Přejít na obsah

Jan Hraňo

Uživatel
  • Příspěvky

    2
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Kabel 1000 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    Vodafone Station (TG3442VF/DE)
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Kladno

Jan Hraňo's Achievements

  1. Problém vyřešen, po nahlášení problémů byl do modemu poslán nový firmware, technik ještě další den překontroloval konektory, jeden nevyhovující vyměnil. Dosud v pořádku :).
  2. Dobrý den, cca od února mám v panelovém bytě na Kladně kabelový internet (přes koaxiál) od Vodafone (rychlost 1 Gbps). Modem mám standardní Vodafone Station (Touchstone TG3442VF). Rád bych se s Vámi poradil, zda jste někdo neřešil obdobný problém, případně pokud by Vás napadlo nějaké řešení. Poté co jsem začal hrát online hry, tak jsem si všimnul, že v průběhu celého dne v nepravidelných intervalech dochází ke krátkodobým výpadkům / nedostupnosti internetu. Dělo se to pravděpodobně již předtím, ale při prohlížení facebooku nebo sledování online videí to není tak znatelné. Výpadky trvají cca 30-40 sekund. K těmto výpadkům dochází i když jsem k modemu připojen přes LAN kabel nebo přes Wi-Fi. Například já hraji hru na PC, které mám připojeno přes LAN kabel a přítelkyně je na Wi-Fi na mobilu a oběma přestane na cca 30-40 sekund fungovat internet. Zkoušel jsem restartovat, vypnout / zapnout i resetovat modem, vytáhnout a znovu zapojit koaxiální kabel, ale beze změny. Paradoxně mám stabilnější internet přes mobilní data. Zejména ve hrách je to velmi nepříjemné, protože 30-40 sekundový „Lag“ rovná se ve většině případů smrt. Budu rád za každou radu. Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit...