Jump to content

1000

User
  • Posts

    11
  • Joined

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    -
  • Place of subscription of Vodafone services
    ČR

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

1000's Achievements

Level 2

Level 2 (2/14)

  • One Year In
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Muze byt lokalni vypadek/snizena kvalita site v urcite lokalite. Pokud se ale problem periodicky opakuje po restartu routeru, zkontroloval bych verzi firmware v nastaveni VF station. S touto verzi AR01.02.068.10_082720_711.SIP.10 jsem mel na routeru uptime 90+ dni bez packet lossu. Jeste pozor na sitove kabely, ten gigabit sice jede na Cat5E, ale doporucil bych spise kvalitni Cat6. (je to napsane podelne na kabelu). Na Cat5E mi spojeni s routerem padalo do 100Mbitu a na jeste jinem Cat5 na jinem stroji to zpusobovalo priserny packet loss. Pokud jedes pres wi-fi, tak ten packet loss zmer pres kabel.
  2. Na supportu VF mi updatli FW na verzi AR01.02.068.10_082720_711.SIP.10 a zatim to drzi uz 4-ty den bez restartu s nulovym packet losem, snad to vydrzi. 🙈
  3. @Marek-26 @tomus Nejake zpravy ohledne opravaneho/noveho/stareho firmware pro Vodafone Station 3.1, ktery uz netrpi narustajicim packet lossem? Zatim mam ten 1Gbit za promo cenu, ale abych za plnou cenu musel router kazdy den restartovat to se na to radsi vykaslu a vratim se k puvodnimu poskytovateli. Jinak, nekde jsme tu zahledl, ze packet loss se da resit i starsim firmware. Jelikoz na VF station nevyuzivam wi-fi (mam vlastni AP), mohl by byt resenim i ten puvodni firmware z roku 2018, ktery netrpel packet lossem, ale mel nejake problemy s wif-fi? Nebo uz je nejaky novejsi stabilni firmware? - tento post zminuje puvodni/stary firmware, ktery netrpi packe tlossem (wifi me nezajima, mam vlastni AP)
  4. @MekliCZs rychlosti problem nemam (Ookla speedtest nameri obvykle neco kolem 940/45 a s tim jsem taky ok a testovaci download ze steamu v rannich hodinach kdy amici uz spi a evropa jeste nevstala mi to da i tech 100MB/s): Ale po nejakych 2-3 dnech uptime modemu packet loss 5%+ a lag spiky 1-2 sec ve hrach i na webu a vzdalene plose, takze restart modemu a zase to jede normalne.... 2 dny ...
  5. @MekliCZimho si proste jen VF kryje zada, aby po nem nejaky sebevedomy SOHO zakaznik nepozadoval napr. nahradu skody/usly zisk za nizkou rychlost internetu. Podobny pristup VF jsem pozoroval u nesouvisejici mobilni sluzby "internetu na chatu", kterou nabizi VF i SOHO zakaznikum, specificakce se drzi velmi pri zemi: LTE 8Mbit down/ 4Mbit up. Jakozto retail zakaznik jsem je urgoval, at mi to "odemknou", ze tech 8Mbit je fakt malo, ale bezuspesne. Nakonec "internet na chatu" poresen "datamanie.cz" prepaid SIM kartou do O2 za 300,-/mesic bez omezeni rychlosti a 100GB FUP, realne na horach 25-30Mbit/15Mbit, takze jednoznacny upgrade a jeste levnejsi.
