Jump to content

V. Blaha

User
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Modem , CA modul, karta
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

V. Blaha's Achievements

Level 3

Level 3 (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Nechal jsem cca hodinu zapnutou TV na kanálu NOVA HD a díval jsem se na černou obrazovku.    Teď ( cca v 18,40 hod.) se to zbrchalo a už to jede.   Dělal jste s tím něco?  nebo se to rozjelo samo?

    S pozdravem

    V. Blaha

  2. Vážený Marku,

    před časem jsme spolu řešili téma "Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky".

    Díky Vám se to podařilo vyřešit.   Ještě jednou děkuji.

    Nyní mi zase z ničeho nic  daný modul a karta nefunguje (nejedou placené a HD kanály). Když zvolím např. NOVA HD, napíše to na obrazovce: NO ACCESS

    Jedná se o:

    CA modul TechniSat Digital   ID:  01670006900
    Sériové číslo na obalu modulu : 13001627337
    ID karty:  014164571458

    Prosím Vás o kontrolu zda je to korektně nastaveno popř. o refresh.  

    (Mám takový dojem, že někdo upravoval databáze ve VF a zese mi to rozhodilo)

    Děkuji za pomoc.   S pozdravem

    V.  Blaha

     

  3. Pane cvancara, proč mi to deset let fungovalo a teď to najednou nejde? Zapojení mám stejné. Poraďte mi, co mám dělat?
  4. Pane cvancara, jak může nastavení nahrávání na TV (tzv. časovač záznamu) začít nahrávat na externí USB disk? Já mám TV propojenu s DVD rekordérem přes AV1 - konemktor scart. Když nastavím (naprogramuji) v časovači nějaký pořad, tak se sám DVD rekordér zapne a nahrává.
  5. Záznam dělám přes scart na DVD rekordér. Doposud to fungovalo. Myslím, že není problém v zapojení nebo kabelech. Záznam dělám přes scart na DVD rekordér. Doposud to fungovalo. Myslím, že není problém v zapojení nebo kabelech. Z TV na DVD lze nahrávat bez problému, ale nefunguje to naprogramování časovače nahrávání přes EPG. Ještě na doplnění: Mám doma ještě novější TV Sony s CA modulem a kartou od UPC. Zde mi časovač nahrávání funguje. Kladu si otázku, jestli u "staré SONY" , kde je starší software, není už nekompatibilní "nové" provedení EPG. Je možné, že jej VF nějak "vylepšil", takže na nové TV to jede a na staré TV to nejede. Nevím, na jakém principu funguje EPG a časovač? Je to otázkou signálu od UPC nebo SW televize?
  6. Marku, my jsme spolu řešili toto téma před časem. Zatím mi oba CA moduly fungují. Děkuji Vám ještě jednou za vyřešení problému. PS: Teď mne nefunguje programování v EPG. Založil jsem k tomu nové vlákno. Mějte se hezky a přeji hodně zdraví. V. Blaha
  7. Mám starší TV Sony KDL 32W4000. Po zvolení menu EPG si chci zadat naprogramování nějakého pořadu, který se bude vysílat později. Když kliknu na tento pořad, zobrazí se mně možnosti: - Časovač záznamu - Připomenout - Časovač, manuální nastavení. (viz foto 1) Žádná z těchto funkcí mně nefunguje a na obrazovce se, poté co zvolím např. časovač záznamu, napíše: "Údaje o tomto pořadu jsou chybné" - viz foto 2 Dříve to fungovalo, teď už asi od vánoc ne. Kladu si tyto otázky: a) může to být způsobeno tím, že někdo zase něco dělal v systému EPG u VF (resp. UPC) ? b) je závada na mé TV Sony ? Pokud máte někdo obdobnou zkušenost nebo doporučení, co mám udělat, budu rád. Děkuji V. Blaha
  8. Pan Adolf naštěstí problémy, když si udělal "Obnovení programové nabídky" neměl. Já spíše, po svých zkušenostech souhlasím s Honzou333. Stručná rekapitulace má situace: 1) mám doma 3 DTV od UPC. Ve všech třech mám vlastní zakoupené CA moduly a karty. Kabelovku od UPC (dříve Cable+) mám 25 let. 2) UPC existuje asi od roku 2009 a po celou dobu tj. jedenáct let mi všechno fungovalo bez problému na všech třech TV 3) cca před 14-ti dny jsem měl špatný obraz u jedné DTV u jednoho kanálu - možná to bylo slabším signálem? 4) provedl jsem "Obnovení programové nabídky" pouze u toho jednoho CA modulu a karty 5) po Obnovení nabídky mi CA přestal fungovat (nešly žádné HD kanály ani žádné placené kanály, kromě kanálů ČT) 6) volal jsem poprvé na poruchy technikům UPC aby to prověřili. Technik řekl, ať naladím stanici NOVA (ne NOVA HD), že mi udělá refresh. To nepomohlo. 