Mám ten TG3442 (V. Station) od září, první 3 dny naprosto perfektní. Pak se začali objevovat problémy s takovými skoro výpadky. Respektive připojení se zpomalilo na tak absurdní rychlosti jako 300B/s download, jo BYTŮ. Většinou to trvalo pár minut pak to naskočilo do normálu, většinou se to dělo i 10x do hodiny. Restart pomáhal, někdy ovšem jen na pár minut a pak zase na úroveň bytů. Změnou firmwaru (pár týdnů zpět cca) to vypadalo, že se to zlepšilo, několik dní bez problémů, pak přišli ovšem problémy se ztrátou paketů, vysoká odezva atp, hry se i v nejlepší den několikrát do hodiny prostě kousnou kvůli netu. Podpora mě krmila celou tu dobu nějakou závadou na optice v zemi, dokonce mi po 2 měsících poslali SMS jakože už to je vyřešeno.. :) Ovšem problému přetrvávají a jelikož během těchto "výpadků" se sotva načte administrace modemu, tak to prostě a jednoduše nemůže být nějakou jejich vymyšlenou závadou na optice, navíc když síly DOCSIS jsou na všech kanálech v normě. Na podpoře na nic neodpoví a vymyslí si další blbost s hlášeným výpadkem, který, ale na webu samozřejmě k mojí adrese záhadně není. Na technické dotazy neodpovědí a jedou pořád dokola svojí pohádku, už jsem si s nimi vyměnil asi 10 mailů, naprostá ztráta času. Moje rada je napsat o nich článek ať to zabolí u jejich PR a jít jinam.