Jump to content

OndrejB

User
  • Posts

    129
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 150
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Kabelový modem, CA Modul, HD Mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

OndrejB's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. No, máti to už vůbec nesedí. Prý bude příští měsíc platit 1186 Kč, ale do převedení platila cca 669 Kč...
  2. Zkusil jsem restart modemu přes ten exUPC web, zatím Post RS Errors na všech kanálech do 10, ale na posledním kanálu 824, cca 150x víc než na těch ostatních. Zkusím hru, pokud to bude padat, zavolám, technik to uvidí na diagnostice snad. I když minule mi vykládal, že vidí, že mám špatnej LAN kabel, že mi to běží jen 10 Mbit/s, přitom jedu normálně 500 Mbit/s na stolním PC, tak nevím. 😄 Možná myslel spící Xbox, ten se hlásí jako 10 Mbit/s ve stand-by, myslím. 😄
  3. @DiDiDi Hmmm, od Pionýrské poměrně daleko, směr Medlánky, tak nevím, jestli to má souvislost s Vaším problémem. O kompenzaci ani tak nejde, spíš je to takové blbé vůči mým teammatům, když mi to uprostřed boje z ničeho nic vypadne. 😄
  4. Ahoj, poslední dobou se potýkám s mikrolagy ve hrách a dnes připojení padalo úplně (někdy jsem dostal jen disconnect ve hře a hned se mohl připojit, voice - Discord ani nevypadl, jindy na pár minut vypadnul celý internet). V administraci modemu jsem si všiml vysokých hodnot, řekne to někomu něco? Downstream +─────────────────+───────────────+───────────+─────────────+─────────────+────────────────+─────────────+────────────────+─────────────────+ | Frequency (Hz) | Power (dBmV) | SNR (dB) | Modulation | Channel ID | Locked Status | RxMER (dB) | Pre RS Errors | Post RS Errors | +─────────────────+───────────────+───────────+─────────────+─────────────+────────────────+─────────────+────────────────+─────────────────+ | 274000000 | 4 | 38 | 256qam | 1 | Locked | 38.605 | 29622731383 | 88 | | 282000000 | 3 | 38 | 256qam | 2 | Locked | 38.605 | 29617696745 | 82 | | 290000000 | 3 | 38 | 256qam | 3 | Locked | 38.605 | 29617695432 | 107 | | 298000000 | 3 | 37 | 256qam | 4 | Locked | 37.356 | 29617697656 | 93 | | 306000000 | 3 | 38 | 256qam | 5 | Locked | 38.605 | 29617697452 | 87 | | 314000000 | 3 | 37 | 256qam | 6 | Locked | 37.636 | 29617699668 | 131 | | 322000000 | 3 | 37 | 256qam | 7 | Locked | 37.636 | 29617699777 | 197 | | 330000000 | 3 | 37 | 256qam | 8 | Locked | 37.636 | 29617699687 | 167 | | 338000000 | 3 | 37 | 256qam | 9 | Locked | 37.356 | 29617701028 | 324 | | 346000000 | 3 | 37 | 256qam | 10 | Locked | 37.636 | 29617702669 | 145 | | 354000000 | 3 | 38 | 256qam | 11 | Locked | 38.605 | 29617703896 | 120 | | 362000000 | 3 | 37 | 256qam | 12 | Locked | 37.636 | 29617700577 | 120 | | 370000000 | 3 | 37 | 256qam | 13 | Locked | 37.636 | 29617703915 | 105 | | 378000000 | 3 | 37 | 256qam | 14 | Locked | 37.636 | 29617705428 | 124 | | 386000000 | 3 | 37 | 256qam | 15 | Locked | 37.636 | 29617707555 | 292 | | 394000000 | 3 | 37 | 256qam | 16 | Locked | 37.636 | 29617707445 | 219 | | 402000000 | 3 | 37 | 256qam | 17 | Locked | 37.356 | 29617704356 | 107 | | 410000000 | 3 | 37 | 256qam | 18 | Locked | 37.636 | 29617707498 | 165 | | 418000000 | 3 | 37 | 256qam | 19 | Locked | 37.636 | 29617707054 | 316 | | 426000000 | 3 | 37 | 256qam | 20 | Locked | 37.356 | 29617707791 | 454 | | 434000000 | 3 | 37 | 256qam | 21 | Locked | 37.636 | 29617710166 | 479 | | 442000000 | 3 | 37 | 256qam | 22 | Locked | 37.636 | 29617702724 | 643 | | 450000000 | 3 | 37 | 256qam | 23 | Locked | 37.636 | 29617709387 | 954 | | 458000000 | 3 | 37 | 256qam | 24 | Locked | 37.636 | 29617355683 | 354789 | +─────────────────+───────────────+───────────+─────────────+─────────────+────────────────+─────────────+────────────────+─────────────────+ Upstream +─────────────────+───────────────+─────────────────────+─────────────+─────────────+───────────────+──────────────+──────────────+──────────────+──────────────+ | Frequency (Hz) | Power (dBmV) | Symbol Rate (ksps) | Modulation | Channel ID | Channel Type | T1 Timeouts | T2 Timeouts | T3 Timeouts | T4 Timeouts | +─────────────────+───────────────+─────────────────────+─────────────+─────────────+───────────────+──────────────+──────────────+──────────────+──────────────+ | 30700000 | 36 | 5.120 | 64qam | 6 | 2.0 | 0 | 0 | 55 | 0 | | 50800000 | 36 | 5.120 | 64qam | 3 | 2.0 | 0 | 0 | 46 | 0 | | 57500000 | 36 | 5.120 | 64qam | 4 | 2.0 | 0 | 0 | 41 | 0 | | 37500000 | 37 | 5.120 | 64qam | 1 | 2.0 | 0 | 0 | 43 | 0 | | 44300000 | 36 | 5.120 | 64qam | 2 | 2.0 | 0 | 0 | 45 | 0 | | 64000000 | 37 | 5.120 | 64qam | 5 | 2.0 | 0 | 0 | 31 | 0 | +─────────────────+───────────────+─────────────────────+─────────────+─────────────+───────────────+──────────────+──────────────+──────────────+──────────────+ Teď to zatím drží, ale vzhledem k těm mikrolagům v uplynulých týdnech se stejně raději zeptám. Díky!
  5. Co tak koukám na speedtest.net, tak sem tam někde 450 Mbit/s (zřejmě testovací servery, který Vodafone zná), ale na jiných serverech, příp. úplně jiných službách cca 150 Mbit/s. 🙂 Dobrej výdrb.
  6. Aha, tak já to dělal celou dobu špatně... Na úvodní stránce Vodafonu kliknu na banner s nabídkou "NAPOŘÁD", zadám adresu a telefon, objeví se nápis, že se brzo ozvou s vysvětlením. Pod tím jsou 3 tarify s tlačítkem KOUPIT, kliknu na KOUPIT, vyskočí okno, zadám telefon a poté se objeví "Do 30 minut vám zavoláme", za 5 minut telefon a za 15 minut mám 500 Mbit/s za 500 Kč (místo 150 Mbit/s za 430 Kč).
  7. Hmmm, zajímavé. Přes formulář jsem zadal telefon nějak před... 5, 6 dny? Dnes jsem volal (v jednu odpoledne) a 8 minut nic.
  8. Díky za odpověď, chlapi. Ještě teda otázka, to si sám vyberu, na co si nechám tarif upgradovat? Nebo jako exUPC dostanu na výběr pouze Internet 500+ nebo Internet 1000? Ufff, je to složitý, ale chci být informovaný, až budou volat. 😄
  9. Fuha, to je složitý. 😄 Co v těch podmínkách znamená: Jaký je rozdíl mezi Internet 500+, Internet 1000 a Pevný internet Kabel 300/500/1000? Aktuálně mám Internet 150+, jako zákazník UPC (přihlašuji se přes MojeUPC).
  10. Musím se, bohužel, přidat. Stahuji z Webshare 4 MB/s, přitom mám mít 150 Mbit/s. Stejný problém mají i další uživatelé UPC při stahování z Webshare.cz.