7) další den jsem opět volat do UPC, aby zkontrolovali moje nastavení. Technik řekl, ať naladím na TV stanici NOVA HD, že mi pošle znovu refresh. To nepomohlo. 8 pak jsem prostřednictvím techniků (další hovor), trval na tom, aby mi poslali domů servisniho technika 9) když servisák za 3 dny přišel ke mně domů, myslel jsem si, že bude něco prověřovat (např. kvalitu signálu, nebo, zda není CA modul nebo karta poškozený. Sám jsem ukázal servisákovi v menu TV, že CA modul je načtený, karta je k němu podle čísla správně přiřazená a v zoně 5 mám zaplaceno. Technik řekl, že mám vadný CA modul, že je takových případů hodně, protože u Vodafonu byly poruchy na servrech, a jestli chci , tak mi dá hned do pronájmu nový CA modul, který má v kapse. To jsem odmítl, ne že bych neměl 70,- Kč měsíčně za pronájem modulu, ale z principu, když nebylo jasné kde je chyba. Byl jsem naštvaný na Vodafone, že vnucují lidem do pronájmu nové moduly. Myslel jsem si, že mi úmyslně odpojili modul nebo kartu, abych ji vyhodil a pronajal si nový CA. Novou kartu bez modulu mi dát/vyměnit servisák nechtěl. Šel jsem si koupit Set top box na DVB T2 a naladil jsem si pozemní vysílání. 10) nedalo mě to a hledal jsem na webu, až jsem našel stránku UPCzone, kde jsem zavedl toto diskuzní vlákno. Toto byla moje první diskuze na webu, kterou jsem kdy vedl a byl jsem velmi potěšen, kolik lidí se zapojilo ve snaze mi poradit. 11) Díky ochotě a podpoře většiny diskutujících jsem nakonec tím, že jsem vyměnil karty ve dvou CA modulech a udělalo se nové párování, problém (zatím) vyřešil. Nevím, kde se stala chyba, ale u mne to nebylo, protože jak se ukázalo, tak CA modul a kartu jsem měl v pořádku. Pro Adolfa uvádím: UPC vede naše CA moduly a karty a také druh předplatného, platby a objednanou programovou nabídku v asi čtyřech různých databázích. Ty musí vzájemně být korektně propojeny a bez chyb v datech. Je možné, že při kopírování databází na nové servry se něco přeneslo špatně. Existují různé typy CA modulů (já mám např. TechniCrypt "CXV" z roku asi 2009. Je možné, že u pouze některých typů/značek modulů nebo karet , které byly aktivovány v určitém roce to po zadání Obnovení nefunguje. U jiných, např. u p. Adolfa, to funguje. Záleží také na tom, kdo s vámi po telefonu komunikuje a jaké má tento pracovník odborné znalosti (kompetence) a chuť problém řešit. Vyměnit modul s kartou je nejsnadnější řešení. Myslím si, na rozdíl od Adolfa, že bude více lidí se stejným problémem. Asi to řešili pronájmem nového CA modulu a bohužel nevěděli o webu UPCzone. Ještě jednou děkuji všem diskutujícím a hlavně Markovi-26, který mi to pomohl rozchodit. Mějte se hezky a hlavně hodně zdraví ! Vtip na závěr: Nejlepší obrana, jak nedostat Covid-19, je vypnout televizi. Doufám, že se podle toho nebude Vodafone řídit. V. Blaha
  9. Vážení, situaci se podařilo vyřešit !!! Děkuji zejména panu Markovi-26 za jeho ochotu a profesionalitu. K úspěšnému vyřešení zdánlivě nefunkčního CA modulu a karty pomohlo to, že jsem přehodil karty mezi dvěma CA moduly a bylo provedeno nové spárování. Ukázalo se, že jak CA modul a karty, které před tím nefungovaly, byly v pořádku. Chyba byla někde v software nebo na servrech Vodafone. Vzniklo to tak, že jsem na webu "Moje UPC" neprozřetelně zadal "Obnovení programové nabídky" . Poté přestala karta s CA modulem komunikovat, tj. nešly mně žádné placené ani žádné HD programy. Nepomohl ani opakovaný refresh, který mi udělali pracovníci UPC na poruchové lince. Na základě této zkušenosti nedoporučuji nikomu (zatím) zadávat "Obnovení programové nabídky", protože to v některých případech (jako u mne) může způsobit kolizi. Bylo by dobré, aby se na to někdy technici resp. ajťáci Vodafone podívali, protože tato závada se může vyskytnout u více uživatelů kabelové televize UPC, když si zadají Obnovení programové nabídky. Za dobré rady a náměty děkuji také pánům: tomus, Honza333 a Adolf.Shitler. Přehození karet mezi moduly a nové spárování mi poradil pan Jardoslav, kterému také děkuji. Přeji všem, kteří se zapojili do této diskuze, hodně zdraví a spokojenosti a ať Vám DTV i internet od UPC fungují bez závad! V. Blaha
  10. To bych byl rád. Pošlu Vám na sebe kontakt do schránky. Až budete mít čas, ozvěte se, prosím. Děkuji
