Přejít na obsah

UPC a polovicni rychlost


Návštěvník konarider

Doporučené příspěvky

Návštěvník St@nley

To je sice hezké, ale jak jsem psal výše - funkční 2 Mbit ze slíbené 10 Mbit není ve finále 66%, ale 20'% :roll:

 

Tech 20% mas bez routeru a pri stahovani z ftp.upc.cz ??

nic to nemění na tom, že nedodržujou rychlosti, dřív všechno jelo, jak mělo... .....

 

Slambe, nic ve zlým, ale není to tak dlouho, co ses tu do mě navážel, že "je spamuju" a rozčiluu se a že to souvisí s upgradem sítě a bla bla bla a teď se tu rozčiluješ.....

 

Tak co se divíš?! Když jsem měl (mám) problémy já, tak ses UPC až nepochopitelně zastával a teď najednou jsi nějak obrátil, co to?!

 

Přitom zrovna rychlost je asi to poslední, na co si u nich člověk může stěžovat, protože rychlost není garantovaná a podmínky mají postavené tak, že i kdyby ti internet nešel vůbec, tak nemáš žádného odvolání. A proto aby zákazníkům alespoň částečně zavřeli hubu a udrželi si je, tak nabízejí 50% slevy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slambe, nic ve zlým...

ale problémek je v tom, že mi odpověděli, jak do dvou tejdnů to tady posílej <3 :wink: trochu něco jinýho, než nějakej všeobecnej camc, že v důsledku posilování sítě může docházet k omezování provozu (kdykoliv, kdekoliv)... kdyby si to vymysleli, tak přijdou minimálně o dva zákazníky... :( o dodržování rychlostí viz výše (což s tim souvisí)... na konci mojí eseje sem jim napsal, že bych u nich zůstal snad jenom za předpokladu, že by mi někdo sdělil konečnej termín, kdy dojde k nápravě a od kdy to pojede, jak má (po tom termínu už mě u nich neudrží nikdo ani zadarmo, pokud to nepovalí :lol:)... možná taky proto jim tak trvá odepsat nebo zavolat :lol:

 

zatim mi poslali nějakou automatickou odpověď, ale za to dokonce dvakrát :lol: i když ne do 48 hodin od odeslání, ale 53... :roll:

 

Vážená paní, Vážený pane,

touto cestou Vám potvrzujeme, že jsme Váš požadavek předali k dořešení na kompetentní oddělení, které Vás bude kontaktovat v nejkratším možném termínu.

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte opět kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

Vaše UPC

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Ankroth

To je sice hezké, ale jak jsem psal výše - funkční 2 Mbit ze slíbené 10 Mbit není ve finále 66%, ale 20'% :roll:

 

Tech 20% mas bez routeru a pri stahovani z ftp.upc.cz ??

 

Samozřejmě. Router žádný nepoužívám a internetových měřáků (snad kromě speedtestu a eri.cz) nevěřím. z FTP UPC mi to ve večerních hodinách stahuje cca kolem 240 kB/s = cca 2 Mbity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje korespondence s upc pokračuje... dneska to teda bylo celkem vtipný :lol: na moje oznámení, že s nima končim, který sem správně odeslal z formuláře na ukončení smluvního vztahu, mi přišla tahle odpověď :lol:

 

Dle kolegy, který s Vámi rychlost měřil, dosahujete na Vašem připojení uploadu 1,2 Mbit, místo 1,5 Mbit. Taková odchylka je v normě. 1,5 Mbit je rychlost, kterou lze na uploadu dosáhnout pouze za ideálních podmínek na síti.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

Martin Sládek

Specialista technické podpory datových služeb

 

ale že by mi napsali, od kdy mi to odpojej, to ne... :roll: napsal sem jim teda místo tý celostránkový úvahy stručný, jasný a výstižný sdělení... :lol:

 

Dobrý den,

chtěl bych odhlásit službu internet z důvodu přechodu ke konkurenci.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník St@nley

Dobrý den,

chtěl bych odhlásit službu internet z důvodu přechodu ke konkurenci.

 

Jen to chtělo napsat spíš: ".... z důvodu vaší neochoty, nebo neschopnosti řešit problémy zákazníků....." :lol:

 

Odchod ke konkurenci je jen důsledek .... ke kterému se taky chystám :?

 

A ještě jedna věc, nemazlit se s nima. Jak "Chtěl bych odhlásit?" ....Prostě ruším smlouvu.... a hotovo. Ty jsi platící zákazník a pokud služba nefunguje, tak jaképak "chtěl bych...." :twisted: Jen do nich!

 

 

I když ti v podstatě odpověděli to, co jsem ti psal i já, oni rychlost negarantují. Stačí se podívat na jejich stránku, i tam mají u obou nabízených tarifů uvedeno " rychlost 10 (resp 20)"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

chtěl bych odhlásit službu internet z důvodu přechodu ke konkurenci.

