Přejít na obsah

Stěhování se službami


Návštěvník MarošH

Doporučené příspěvky

Návštěvník MarošH

Pokusim se popsat neuspesny proces prestehovani internetu na navou adresu....

Asi v breznu jsem posilal zadost o zmenu adresy (stehovani az od kvetna).  Kontaktovala ma operatorka ze zadost posilam moc brzy a nejsou schopny zaridit technika tak moc dopredu, prej si mam zadost poslat tyden pred stehovanim. OK... Tyden pred stehovanim posilam dalsi zadost. Na tuhle zadost uz mne nikdo nekontaktoval, tak jsem tam pro istotu zavolal.  Odpoved byla, ze se bude jednat o nestandardnou instalaci, protoze v tom baraku zatim neni jejich pripojeni. Apeluji na fakt ze vzhledem na karantenu a homeoffice se bez internetu nezaobejdu... Prej mne bude kontaktovat technik.

Po prestehovani se nikdo neozval. Zas volam na klientske centrum. Po zdlhavom telefonate operator rika, ze uz pol roka nejsou schopny zajistit instalaci na moji nove adrese. (proc jsem tuhle informaci nedostal kdys jsem daval prvy krat zadost o zmenu adresy? a mohl by jsem dat vypoved uz v breznu???) Tak se stezuji ze nebudu platit za sluzby, ktere mi nejsou poskytnute a chci podat okamzitou vypovet. Jenze to nejde a ze mne bude kontaktovat oddeleni vypovedi.

Po 3 dnech tam volam znovu proteze mne nikdo nekontaktoval. Odpoved byla ze na to maji 4 dni a ze mam pockat.

Kdyz me na druhy den zavolaly a ja jsem uz X-krat vyrozpraval celou story o stehovani atd. pricem znovu naliham o odpusteni platby za mesic, ktery uz jsem bez internetu, se znovu potkavam s odpovedi operatorky ze ona neni kompetentna na takove rozhodnuti a preda mne zas na jine oddeleni. Vypravam muj pribeh odznova dalsi osobe. Odpoved je stejna ze prej nema kompetence, ale ze pujde za nadrizenym a do dvou dni mi da vedet. 

Namisto nejake rozumne odpovedi jsem vsak dostal jenom na email formular na podani vypovedi. takze klasika... posilam vypoved pricem plati 30 denni vypovedna lhuta od obdrzeni vypovedi!!!

dnes 17.6. mi prisla uz druha faktura na celou castku za iternet, ktery uz dva mesice nemam, protoze nebili schopny mi ho dodat. Ukonceni sluzbi bude 18.6. cize predpokladam dalsi fakturu za tri dny.

 

Chtel bych aby ma situace byla znovu proverana...

Mate podobnou skusenost? Nevite mi poradit co dal?

Doufam ze Vodafon nezaspi a po kupe UPC udela vic pro svoje zakazniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych podrobnější vyjádření k "zapojili to asi pred dvema tydny", co a jak zapojili? Jak jste o tom věděl?

Ve chvíli, co jste podal výpověď, podle formuláře na webu UPC nebyly na té nové adrese dostupné jejich služby?

Upraveno uživatelem thaischumi
  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Stěhování se službami
Návštěvník MarošH

"zapojili to asi pred dvema tydny"... na ulici neco delali a pak zazvonili at je pustime do vchodu ze pripojuji UPC... pravdepodobne jenom privedli do baraku kabel, nejednalo se o zapojeni internetu do meho bytu. O to uz jsem pak nezadal, kdyz jsem dal vypoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že možná na té vaše adrese jsou už v tuto chvíli skutečně dostupné jejich služby, stačí z rozvaděče dotáhnout do bytu (popř. přepojit kabel z STA jako tady u nás).

Zkuste jím všechno znovu napsat na mail nebo do chatu na FB aby měli přehled, tentokrát už se asi vyřeší a pravděpodobně Vám dají nějakou kompenzaci.

Citovat

Doufam ze Vodafon nezaspi a po kupe UPC udela vic pro svoje zakazniky.

Zas tak optimistický bych nebyl

Upraveno uživatelem thaischumi
  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Vitalij

Dobrý den, omlouvám se, jestli to sem nepatří, ale vhodnější vlákno jsem nenašel. Mám už poměrně dlouho internet (+tv) od UPC na adrese, kde bydlím a jsem celkem spokojený (mám retenční nabídku na internet 150 :)). Teď objednávám další nové připojení (internet+tv) v jiném městě (pro matku, která se bude stěhovat). Počítal jsem, že jako stávající zákazník budu mít jen další službu na svému účtě: v MojeUPC uvidím další přípojku a ve vyúčtování bude všechno na jedné faktuře. Operátor mi ale při objednávce tvrdil (m.j. mě sprdnul, že se na to vůbec ptám, že kdy by to šlo, tak by mi to přeci řekl..), že na stejný účet to nejde, že na nové připojení bude nová jiná smlouvá, jiný účet, bude tedy i odlišné MojeUPC a fakturace zvlášť.

Víte někdo, je to opravdu nemožné mít více služeb (připojení v jednom městě a připojení v dalším městě) společně na jednom zákaznickém účtě?! Setkal se s tím někdo, že na stejnou smlouvu nejde přiobjednat další službu? (Napadalo mě, že možná mi to nechtějí povolit právě kvůli té retenční slevě na stávajícím účtě, že by se promítla i na to nové připojení automaticky..)  Ale, mně přijde nelogické, abych jako jedna osoba u stejné společnosti měl více účtů a hlídal zaplacení více faktur (nehledě na to, že mám ještě také mobilní účet ve VF zvlášť)..

Upraveno uživatelem Vitalij
chyba v textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@VitalijZdravím.

U UPC to bylo tak, že smlouva se dělá na konkrétní adresu a byt. Takže i kdybyste si dělal v jednom domě 4 připojení do 4 různých bytů, budete mít 4 různé smlouvy. Je to i kvůli tomu, že se musí fyzicky připojovat a odpojovat smlouvy v rozvodné skříni atp. Dále UPC a Vodafone ještě nemá sloučené systémy (je to  běh na dlouhou trať), proto budete mít zatím vždy i tyto služby zvlášť.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...