Přejít na obsah

Nove stanice...


tomus

Doporučené příspěvky

A máte Standard nebo Komfort? :) Podle netu, bych spíše řekl, že máte komfort ;)

Mezi nabidkou Standart a Komfort je nejaky rozdil :?:

jam myslel ze se lisi jen tim ze v Komfortu je navic balicek kanalu Discovery.

 

Marku-26, tohle by mne taky zajímalo.

Já sice mám Komfort, ale taky mám další tři balíčky a Retro mi hraje.

Z webu UPC se zase nic nedozvíme, tam v PDF sice NG Music už není (nebyla) a Retro Music TV ještě není. :)

Tak ted koukam, ze Retro Music Television me v nabidce Standard bezi (vcera take bezela, ale ne ve Standardu).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano máte na to právo, ale přijde mi, že poslední dobou se to tu vymyká konstruktivní diskuzi a sklouzává to k bezduchému nadávání. Vždy si tu někde někdo něco vyšťourá, co si kde UPC zaregistrovalo, jaký kanál zaručeně přibude ... a pak je z toho akorát flame, že UPC kecá a nic nedělá. To samé s modemy atd. Proč se asi neprodávají ještě? Všichni víme v jaké je UPC ztrátě a i přes to dochází k rozsáhlému celorepublikovému upgradu sítí. Já vím, že to na první pohled nejde vidět, ale něco se dělá a to něco stojí určitě několik miliónů korun.

Všichni tady jen kecají a mají za to, že ohledně přidání kanálu je to tak, že někdo z UPC přijde do společnosti, která ho vyrábí a řekne "Hele nechcete u nás vysílat? My by jsme, tedy naši zákazníci, by vás chtěli." A oni jim na to odpoví "No jasně" a druhý den už se vysílá?

To, že UPC prokazatelně upgraduje sítě a snížili i cenu, o tom tu každý skoro mlčí.

Na klientském centru nepracují neschopní lidé, jen mají v popisu práce trošku něco jiného, než po nich chcete. Mají umět vysvětlit vyúčtování a poradit se základními problémy s užíváním služeb. To jestli je některý kanál v 720i nebo 1080p, jestli je 16:9 nebo 4:3 nebo jestli nějaký kanál kdy přibude to oni neví. Nemají se to kde dozvědět (Leda že by si to zjišťovali doma). KC technikovi nic nesděluje. Na KC s techniky nepřijdou vůbec do styku. Zapíší něco do systému, na což mají omezenou délku atd. A navíc technici nejsou zaměstnanci UPC.

Ano HD PVR má k dokonalosti rozhodně velmi daleko, dále než měli Handany. Ale většině lidí stačí, nejspíše jim nedělá tolik problémy a můžu jen připomenout, jak jste tu všichni řvali, že UPC nebylo schopné pořídit HD Box s nahrávací funkcí. Jde tu vidět vazba na spol. Lica, která ho má v nabídce od podobného data. Takže to nebude asi jen o tom - tohle by se nám líbilo, to koupíme. Musíte k tomu sehnat servisní společnost, která bude zařízení opravovat a repasovat atd. A vzpomínám jak se tu spekulovalo o výši pronájmu HD PVR Boxu a když jsem napsal, že to bude nejspíše více jak 150Kč, tak tu většina lidí řvala, že jestli to UPC udělá, tak jsou to zloději, h**zlové a já nevím co ještě. A když většina českého národa kouká jen na cenu a chce stále všude nějaké slevy ani se nedivím, že nebylo koupeno nějaké dražší zařízení. Podle mě HD PVR Box většině lidí vyhovuje (samozřejmě je štvou je ty mouchy). Ten kdo chce opravdu něco top, si stejně pořídí vlastní zařízení.

Pokud by UPC mělo klamavou reklamu, neprošetřoval by to ČTÚ?

Pokračovat můžete, konečně se zde píše něco co má reálný základ, hlavu a patu. Sice to vidíte na jednu stranu moc zjednodušeně, ale proč ne. Jen třeba připomenu, že UPC samo od sebe obvolávalo klienty se starými internetovými tarify a nabízela jim nové levnější a rychlejší. Taky se tu o tom na fóru psalo. To samé s lidmi co mají staré telefonní tarify. Za méně peněz dostali také mnohem více. Já bych všechny slevy zrušil. Upravil bych koncovou cenu a ponechal balíčky služeb. Ale na mě tohle nezáleží :)

Pouze píši v podobném duchu jako poslední dobou většina lidí tady. Tohle to je předně diskuzní fórum, takže si tu každý může odpovědět na co chce a na co nechce, tak to prostě přeskočí.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Zas jeden můj OT: Kdyby tu šlo hodnotit příspěvky, tak ten předchozí od Marka-26 by jistě dostal palec nahoru.

