Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Prosím Vás,co jste s tím udělal,že se poměr stran spravil na 4:3? Tak jsem se zaradovala když jsem četla váš příspěvek a hned zapla televizi.A pořád mi to nejde.Postupuji takto: Nastavení,další nastavení,nastavit na 4:3 a nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a zatracené vítání je tady zase.V týdnu se mi to podařilo zrušit.A zase je to tady a dvakrát po sobě.Jak jsem to zrušila,tak jsem televizi vypla a zapla a nevítalo to.Teď po pár dnech,kdy jsem se na ty protažené obličeje nechtěla dívat a poté co jsem si přečetla,že se někomu podařilo upravit poměr stran na 4:3,tak jsem tellevizi zapla a opět je to tu.Dvakrát vítají,na to jim kašlu a protažené obličeje.Zítra si zpříjemním vedro :twisted: a zavolám na UPC.Přece když platím,tak by se na to mělo dát dívat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budulman : "STB po vypnutí do pohotovostního režimu a zapnutí po pár hodinách 2x - 3x nemá signál a až pak laskavě naskočí. To s tím načítáním po zapnutí se mi náhodně děje taky, někdy se prostě seknutej, někdy po pár minutách opět laskavě začne fungovat.

Ad2) je to celý pomalý a ty prodlevy jsou u zařízení z tohodle století PEKLO"

 

Nechci se Horizonu zastávat,(také mám výhrady),ale ty 2 uvedené body výše jsou způsobeny asi signálem. Mě HRZ naskočí bleskově a prodlevy také nejsou.Funkčně vše dosud šlape bezchybně.Naopak,-poslední dobou mám čím dál větší problémy s CI kartou v TV,kde doba přepnutí kanálů je

 

Take mi nekdy pri spusteni naskoci ze neni signal ale tam nebude urcite chyba signalu jako takoveho. Vse jsem meril a lita mi to dokonce jeste vic nez nekterym uzivatelum kterym to nic nedela a pri tom by treba mohlo. Mam uz 4.horizon box za 3 tydny. Tech chyb co to ma je opravdu sileny a jediny co vam na to upc rekne je to ze vse se vyresi pristi aktualizaci. Hlavne ze tyhle boxy maji bejt novy a maj slapat bez problemu nez ty repasovany pred tim. Vypada to ze se budu muset vratit k predchozimu zarizeni pokud by to zase delalo castejs protoze volat skoro kazdej den na upc me fakt nebavi a platit za neco co nefunguje tak na to taky seru. 4.box mam 4.den a dvakrat uz mi to hlasilo ze nemam signal tak ze zatim jsem primouril obe oci ale jak rikam pokud to bude castejs tak na ti urcite seru protoze jestli se ti teda nekdy ma zlepsit nejakou aktualizaci tak otazka zni kdy a urcite nechci po tu dobu cumet na zarizeni ktery mi vzdy alespon jednou za den vykaze nejakou chybu a kazi mi sledovanost na tv. Jako vypustit do prodeje neco co nefunguje poradne a vydavat to za nove a prulomove noooo tak to bych si na triko nevzal. Melo se to nejdriv poradne otestovat a pak to teprve poslat do sveta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaznamenal jsem další zvláštní chování.

1. Když BOX i TV večer vypnu dálkovým ovladačem, ráno po zapnutí TV a BOX zase dálkou hlásí televize "není signál", jakmile 1-2x jen BOX vypnu a zapnu dálkou, signál se objeví a vše frčí.

2. Už se mi několikrát stalo, že po zapnutí BOXu jsem viděl jen obraz, ale nic nemělo zvuk (přes CA ale ano - stále ji mám v televizi, než se to všechno vychytá), zase musím 1-2x vypnout a zapnout dálkou a pak to má i většinou zvuk, každopádně dnes ráno manželka po asi pátým vypnutí a zapnutí a stále bez zvuku přepnula na CA a vyprdla se na STB.

