Přejít na obsah

Problém s PVR Kaon


Návštěvník Ankroth

Doporučené příspěvky

Návštěvník Ankroth

Zdravím, rád bych místní osazenstvo požádal o radu ohledně PVR přístroje Kaon. Tento šmejd nám měnili už zhruba 4x, ale každý kus (i nově vybalený) má stále stejnou vadu - minimálně 5-10x denně z ničeho nic vypadne obraz a je třeba ho znovu vypnout a zapnout. Někdy jen stačí na TV přehodit na jiný vstup a zase zpátky, jindy to ale nepomůže vůbec. Udělá to z ničeho nic třeba uprostřed filmu, zkrátka se díváte, nic nemačkáte a najednou blik - a je vymalováno. Přístroj sice dál běží, ale obraz nepouští do televize. Přijde mi, že se prostě rozpadne HDMI spojení. A to nemluvím o tom, že často zlobí HDD (někdy lze přehrát obsah, někdy není vidět - pomůže restart) a naprogramování pořadu funguje, jen se třeba v polovině natáčení samo vypne... a to je prosím přístroj na APC přepěťovce (zkoušel jsem to i bez ní).

 

UPC technici u mě byli zhruba 4x a nevěděli si s tím rady, tak jsem teď skoro čtvrt roku bádal, zkoušel všechno možné, ale ne a ne na to přijít. Zkoušel jsem ten klump i na jiné TV, na jiném koaxu, na jiné zásuvce s jiným HDMI kabelem... opravdu všechnno možné, co mě za tu dobu napadlo. Vím, že nejsem sám, kdo má takové problémy. Mohl bych se tedy zeptat, jestli se už tenhle problém vyřešil? Ještě bych rád upozornil, že starší DVR od UPC fungovalo několik let naprosto bez problému, dělá to jen tenhle PVR Kaon. Platím za něj 150 Kč měsíčně a když jsem volal na hotline, tak řekli, že mohou samozřejmě zase přivézt zpět DVR, ale cena bude stejná! Takže já bych si jako měl vzít technologicky zastaralý (leč plně funkční) přístroj za stejnou cenu? No way. Kdyby ho dali levněji, tak bych na to kývnul, ale vzít si DVR za stejnou měsíční cenu jako PVR by udělal jen šílenec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle problem uz se nekolikrat resil v tomto vlakne

http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2976

 

Jinak Kaony jsou v obehu 2 typy, jeden starsi, cerny a novejsi stribrny s externim zdrojem, po HW a FW strance by ale mely byt stejne.

 

Muzes zkusmo do Kaona nahrat slovensky FW, ale myslim ze to stejne asi nepomuze.

http://www.upc.sk/helpdesk/nastavenia/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Ankroth

Díky Tomusi, ale UPC nebude mít v případě návštěvy technika problém s tím, že jsem přeflashoval firmware na SK? A taky jsem myslel, že se FW aktualizuje automaticky ze sítě, to se tedy nepřepíše?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky Tomusi, ale UPC nebude mít v případě návštěvy technika problém s tím, že jsem přeflashoval firmware na SK? A taky jsem myslel, že se FW aktualizuje automaticky ze sítě, to se tedy nepřepíše?

 

Samozrejme pokud budes chtit STB opet vymenit, tak FW musis preflashovat zpet na cesky,

http://www.upczone.cz/download/K-B3000H ... .00.04.bin

 

A jen pripomenu ze pripouziti slovenskeho FW zrejme nebude fungovat automaticka auktualizace ze site.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tiger

Práve som to dopisoval do vlákna, kde sa to rieši už mesiace http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2976 :

 

Ja mám nefunkčné HDMI od začiatku. Celý čas fungujem na scart. Tvrdili my že je to firmware, potom že je to vadná séria kaonov. Vymenili my ho a problém pretrváva. Keď ho zapnem na HDMI, tak sa objaví logo, potom zmizne a naskočí zvuk a modrá obrazovka. Skúšal som iný hdmi port v televízií, vymeniť kábel, upgradovať firmware v televízií (aj keď z inými zariadeniami nemám problém)

Pred 2 dňami som im napísal, že ak to nezačnú okamžite riešiť, tak odchádzam k Netboxu. Majú internet 30/15+TV a za rovnakú cenu čo mám dostanem i videorekordér. (uzávam, programov je v tom menej, ale aj tak sa dívam len na pár) Dnes sa my ozvali a 24.5. príde technik. Už som rozhodnutý že ak to nespraví, tak UPC ruším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Hory
Práve som to dopisoval do vlákna, kde sa to rieši už mesiace http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2976 :

 

Ja mám nefunkčné HDMI od začiatku. Celý čas fungujem na scart. Tvrdili my že je to firmware, potom že je to vadná séria kaonov. Vymenili my ho a problém pretrváva. Keď ho zapnem na HDMI, tak sa objaví logo, potom zmizne a naskočí zvuk a modrá obrazovka. Skúšal som iný hdmi port v televízií, vymeniť kábel, upgradovať firmware v televízií (aj keď z inými zariadeniami nemám problém)

Pred 2 dňami som im napísal, že ak to nezačnú okamžite riešiť, tak odchádzam k Netboxu. Majú internet 30/15+TV a za rovnakú cenu čo mám dostanem i videorekordér. (uzávam, programov je v tom menej, ale aj tak sa dívam len na pár) Dnes sa my ozvali a 24.5. príde technik. Už som rozhodnutý že ak to nespraví, tak UPC ruším.

 

Nejsem odbornik pres elektroniku, ale mel jsem podobny problem. Po nejakem update firmware uz me to nezlobi. Zkusil bych nejdriv nechat nastartovat Kaon a az potom zapnout TV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...