Přejít na obsah

Volání na technickou podporu


homberg

Doporučené příspěvky

Neda mi to a postnu sem jeden prispevek z jednoho nejmenovaneho fora:

 

Když voláte na UPC vždy na začátku uvádějte, že jste nový zákazník a tím se dostanete v pořadníku před všechny ostatní co chtějí řešit reklamace, technické problémy či řešit cokoli jiného. Poradila mi to jedna kamarádka co dělá v UPC call centru a vždy to fungovalo. 🙂

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pobockach bank to funguje 100% - konkretne mam skusenost s CSOB, kde som vzdy cakal ako ...

Potom som sa naucil, ze vzdy musim z kiosku vybrat moznost "Vlkad nad 10000 Eur" a odvtedy som nikdy necakal dlhsie ako 15 sekund. Sice sa vzdy na mna pozeraju zvlastnym pohladom, ale za ten usetreny cas to stoji 🙂

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Bratislava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Volání na technickou podporu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...