BTW: Já osobně se nezlobím, že UPC dlouho trvá zavedení nové stanice (doba mezi registrací a vlastním spuštěním). Já často narážím na to, že o tom nejsme dostatečně informováni. Viz chybné EPG a PDF na webových stránkách UPC. Proč se vůbec to PDF jmenuje "Ceník", když tam není uvedena žádná cena? :) To byla řečnická otázka!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník HanysR
Ano máte na to právo, ale přijde mi, že poslední dobou se to tu vymyká konstruktivní diskuzi a sklouzává to k bezduchému nadávání. Vždy si tu někde někdo něco vyšťourá, co si kde UPC zaregistrovalo, jaký kanál zaručeně přibude ... a pak je z toho akorát flame, že UPC kecá a nic nedělá. To samé s modemy atd. Proč se asi neprodávají ještě? Všichni víme v jaké je UPC ztrátě a i přes to dochází k rozsáhlému celorepublikovému upgradu sítí. Já vím, že to na první pohled nejde vidět, ale něco se dělá a to něco stojí určitě několik miliónů korun.

Všichni tady jen kecají a mají za to, že ohledně přidání kanálu je to tak, že někdo z UPC přijde do společnosti, která ho vyrábí a řekne "Hele nechcete u nás vysílat? My by jsme, tedy naši zákazníci, by vás chtěli." A oni jim na to odpoví "No jasně" a druhý den už se vysílá?

To, že UPC prokazatelně upgraduje sítě a snížili i cenu, o tom tu každý skoro mlčí.

Na klientském centru nepracují neschopní lidé, jen mají v popisu práce trošku něco jiného, než po nich chcete. Mají umět vysvětlit vyúčtování a poradit se základními problémy s užíváním služeb. To jestli je některý kanál v 720i nebo 1080p, jestli je 16:9 nebo 4:3 nebo jestli nějaký kanál kdy přibude to oni neví. Nemají se to kde dozvědět (Leda že by si to zjišťovali doma). KC technikovi nic nesděluje. Na KC s techniky nepřijdou vůbec do styku. Zapíší něco do systému, na což mají omezenou délku atd. A navíc technici nejsou zaměstnanci UPC.

Ano HD PVR má k dokonalosti rozhodně velmi daleko, dále než měli Handany. Ale většině lidí stačí, nejspíše jim nedělá tolik problémy a můžu jen připomenout, jak jste tu všichni řvali, že UPC nebylo schopné pořídit HD Box s nahrávací funkcí. Jde tu vidět vazba na spol. Lica, která ho má v nabídce od podobného data. Takže to nebude asi jen o tom - tohle by se nám líbilo, to koupíme. Musíte k tomu sehnat servisní společnost, která bude zařízení opravovat a repasovat atd. A vzpomínám jak se tu spekulovalo o výši pronájmu HD PVR Boxu a když jsem napsal, že to bude nejspíše více jak 150Kč, tak tu většina lidí řvala, že jestli to UPC udělá, tak jsou to zloději, h**zlové a já nevím co ještě. A když většina českého národa kouká jen na cenu a chce stále všude nějaké slevy ani se nedivím, že nebylo koupeno nějaké dražší zařízení. Podle mě HD PVR Box většině lidí vyhovuje (samozřejmě je štvou je ty mouchy). Ten kdo chce opravdu něco top, si stejně pořídí vlastní zařízení.

Pokud by UPC mělo klamavou reklamu, neprošetřoval by to ČTÚ?

Pokračovat můžete, konečně se zde píše něco co má reálný základ, hlavu a patu. Sice to vidíte na jednu stranu moc zjednodušeně, ale proč ne. Jen třeba připomenu, že UPC samo od sebe obvolávalo klienty se starými internetovými tarify a nabízela jim nové levnější a rychlejší. Taky se tu o tom na fóru psalo. To samé s lidmi co mají staré telefonní tarify. Za méně peněz dostali také mnohem více. Já bych všechny slevy zrušil. Upravil bych koncovou cenu a ponechal balíčky služeb. Ale na mě tohle nezáleží :)

Pouze píši v podobném duchu jako poslední dobou většina lidí tady. Tohle to je předně diskuzní fórum, takže si tu každý může odpovědět na co chce a na co nechce, tak to prostě přeskočí.

 

Asi nej názor co jsem tu kdy četl. Naprostý souhlas!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník CiraCira

I já se přidávám a 100% podepisuji vše, co Marek-26 napsal. Určitě je a bude i nadále pořád co zlepšovat, ale to naše UPC není vůbec špatné. Navíc mi sami od sebe teď na měsíc dali k narozeninám balíček Filmbox zdarma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CiraCira: Já jsem u UPC pravděpodobně nejdéle z vás všech (od doby, co se tu objevilo - což je snad 10 let, ne-li více) a nikdy jsem od nich zdarma nedostal nic. Ani mě neinformovali o tom, že existuje nějaký výhodnější balíček, než mám. Hlavně, že mi na mail chodí programové tipy. Asi tak... :evil:

 

K tomu, co tu napsal Marek se vyjádřím zítra. Ale opravdu mě mrzí, jak je český národ ke všemu lhostejný a pohodlný. Asi to je tím, že většina lidí nebyla nikde ve světě a neumí srovnat, jak to chodí jinde. A to se týká všeho, ne jen hloupé kabelovky. Přesvědčte je pak... :roll:

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...