvek jsem opravdu měla napsat na jiné vlákno,ale co to je proti tomu,že jsem se od 26.6. do 30.7.nemohla dívat na televizi? Na místě by byla omluva firmy, u které jste zaměstnán a finanční refundace zákazníkům postiženým vypuštěním zmetku do světa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník warman

Jarmila:Pokud si přejete nějakou finanční refundaci, tak si prvně o ni řekněte. Btw, pokud si o ni řeknete za 3 měsíce, co vám něco nefunguje, tak vám nikdo nic nedá. Obvykle člověk žádá hnedka 3. den nefunkčnosti ;)

 

Jinak, toto je už opraveno, sám jsem to teď testoval :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...