Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Dobry den,chtel bych se zeptat,v cem muze byt problem,ze se mi uz 3den sekaji programy...Neni to vubec pekne...Divam se na film a v tom se to sekne...Da se to nak vyresit?Predtim to nedelalo....dekuji za kazdou radu... :lol:

Solved by Guest

Go to solution

Zkus byt konkretni, ktery kanal ci multiplex, jaka lokalita ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

At se divam na eurosport nebo na Novu,tak se to seka...Je to jedno jaky kanal.Nerikam,ze kazdych 5 min,ale nekdy je to i 4-krat do hodiny...

Takze zacni kontrolou koax. kabelu a konektoru od zasuvky k STB.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Bohuzel to dela furt...Vse jsem skontroloval,jak rikam,az posledni 3 dny to dela... :cry:

Bohuzel to dela furt...Vse jsem skontroloval,jak rikam,az posledni 3 dny to dela... :cry:

 

Jestli to neni tim Ufonem. ME se taky sekaji slovenske programy a Nova Cinema.. budu tam muset zavolat.. Jestli se ti CT1 a Nova nesekaji, tak rovnou volej na UPC, je to vysilacem UFONu. Ja to aspon udelam.

Me se sekaji vsechny....

Mám úplně stejný problém jaký popisuješ, ještě to zadrhává po přepnutí kanálu, tak 1 vteřina v pohodě pak se to zadrhne a pak běží dál v pohodě. Máme digitální TV teprve 1 měsíc (před tím analog, jel naprosto bez problémů), tak jsem myslel, že je to normální, obraz se seká na všech kanálech, už jsem musel dokonce 2x restart setoboxu. Lokalita Brno-Tuřany, kabelová TV v zemi.

Mám úplně stejný problém jako "valyhonda"

"]Mám úplně stejný problém jaký popisuješ, ještě to zadrhává po přepnutí kanálu, tak 1 vteřina v pohodě pak se to zadrhne a pak běží dál v pohodě. Máme digitální TV teprve 1 měsíc (před tím analog, jel naprosto bez problémů), tak jsem myslel, že je to normální, obraz se seká na všech kanálech, už jsem musel dokonce 2x restart setoboxu. Lokalita Brno-Tuřany, kabelová TV v zemi.

Potvrzuji ! a uplne s vama souhlasim , divna nahoda ze ma najednou tolik moc lidi problem stejneho razu , dneska jsem se schvalne nekolik hodin dival na programy na ktere se obycejne moc nedivam , Zone club , animal planet , ta3 a na vsech me to dela !

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.