  11. Jé, ono už je Horizon Go pro Windows 10 (Mobile) dostupné. EDIT: Aha, ono už je to měsíc. Nikde jsem se o tom ale nedozvěděl až doteď.
  12. Díky za reakce. Mně prostě přijde divné, jak moc tlačí na pilu a zajímalo mě, jestli jde o těch 20 Kč navíc (x tisíce zákazníků, že ano), nebo se prostě chtějí zbavit "zátěže" v podobě starých zařízení (což je samozřejmě v pořádku). Rozhodně třeba nevím, proč zdůrazňuje, že výměna je zdarma. Měl bych snad já platit za výjezd technika, který iniciovali oni sami? Samoinstalace vs instalace technikem, o čemž psal lada-vir, to neberu ani v potaz. Vždy jsem si všechno dělal sám, odpojit a zapojit STB snad není takový problém. A pro odrazování od CA modulu ze strany UPC moc důvod taky nevidím, cena je tak jako tak 70 Kč. Vadou na kráse by mohl být jen chybějící Horizon, který stejně nebudu využívat ani na STB, protože v místnosti, kde bude, není ethernetový kabel a tahat ho tam kvůli TV, která je v provozu asi tak 20 hodin měsíčně, když moc, nebudu. Slečna právě argumentovala tím, že oni už ten starý STB nepodporují a pokud se rozbije, budu ho muset nechat na vlastní náklady opravit. Jako já nejsem nějakej důchodce, ale byl jsem po noční, chtěl jsem ten telefonát mít co nejdřív z krku a ještě mi slečna polichotila, že mám hezký hlas , tak jsem to nějak rychle vyřešil, odsouhlasil, ale od té doby mi to prostě vrtá hlavou.
  13. Zdravím, někdy minulý rok mi volali z UPC a snažili se mi vnutit výměnu STB Handan za nový, údajně z toho důvodu, že už je nenabízí, nelze je už ani reklamovat (?), atd. Pronájem nového STB je měsíčně o 20 Kč vyšší. To se mi podařilo odvrátit s tím, že se na něj skoro nedíváme a máme ho jen na občasné koukání, a až bude výměna opravdu nutná, zvolím asi raději CA modul. Minulý týden volala poněkud "vlezlejší" slečna s tím, že už je to opravdu neodkladné, že pokud by STB přestal fungovat, musel bych ho opravit na vlastní náklady, atd. a že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí, b) nemá "Horizon" funkce (které mě stejně nezajímají). Takže mi dala 2 termíny, ve kterých přijede technik STB vyměnit a ještě mi říká "Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma a pokud máte třeba problémy s wi-fi signálem, on se vám na to zdarma podívá". Přišlo mi, že fakt hodně tlačí na pilu, tak mi to vrtá hlavou a zajímalo by mě, jestli je ta výměna skutečně povinná, nebo mi to vnucuje jen z rozmaru a navýšení ceny za pronájem.
  14. Ahoj, u mě se to má takhle. 21.1. proběhl hovor, ve kterém byla domluvena retenční nabídka (100 Mbit + Komfort za 609 Kč cca, k tomu zrušení telefonu) 2.2. proběhl hovor, ve kterém jsme se dotazovali, proč nám byla zavedena služba 240 Mbit + Komfort za 969,99 Kč K 2.2. také provedena změna na slibovanou ret. nabídku, běží reklamace (ohledně zpožděného zavedení). Celkově jsem to nějak nepochopil, volali jsme a nesouhlasili s nabídkou od 1.2., čili by bylo logické, že slíbená sleva se provede k 1.2. a ne, že na den či dva naskočí ta původní, dražší a až po telefonátu se vše dá magicky do pořádku najednou. 1.2. vystavena chybná faktura, dnes reklamováno, informace byla taková, že změna tarifu byla až od 2.2., a proto to není reflektováno na faktuře, která byla vystavena 1.2., celkem to dává smysl. Takže není chyba ve faktuře, ale chyba v opožděném nastavení služeb. Srovnáno to bude v dalším vyúčtování. Jako omluva na měsíc přidán balíček HBO. Dobrá ironie by byla, kdyby nebyl automaticky zrušen a zas by se tam muselo volat.
×
×
  • Create New...