Přejít na obsah

Haze

Uživatel
  • Příspěvky

    1
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
  • Vodafone mobilní služby
    Basic
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    Telefon
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha

Haze's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • First Post

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Zdravím, já mám úplně to samé. Nevím, jak pan Oliver, nicméně předpokládám, že by se mu také hodilo, kdyby někdo z Vodafonu reagoval - ideálně obratem a relevantně - stejně jako mně. I za sebe mohu dodat čas, kdy měla dorazit SMS zpráva od Paypal a nedorazila, takže naposledy např. dnes před malou chvílí, v 10:30. Pokoušela jsem se za sebe tento problém řešit přes kontaktní formulář. To mělo za následek příchozí SMS od Vodafonu s informací, že v samoobsluze Vodafone najdu odpověď na můj doraz. Níže následoval prokliknutelny link, který mi oznámil, že (začátek textu v odkazu ani leze zobrazit) "...nelze najít". Vzhledem k tomu jsem byla donucena kontaktovat zákaznickou linku telefonicky, čemuž jsem se na základě osobní zkušenosti snažila vyhnout. 1.5. jsem mluvila s paní, která mi potvrdila, že můj dotaz vidí a že se jí také nedaří prokliknout se k čemukoliv. Zadává požadavek "technikům" a bude mě kontaktovat telefonicky (nestalo se). Dnes mi přišla od Vodafonu zpráva. Doslova kopíruji text: Dobry den, pokud Vam na telefonu nefunguje spravne pripojeni k internetu, staci telefon vypnout a znovu zapnout. Pak bude vse v poradku. Dekujeme Vzhledem k tomu, že se snažím zachovat chladnou hlavu a stávající smlouvu, nebudu se - k celému procesu a zejména k jejímu dosavadnímu vyústění - vyjadřovat. Touto cestou tedy podnikám jeden z finálních kroků, který má za cíl opětovné zpřístupnění mého účtu u PayPal bez nutnosti změny telefonního operátora. Za případnou pomoc předem děkuji. HZ
×
×
  • Vytvořit...