 

Jen to chtělo napsat spíš: ".... z důvodu vaší neochoty, nebo neschopnosti řešit problémy zákazníků....." :lol:

 

Odchod ke konkurenci je jen důsledek .... ke kterému se taky chystám :?

 

A ještě jedna věc, nemazlit se s nima. Jak "Chtěl bych odhlásit?" ....Prostě ruším smlouvu.... a hotovo. Ty jsi platící zákazník a pokud služba nefunguje, tak jaképak "chtěl bych...." :twisted: Jen do nich!

 

 

I když ti v podstatě odpověděli to, co jsem ti psal i já, oni rychlost negarantují. Stačí se podívat na jejich stránku, i tam mají u obou nabízených tarifů uvedeno " rychlost 10 (resp 20)"

napsaný tam můžou mít klidně, že 98% období to může jet 5% udávaný rychlosti, de jenom o to, jestli to budou využívat nebo ne... jak je vidět, využívají toho a to je pro ně špatně... zatim mi ještě nikdo neodepsal / nezavolal (asi se bojej, ano, mají proč, to teprve budu nepříjemnej :lol:)...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mi před chvilkou zavolala paní / slečna z upc :lol: konečně 8)

jak už sme se všude různě zmiňoval, mám od září slevu 50% na internet - původní tarif classic, kterej by měl jet 25 / 1,5, když síť dá...

od července se mění novej tarif 20M na 30M, jeho běžná cena je 850 měsíčně a měl by jet rychlejc než classic za 1240 a mejch aktuálních 620... kromě toho, že sem jí vyčinil, jak to stojí za ho*** a že ty rychlosti nějak přestali dodržovat, tak mi potvrdila, že se v tom vrtají a upgradujou, kdy to ale právě u mě poštelujou, to neví... nicméně nakonec sme se dohodli, že mě přešoupne na ten 30M za cenu 640 (o 20 kč víc než aktuálně platim za classic, hold 50% dávaj jenom poprvý asi) a zase na rok, aspoň pokud mi dřív nerupnou nervy :lol:

zeptala se mě taky na to, jak sme spokojený s televizí, máme supreme za 1090, tak sem se jí zmínil, že sleva by tady taky nemusela bejt špatná :) řekla, že se podívá, co se s tim dá dělat, nakonec to budeme mít na rok za 870...

takže tak, no... když už nedodržujou rychlosti, tak aspoň že dají slevy... (ještě aby ne, když je pro ně lepší míň platící zákazník než žádnej :lol:)...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku
Je mi celkem jasné, že UPC nemůže garantovat linku někde na Internetu.

U "vnitřní" sítě by ale měli. Já jsem momentálně stahoval z ftp.upc.cz soubor light_30s 4 minuty.

Technici z UPC mi tvrdili, že mám počkat do konce května. Do té doby dojde k posílení.

Tak trpělivě čekám. :)

v dubnu mi tvrdili, že se to zlepší koncem dubna, v květnu mi tvrdili, že koncem května, sem zvědavej, co vymyslej na červen... 8)

Už vymysleli.

Nevidím termín kdy má dojít k posílení - výměně CMTS. Vidím, že to je opravdu přetížené. To jsem mu na ftp.upc.cz naměřil rychlost kolem 500KB/s místo 2,5MB/s (Light). Zkuste ještě vydržet, než to u vás v Sokolově posílíme. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník St@nley

Už vymysleli.

Nevidím termín kdy má dojít k posílení - výměně CMTS. Vidím, že to je opravdu přetížené. To jsem mu na ftp.upc.cz naměřil rychlost kolem 500KB/s místo 2,5MB/s (Light). Zkuste ještě vydržet, než to u vás v Sokolově posílíme. :(

 

 

Co to je za informaci??? Odkud? Od koho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Kdyby sis to přečetl celé, tak bys věděl, tedy pokud se ptáš na to, co jsem psal.

Pro přehlednost a ostatní zopakuji

Jaku: "Technici z UPC mi tvrdili, že mám počkat do konce května."

Slamb: "... sem zvědavej, co vymyslej na červen..."

Jaku: "Zkuste ještě vydržet, než to u vás v Sokolově posílíme."

 

Jestli jsem tvé otázky nepochopil zkusím jinak.

Informace? Špatná.

Odkud? Z UPC.

Od koho? Od technika (tel. 241005100 včera ve 21:56)

 

Informace je taková, že na zákazníky pečou...

Začátkem března jsem měl navýšený Light na 20Mb/s, ovšem nestabilní, rychlost velmi kolísá. Hned 1. dubna jsem si stěžoval a od té doby několikrát a výsledek? Zas mám jen trpělivě čekat. :(-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...