Jump to content

pubso

User
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pubso last won the day on April 24

pubso had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    Compal CH7465VF
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pubso's Achievements

Level 2

Level 2 (2/14)

  • Reacting Well
  • Collaborator
  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

1

Reputation

  1. Mám rovnaký firmvér, časové pásmo nastavené Praha. Jazyk by nemal robiť rozdieľ. Sieť 2,4GHZ a 5GHZ mám pomenované rozdielne. 5GHZ nastavenie:
  2. AX20 vie aj stovkové:
  3. Okrem rozdielneho CPU AX23 tuším nemá USB na zadnej strane (napr. na pripojenie HDD ako sieťového disku). 6in4 to asi nevie, len ako píšete 6to4
  4. Mám doma TP-LINK Archer AX20 zapojený za Compalom v bridge móde. Wifi na Compal nám blblo, teraz je všetko bezchybné.
  5. Compal má problémy s wifi. Podobné som riešil aj ja, nakoniec som prepol Compal do bridge a zapojil zaň dobrý wifi router, odvtedy žiadny problém. Viac v tomto vlákne:
  6. Ja som išiel do TP-Link Archer AX20, podporuje už wifi 6 a funguje výborne.
  7. Tu je výzva na hromadnú žalobu na Intel, Compal je v zozname: https://approvedmodemlist.com/intel-puma-6-modem-list-chipset-defects/ Takže to nebude asi ojedinelý problém. Normálny užívateľ si to nevšimne pri nejakom browsovaní. Pracujem z domu a volám cez Teams, Skype pomerne často, manželka tiež. Pravidelne nám klesala kvalita hovoru a rýchlosť netu skoro až na 0, odpájalo nás z hovorov pri pripojení cez wifi. Zapojenie vlastného routeru s výkonným CPU za Compal to vyriešilo. Stabilná rýchlosť neustále a žiadne stratené packety. Na obrázku vidno, kedy som zapojil vlastný router 🙂
  8. Tipnem si: zariadenia, ktoré používate sú pripojené cez wifi a router máte Compal? Ak je to možné, tak skúste sa pripojiť k routeru káblom, či pripojenie bude lepšie. Ak áno, tak je to práve tým routerom Compal od UPC. Ja som si kvôli podobným problémom (nekvalitné hovory cez Skype, Teams, Zoom) zaobstaral vlastný wifi router, ktorý som pichol do Compalu. Odvtedy žiadne problémy.
  9. Ja si myslím, že Compal to proste s tým starým chipom Intel Puma 6 nedáva, keď je pripojených viac zariadení.
  10. Nakoniec som to vyriešil zapojením vlastného routeru a prepnutím Compalu do bridge/modem. Odvtedy ani jeden stratený packet, žiadne výpadky, wifi a internet šľape perfektne. Smutné, že UPC poskytuje také hrozné zariadenia.
  11. Zdravím, mám presne problém ako popisujete. Už som to riešil vo vlákne, ktoré uviedol v príspevku sodekcz vyššie. Ako niekto radil, skúste úplne vypnúť 5GHz pásmo a vysielať na 2,4Ghz. Váš notebook musí podporovať určite aj toto pásmo. Alebo potom vypnúť wifi na Compali úplne a pripojiť vlastný wifi router.
  12. Ďakujem za odpovede. Vždy, keď sa to deje tak som pripojený na 5GHz. Resetoval som nedávno, nepomohlo veľmi. Asi vyskúšam zohnať nejaký ten wifi router a otestujem
  13. Ahoj, prešiel som asi pred mesiacom na Vodafone, dali mi Compal CH7465VF. Občas, keď je pripojených viac zariadení naraz cez wifi (4), tak sa zvykne pripojenie spomaliť, niekedy sa až wifi odpojí z niektorých zariadení, hlavne pri videocalloch cez Zoom. Stáva sa to tak raz do dňa. Keď sa wifi znovu pripojí za pár sekúnd, tak rýchlosť sa obnoví. Skúšal som hneď v čase výpadku zapojiť notebook cez sieťový kábel a tam bez problémov, rýchlosť sťahovania ukazovala skoro 300mbit/s. Modem sa nereštartuje počas výpadku. Čo sa týka dropped forward packetov, tak sa objavia tak 1-2 za deň. Čítal som, že Compal CH7465VF zrovna nie je bezstarostný modem. Myslíte, že prepnutie do bridge a použitie vlastného wifi routeru tento problém vyrieši?
×
×
  • Create New...