Přejít na obsah

Technicolor TC 7200 zkušenosti


Návštěvník ThomasM

Doporučené příspěvky

[Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un.

 

Tohle me taky nejakou dobu trapilo, nez jsem vypozoroval ze se me to stavalo, kdyz byl nekdo pripojeny na wifree. Technik resetoval do tovarniho nastaveni a zrusil wifree a od te doby se to uz nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jobro

Jak technik zrušil WI-FREE?

Mám dojem a přesvědčil jsem se opakovaně, že UPC má nad modemy zákazníků plnou kontrolu. Např. mi dálkově zapínali WiFi, i když jsem ho měl v administraci modemu zakázáno. A také mi zablokovali funkci tlačítka WPS...

Pokud jde o WI-FREE, to si může zrušit (deaktivovat) zákazník, pokud má modem koupený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď jsem mluvil s UPC celý modem vypadnul. Volal jsem na UPC. Udělali u sebe tovární nastavení. Je zajímavý ,že modem od 30.9.2016 tvářil podle UPC že byl vypnutý ten modem nebyl vypnutý . Podle UPC co monitoruje modem od minulého týdne modem nepíše výpadky. To je zajímavý ,mě pořád vypadává. Co radíte ???

 

 

Mám zapnutý jenom modem, žádný samostatný router nepoužívám.

 

Odpověď od UPC.

 

Kontroloval jsem Váš kabelový modem, nyní se hlásí na síti bez problémů, bez jakékoli ztrátovosti a signál je také v pořádku. Bylo provedeno tovární nastavení modemu a přenastavení wifi části. Prosím, vyzkoušejte stabilitu připojení nyní.

 

S přáním příjemného dne,

 

+++++++++++

Specialista technické podpory UPC

 

 

.

opět jsem musel volat na UPC .Technik začal říkat něco o chybovosti signálu. To je zajímavý pokaždé říkají něco jiného. Už mě došla trpělivost nechám si vyměnit to zařízení

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station, CA modul
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dash

Ahoj,

Řeším už pár měsíců podobný problém. Internet se mi několikrát do týdne nahodile odpojuje (někdy cely týden nic, někdy xkrat do týdne), přitom dle indikátorů lan ve win síť stále jede. V prohlížeči pak dostanu hlášku s nedostupností DNS. Přes byt jedu sice na power line od Tp-linku, nicméně si nemyslím, že ten by mi působil hlášení chyby s DNS a spis by indikátor sítě hlásil nedostupnou síť, nebo ze kabel byl odpojen.

Na UPC mi už 3x řekli ze dělali měření a ze je vše v pořádku a jestli se mi to ted stalo, říkám ne ted zrovna 4 dny nic. Ale občas došlo treba ke 3 odpojením za den.

Teď mi nakonec mají poslat technika, ale obavám se aby neřekl to samé, protože se chyba zrovna v jeho přítomnosti neukáže a budu muset platit výjezd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jobro

Mě trápilo pravidelně se opakující "vypadávání" WiFi. Ethernetové připojení fungovalo. Pokaždé byl nutný tvrdý restart (tovární nastavení). Kuriozní bylo, když moje WiFi nešlo a WI-FREE běžela, ale nešlo se na ni připojit. Při posledním výpadku v září přestalo fungovat tlačítko WPS na modemu. A WiFi vypadlo definitivně.

 

Začátek potíží se, snad shodou okolností, kryl se zprovozněním sítě WI-FREE na mém modemu. To jsem po nějaké době deaktivoval přes Moje UPC. Ale potíže pokračovaly - vždy kolem 20. dne v měsíci - nutné tovární nastavení. Jinou radu mi technická podpora nedala.

 

Mailovou korespondenci s UPC jsem měl archivovánu a na základě opakujících se potíží jsem žádal výměnu modemu. Nakonec na UPC usoudili, že vyčerpali všechny možnosti a nyní mám nový modem Compal. Bez poplatku v záruční době.

 

Poznámka:

Technik si přivezl kufr s nářadím a prošel trasu od domovního rozvaděče až k zásuvce v bytě i signál na konci kabelu u modemu. I když údajně bylo vše v rámci tolerance, ale na dolní mezi, zvýšil intenzitu signálu pro můj byt v rozvaděči. Subjektivně se zdá, že to zvýšení se líbí modemu i televizoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď jsem mluvil s UPC celý modem vypadnul. Volal jsem na UPC. Udělali u sebe tovární nastavení. Je zajímavý ,že modem od 30.9.2016 tvářil podle UPC že byl vypnutý ten modem nebyl vypnutý . Podle UPC co monitoruje modem od minulého týdne modem nepíše výpadky. To je zajímavý ,mě pořád vypadává. Co radíte ???

 

 

Mám zapnutý jenom modem, žádný samostatný router nepoužívám.

 

Odpověď od UPC.

 

Kontroloval jsem Váš kabelový modem, nyní se hlásí na síti bez problémů, bez jakékoli ztrátovosti a signál je také v pořádku. Bylo provedeno tovární nastavení modemu a přenastavení wifi části. Prosím, vyzkoušejte stabilitu připojení nyní.

 

S přáním příjemného dne,

 

+++++++++++

Specialista technické podpory UPC

 

 

.

opět jsem musel volat na UPC .Technik začal říkat něco o chybovosti signálu. To je zajímavý pokaždé říkají něco jiného. Už mě došla trpělivost nechám si vyměnit to zařízení

 

.Tak nakonec jsem vzal ten nový Compal

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station, CA modul
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po měsících...
Návštěvník Dimargo5

Dobrý den.
Mám od známého z Německá router Technicolor.
Připojil jsem ho ale nefunguje internet.
Co můžu s tím udělat možná přehrát software?
Nebo nastavit nějaké nastavení pro UPC?
Restart jsem dělal ale stejně nic.
Děkuji za jakoukoliv poradu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...