Přejít na obsah

Dálkový restart modemu


Návštěvník David R.

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jant

Mně se včera také neustále objevovala stejná chybová hláška jak zmiňoval mojmax  pár postů přede mnou.

Dnes už se ale všechno zobrazuje a funguje jak má.

Díky Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Čověče nechceš tohoto po technicích UPC trochu moc? Tohle si uživatel nastavuje sám." - psal jsem, že tomu uživatel vůbec nerozumí, takže pokud tam UPC o své vůli něco mění, tak rozhodně nemůže po zákazníkovi chtít, aby opravoval to, co pracovník UPC zmastil. Pokud by to bylo z vůle zákazníka, pak si samozřejmě musí onen zákazník někoho zaplatit, aby mu nastavení provedl, o tom žádná.

"A chtěl bych vidět, jak se na modemu v režimu bridge klonuje MAC adresa." - v režimu bridge nijak, ale jelikož to dodané zařízení od UPC bylo v režimu router, tak si aspoň mohl ten měnič modemů zjistit, že je na dané přípojce fixní IP adresa, která už s MAC adresou přímo souvisí a měl to tedy automaticky tak nastavit, aby zůstala aspoň zachována ona fixní IP (protože právě přes ní se lze dostat ke vzdálené správě připojených zařízení). Určitě ne stylem, že jenom vymění modem a prchá pryč.

"ja teda nevim, ale neni to offtopic" - nechtěl jsem kvůli tomu zakládat extra vlákno a název zdejšího tématu s modemem souvisí.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze innstalace kde je modem v pronajmu, uz jede, i kdyz vetsinou po prihhlaseni do moje upc naskoci hlaska OMLOUVÁME SE, DOŠLO K CHYBĚ, ale kdyz kliknu na ZPET tak nabehne uvodni stranka moje upc.

instalace kde je modem odkoupeny je stale stejna tzn. moje zarizeni chybi

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

Uživatelé, kterým to končilo chybou - zkuste prosím znovu. Uživatelé, kteří mají modem v bridge režimu a přesto vidí 5GHz síť, také prosím zkuste znovu.

U zakoupených zařízení prozatím tato funkce nebude dostupná. Kolegové již pracují na nápravě, která tento problém opraví. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

 @homberg ze zákazníků testery určitě neděláme :) Proto jsem to napsal první sem, kde vás mám jako uživatele za zdatnější a techničtější. Jinak nikde jinde o tom není ani zmínka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...