 

Taky se mi tohle deje ze nekdy pri zapnuti po urcite dobe box prepnu na pozadovany vstup hdmi a ejhle neni signal, pak musim box vypnout a zase zapnout aby to bezelo. Mel jsem uz nescetne problemu s timhle boxem a to jsem si myslel ze kdyz prejdu na tenhle pristroj ze to bude jenom lepsi a komfortnejsi ale misto toho se ze me stava technik a znam tel na info linku upc i pozpatku. Myslis ze se tohle vyresi nekdy nejakou aktualizaci nebo se s tim zacit smirovat ze todle zaruzeni bude mit takovy chyby proste. To bycg se vratil ke starsimu hd pvr boxu a modemu to slapalo bez chyby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník carlos74

...no když to tak čtu...tak doufám,že "můj" HD PVR BOX(Kaon) a modem ještě dlouhodlouhodlouho vydrží...

...v ideálním případě už třeba začne i UHD vysílání...a "CIHLA" Mediabox už se nahradí zase něčím novým... :lol::lol::lol::lol::lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdriv si zjisti fakta,pak tu o me pis hlouposti.Ja uz o Horizon nestojim,jak jsem UPC sdelil,nejsem ovce abych prijimal jen to co mi UPC jako poslednimu dovoli.Lzi ohledne lokalizaci ktere sdelily i me,jsou jen pohadky.Podle ruznych i jejich techniku,jsem na miste,kde ma UPC nejlepsi technicke podminky,hlavne diky byvalemu Karnevalu.Proto uz Horizon od nich nechci a pozaduji po nich uplne jiny setobox a nyni cekam na jejich vyjadreni.Takze me nemas zac dekovat.Kvuli me rozhodne testovani nikomu z Vas nezakazali.A jeste jedna vec:Pokud Vy tady jste spokojeni,s tim co Vam milostive UPC dovoli a pusti az jim se chce,tak ja rozhodne ne.Taky mam skoro vzdy co od nich chci,tel ktery tezko mate,modem s daleko vyssi citlivosti a rychlosti u wifi a hlavne tv programy skoro zadarmo a vsechny.

 

Ty programy skoro zadarmo by se sikly mam jim porad dokola hrozit ze prijdu ke konkurenci a budiu davat porad slevy? :D Vybojoval jsem si uz natazeni kabelu ktery nedavaj zakaznjkum a pouzivaji je pouze u sebe ve firme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník inko1

Ahojte,-chtěl bych si pořídit smart TV box (Neo Z64wind).Mohu to připojit na STB HRZ ethern,kabelem (1 je už s PC)? A půjde mi do TV takto z TVboxu internet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník warman

Musí ti jít do tooho tv boxu buď wifi nebo připojit kabel, jestli to budeš mít u settopboxu, tak stačí dokoupit switch.

 

V tv ti to bude fungovat úplně stejně, jak kdybys připojil přes HDMI klasický PC (HTPC), což podle mě je lepší řešení, než tady ty mini krabičky, které nemají možnost připojit do něj disk a 32GB je dost málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popíši zkušenost s přechodem na Horizon.

Moje maminka má přes 85 roků, je dlouholetou zákaznicí UPC, na jedno ucho velmi špatně slyší a má poraněnou ruku. Před přechodem na Horizon v klidu a pohodě sledovala vše, co chtěla, znala ovládání. Po přechodu na Horizon, kdy dostala nový box a ovladač, se jí nepodařilo televizi a rozhlas zprovoznit. Bydlí v Brně a celá ostatní rodina žije mimo Brno. Volala a psala jsem do klientského centra UPC, že je třeba, aby jí televizi zprovoznil jejich technik. Popsala jsem maminčin zdravotní stav a věk. Technik nepřišel, ale zatelefonoval. Při zdravotním stavu a věku maminky se nepodařilo. Opět jsem žádala o návštěvu, ale bylo mi řečeno, že to maminka bude muset zaplati. Na můj argument, že si maminka žádnou novou službu nevyžádala a nebude ji používat, takže ani nezavinila situaci, která nastala, mi bylo řečeno, že to projednají a ozvou se, což se nestalo. Myslím, že to není v pořádku. Většině zákazníků stačí telefonická pomoc, ale jsou i tací, platící, kteří to zvládnout vzhledem k věku a zdravotnímu stavu nemohou. Zvažovali jsme přechod k jinému dodavateli, který by televizi naladil a na místě ukázal ovládání. Jenže staří lidé změny špatně zvládají, takže nakonec po několika týdnech neprovozu přijel maminčin vnuk z Děčína a vyřešil to.

Přístup UPC se mi nelíbí. S podobnými situacemi by měli počítat a pokud zákazník problém nezavinil, měli by ho umět vyřešit tak, aby ho nepoškodili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...