Přejít na obsah

Problém s kostickovanim (HD PVR)


Návštěvník thespeedding

Doporučené příspěvky

Návštěvník hlavsar

Diky bohu za to, ze posledni pulrok moc nekoukam na telku. Vcera to udelalo cca 3x mezi 20-21 na CT1HD - Melnik. Rozpadne se jakoby spodni pulka obrazu. Nesouhlasim, ze to mame brat jako samozrejmost provazejici digitalni vysilani (mipo)! Pokud za neco platim a nemalo, tak to musi byt perfektni! Nehlede na to, ze uz to jednou delalo to samy a slo to opravit a vedelo se, co to bylo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kodl

Myslím, že v lednu to úplně stejné nebylo. V lednu mi připadalo, že se signál na pár milisekund prostě úplně z kabelu ztratil, tím došlo k úplnému výpadku zvuku (prasknutí) a vzápětí se obraz spíš jakoby na chvíličku zcela zastavil a musel přijít další iframe nebo něco podobného v h264, aby se obraz dal znovu do pořádku.

 

Nyní se ten problém projevuje trochu jinak - část obrazu se nějak barevně rozmázne. Připadá mi, že signál přichází (nevypadne zcela) ale přichází v něm chyby - jakoby byl krátkodobě slabší.

 

Rozhodně si nemyslím, že bychom se s tím měli smířit. Byly dlouhé měsíce (2013), kdy jsem se s podobnými potížemi nesetkal. Takže je vidět, že lze dopravovat signál ke klientům ve 100% kvalitě. Stačí jen aktuální problém nyní najít a vyřešit jej.

 

Já už jsem na UPC přes kontaktní formulář hlášení problému napsal, abych měl čisté svědomí, že jsem pro jeho vyřešení jako klient udělal maximum. Co vy?

Tím, že dostanete standardní odpověď typu "Zkontrolujte prosím, veškerou koaxiální kabeláž v rámci bytového rozvodu." se nenechte odradit. Důležité je problém nahlásit a ne jen čekat, že se to nějak vyřeší samo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lokomotiwa

To mě to stejné přijde. Opět zlobí HD programy. Nejdříve vypadne na cca. 2 sekundy zvuk, poté se rozpadne spodní polovina obrazovky. Pozorováno na kanálech ČT1 HD, ČT2 HD, NOVA SPORT HD. Zlobí to asi od pátku. Přijde mě to úplně shodná závada, která se tu v minulosti několikrát řešila. Fakt nechápu, co může být za problém to spravit pořádně. Jestli je to neschopnost technika, či problém v např. levném zařízení. To se asi nikdy nedozvíme, protože UPC nic nepřizná, u nich je vždy vše v pořádku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kodl

Dopoledne mi volal technik z UPC. Chvíli jsme si vyjasňovali stanoviska :-), ale nakonec se s ním domluvit dalo. Po delší době "naznačil" ;-), že nějaký problém aktuálně řeší, který by se teoreticky mohl týkat mých (našich) aktuálních obtíží s kostičkováním.

Domluvili jsme se, že mě nastaví do seznamu klientů, kteří dostanou SMS, hned, jakmile UPC bude považovat ten "neupřesněný" problém za vyřešený.

Info i pro vás ostatní - SMS mi přišla právě teď.

Sledujme výsledek! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lokomotiwa

Já jsem také psal na kontaktní formulář a ozval se mi nějaký člověk. Musím uznat, že byl slušný, pokoušel se mi pomoci. Bohužel jediné k čemu jsme dospěli bylo, že mám vyřadit rozbočovač a zapojit televizor přímo do zásuvky. Pokud by toto nepomohlo, vyšlou technika. Takže klasika... Nedokázal jsem mu vysvětlit, že není problém u mě, že už takto "zmršený" signál přichází již od nich. On na to, že jinde problém neevidují, nikdo v okolí si nestěžuje o žádném problému na straně UPC nic neví...

Dneska jsem koukal na ČT1HD (asi od šesti do osmi) a žádný problém nenastal (žádný rozbočovač ani jiné úpravy jsem nedělal). Takže se zdá, že je problém zase na nějakou dobu vyřešen. Jinak děkuji Kodlovi za zprávu. Nebýt tady UPC fóra, tak se člověk od UPC nic nedozví a já bych jak blbec měnil kabely, měnil zapojení a vše úplně zbytečně...

Prostě komunikace s UPC je stále velice špatná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě to stejné přijde. Opět zlobí HD programy. Nejdříve vypadne na cca. 2 sekundy zvuk, poté se rozpadne spodní polovina obrazovky. Pozorováno na kanálech ČT1 HD, ČT2 HD, NOVA SPORT HD. Zlobí to asi od pátku. Přijde mě to úplně shodná závada, která se tu v minulosti několikrát řešila. Fakt nechápu, co může být za problém to spravit pořádně. Jestli je to neschopnost technika, či problém v např. levném zařízení. To se asi nikdy nedozvíme, protože UPC nic nepřizná, u nich je vždy vše v pořádku...

 

Kdyby to bylo tak jednoduché, tak se to podařilo opravit hned.

Bohužel problém byl vidět v obraze, ale všechny měřáky nevykazovaly žádné chyby.

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kodl
Kdyby to bylo tak jednoduché, tak se to podařilo opravit hned.

Bohužel problém byl vidět v obraze, ale všechny měřáky nevykazovaly žádné chyby.

Myslím, že všichni chápou, že takový problém může nastat. Je to jen technika a provoz takové rozsáhlé insfrastruktury určitě není triviální.

Ovšem, klientské centrum by v takových případech mohlo být trochu přímější a sdílnější.

Stačilo by kdyby podali informaci ve smyslu: "Nějaký problém nyní řešíme, ale nevíme, jestli přímo souvisí s vašimi potížemi. Až jej vyřešíme, dáme vám vědět. Pokud i pak budou vaše potíže přetrvávat, bude závada pravděpodobně u Vás.".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...