  6. https://ukposts.info/have/vodafone-paketverluste-latenzprobleme-alle-losungsansatze-zusammengefasst/ZWF4rn99qYCcr5c.html V komentarich na teto strance resi packet loss a latency spike desitky uzivatelu Vodafone Station a VF 1Gbit internetu z Nemecka Pozn.: Je to v nemcine, ale staci otevrit v prohlizeci Chrome a nechat automaticky prelozit. Uzivatele zminuji, ze po prechodu na jiny modem, napriklad Fritzbox 6600 nemaji zadne problemy. Jinak Vodafone Station pomuze udajne jen vypnuti firewallu (ktery se automaticky zapne za 24 hodin) a nebo restart modemu (overeno, restart "opravi" packet loss cca na 2-3 dny, pak je treba znova restartovat). Co udajne nepomuze, byl prechod na full dual stack, nebo prechod na ciste IPv4, packet loss se objevi i s IPv4. Otazka do pranice: Umozni Vodafone CZ pripojit a aktivovat jiny modem nez Vodafone Station 3.1 pro 1Gbit internet? Protoze aktualni firmware Vodafone Station 3.1 - 01.02.037.03.12.EURO.SIP - je, s prominutim, pekna sracka 🤬
  7. @zajdeepekny clanek. Ohledne VF Station 3.1, ktery jste testoval; pozoroval jste degradaci latence a rostouci packet loss po nekolika dnech pouzivani? Nebo jste modem casto restartoval a na tyto problemy jste nenarazil? Moje VF Station vydrzi jet s nulovym packet losem a dobrou latenci cca 2-3 dny, pak zacne lagovat a potrebuje restartovat 😞 (signal je v poradku dle specifikace, prisuzuji to zabugovanemu firmmwaru).
  8. @tomus nasel jsem k tomu jednu docku: https://www.vodafone.de/media/downloads/pdf/VKD-DOCSIS-Interface-Specification-v1.04.pdf - mimo jine tam zminuji 256 QAM MER≥ 33.1dB - ja tam mam 39db, takze to je asi ok - 256 QAM signal level 56 to 73 dB(μV) - tam vidim 66uV, takze asi taky cajk K tve otazce jestli to jede pres vice kanalu, rekl bych ze ano, proc by se jinak modem na vsechny pripojoval, ale jiste to nevim. Pricicnu problemu tipuju na nevyladenost routeru Vodafone Station 3.1, vzdy po restartu jede 2-3 dny bez packet lossu a bez lagu, pak je treba restartnout. Snad brzy vydaji opraveny firmware, je to trochu otravne.
  9. @tomusTake mivam packet loss a lagy, pomuze az restart modemu ... na par dni. Prikladam screenshot sily signalu na mem modemu, je to v poradku?
  10. K vasemu problemu s DNS, zkuste si nastavit treba DNS od google (viz obr. nize). Pouzivam tyhle dns servery uz roky a spokojenost. Edit: predtim, nez je nastavite, nebo klidne i potom, napiste do prikazove radky ipconfig /flushdns
  11. Zdravim, jsem novym uzivatelem 1Gbit od UPC/VF. Co se tyce rychlosti, nemam vyhrad, ale s tou stabilitou je to horsi. Prvni den po zapojeni vse OK, pak zacala postupne vice a vice zlobit latence, packet loss cca 5%, narazove lagy ve hrach i na 1-2 sekundy, zkousel jsem nahradit dns servery, tracert na vsechny mozne servery, ale bez vysledku. Stale tam byl packet loss 5% a lagy. Pomohlo az restartovani modemu (Vodafone Station 3.1). Po restartu packet loss 0,00% i na velkem vzorku 10k+ pingu. Dobra zprava tedy byla, ze to neni infrastrukturou VF ale "jen" modemem. Modem ma sice planovac vypinani a zapinani wi-fi (tu mam vypnutou), ale planovane restartovani modemu jsem nenasel ani v expertnim modu admin rozhrani. Zvazuju casovanou zasuvku pro napajeni modemu na 3:00 vypnout a 3:10 zapnout, ale je to reseni na facku .... Ocekaval bych, ze by UPC/VF mohli tu rychlou degradaci chovani modemu nejak poresit aktualizaci software? P.S. technik co to zapojoval tam updatnul nejnovejsi firmware Ma nekdo podobnou zkusenost nebo vam vas Vodafone Station 3.1 "drzi" latenci a nulovy packet loss i nekolik dni?
×
×
  • Create New...