  11. Tak se mi dnes bohužel nepodařilo situaci s nefunkčním CA modulem nebo kartou vyřešit. Byl jsem domluvený s jedním technikem od UPC, že dnes přehodím karty mezi dvěma CA moduly a poté bude provedeno nové spárování. Už jsem se těšil, že po třinácti dnech, co mi to nefunguje, dosáhneme nějakého posunu, tj. zjistím, jestli je vadný jeden z CA modulů nebo karta, nebo že se to rozběhne. Technik tam dnes nebyl a jeho příjemná kolegyně mi pomohla tak, že zaevidovala můj požadavek na přehození karet, ale musí to poslat e-mailem jiným technikům. Ti prý mají moc práce, takže se k tomu dostanou asi až po neděli. Chtěl jsem přímý kontakt na ty speciální techniky, co mohou párovat moduly a karty, ale k nim se nedá dovolat . Takže musím mít ještě trpělivost. Snad se to příští týden podaří posunout k lepšímu. Pokud bych věděl, že telefonická komunikace s techniky od UPC bude tak složitá, tak bych sedl do auta a jel bych z Brna do Prahy to řešit osobně. Dám vědět, jak to dopadlo.
  12. Pane tomus. Děkuji Vám za tip. Možná jej využiju. Počkám do čtvrtku, kdy budu s technikem od UPC řešit přehození karet a nové párování. Pokud se ukáže, že je můj CA modul vadný, tak si asi někde seženu (po předchozím ověření) jiný. Dám Vám vědět.
  13. Pane Marek-26. Děkuji Vám za prověření. Ve čtvrtek udělám ve spolupráci s jedním technikem z UPC přehození karet mezi dvěma CA moduly a nechám si to u UPC znovu spárovat. Když to pomůže, budu rád, pokud ne, tak alespoň zjistím, jestli je vadná karta nebo CA modul. Pokud se ukáže, že je vadný čip na kartě, požádám UPC o zaslání nové karty. Pokud se ukáže, že je vadný CA modul, tak se ještě budu rozhodovat, jestli si pronajmu od UPC jiný modul. Koupit si nový modul do vlastnictví už nejde. Potom vám dám vědět, jak to dopadlo. Ještě si kladu otázku, co by se mohlo pokazit na kartě. Fyzicky (hardwarově) je v pořádku, tj. data na čipu jsou spíše sofrwarová záležitost. Totéž si myslím o CA modulu, který fazicky nevykazuje žádnou vadu, nevím jaký je v něm software. To by taky možná šlo "zrenovovat" . Teď jde o to, kdo by to mohl udělat. Včera jsem se ptal technika v UPC, že jim pošlu poštou do Prahy CA modul s kartou, aby to zkontrolovali u nich. Jsem ochoten za to zaplatit. Tuto myšlenku nepodpořil. Pokud je CA modul v mém vlastnictví, tak jim jej nemohu poslat. Pouze kdybych ho měl v pronájmu, tak jej mohu vrátit.
  14. Existují různé typy CA modulů od různých výrobců a různě staré. Můj CA modul je z roku 2009. Je na něm sériové číslo, které bylo také zadáno ve staré databázi UPC, k tomu byla přiřazena (spárována) konkrétní karta. Nyní se už stará databáze sériových čísel nepoužívá a je vytvořena databáze ID k jednotlivým modulům. Je možné, že to někde není dobře spárováno. Dále je možné, že každý zákazník má v systému nějakou programovou nabídku (já mám Komfort+, který již v současné nabídce není). To musí být taky správně spárováno s kartou. Pokud je zde chyba, tak se mi systém snaží zaslat jiná data něž by měla být. Chyb může být víc. Jde o to je diagnostikovat a odstranit. Tato diskuze může být užitečná pro více uživatelů DTV od UPC, kteří mají obdobné starosti. Pokud se to systémově vyřeší, tak by se podobné chyby u neměly opakovat, nebo budeme vědět, jak to řešit. V. Blaha
  15. Souhlasím s panem Evzenem. Je více uživatelů DTV od UPC, kterým se po zadání "Obnovení programové nabídky" situace zhoršila. Pan Adolf.Shitler se s obdobným problémem osobně nesetkal, ale děkuji mu za jeho příspěvky do diskuze. Já jsem přesvědčen, že něco nefunguje korektně na servrech u UPC. Jsou tam různá data a v databázích mohou být chyby, když se data převáděla od UPC na Vodafon. Taky jsem slyšel, že tab byly větší výpadky na servrech. Když vypadne server při přepisování databází, mohou tam být chyby. Aby se to opravilo, je třeba, aby to řešil ochotný a odborně kompetentní pracovník. Ten musí zkontrolovat všechna nastavení a popř. opravit chybu, která při "Obnovení programové nabídky vznikla". Řešením pro mne není to, že si pronajmu za 70,- Kč/měs. nový CA modul s kartou a ten svůj, který jsem si kdysi koupil od LICA, pak vyhodím do popelnice. Zítra to budu s UPC řešit a pak vám dám vědět, jak to dopadlo.
×
×
  • Create New...