Přejít na obsah

78ivanek

Uživatel
  • Příspěvky

    11
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Basic 250 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Komfort
  • Vodafone zařízení
    VTV set-top box G2_A
    Compal 3.0P
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha 10
  • Speedtest

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

78ivanek's Achievements

Úroveň 2

Úroveň 2 (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • Collaborator

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Aby mi cena zůstala +- stejná, musel jsem si tehdy nechat snížit rychlost internetu, jinak mi tenkrát chtěli služby celkově zdražit. Já to s nimi samozřejmě řeším, ale kdybych byl s navrhovaným řešením spokojen, nepsal bych sem.
  2. Patrik_zmn. Super, takže se mám smířit s tím, že Vodafone mi pronajal své zařízení za cenu původního zařízení od UPC, cca dva měsíce poté začal pronajímat to samé zařízení všem dalším zákazníkům, kteří k nim migrovali od UPC později, za skoro poloviční cenu a za cenu mého pronájmu jim začal nabízet novou prémiovou verzi. Přitom já jsem jim za celou dobu nestál ani za to, aby mě aspoň jedinkrát o této možnosti informovali a dali mi na výběr to nějakým způsobem změnit A když už to chci vyřešit sám od sebe a zažádám o to, aby mi účtovali to samé, co ostatním pronajímatelům, musí dojít k výměně zařízení a podpisu nové smlouvy o pronájmu a tím pádem k uznání, že celou dobu bylo vše naprosto OK. Nechápu větu "pronájem je napárován na konkrétní zařízení a jeho cena nejde změnit". Co je za problém snížit cenu pronájmu třeba dodatkem ke smlouvě o pronájmu. Samozřejmě pokud si nově budu chtít vzít tu premiovou verzi, tak si to nechám vyměnit a ve vyúčtování se mi defacto nic nezmění, ale jinak nechápu, proč si nemohu nechat původní STB se vším nastavením., co v něm mám, pokud teda nenechám vše při starém, což by Vodafonu asi vyhovovalo nejvíc 🙂.
  3. Svítí tam čárka, takže základní model, ovladač ,viz foto, můžu namířit na opačnou stranu místnosti a funguje. Jde to takhle i u nynějšího základního modelu?
  4. Tak ten bluetooth ovladač mám nejspíš také. Jsou na něm i tlačítka pro Netflix, HBO a Prime. Takže to vypadá na ovladač pro současný premium STB, který ale nevlastním. Samotného by mě teda zajímalo, co za STB tedy mám. Zřejmě se jedná o nějakého předchůdce toho premiového modelu. To je taky možná i jeden z důvodů proč trvají na výměně zařízení, pokud chci změnit cenu pronájmu.
  5. Vypadá to tedy, že pokud to budu chtít vyřešit, výměně se asi nevyhnu. Teď jen který STB si případně vybrat, premium nebo obyč.? Zatím jsem zde zaznamenal dva protichůdné názory. Má někdo další zkušenost s prémiovým boxem a hlasovým vyhledáváním? Vyplatí se ten dražší model? WIFI připojení nepotřebuju.
  6. Je to tak. Od ledna 2021. kdy ještě žádný prémiový STB neexistoval, platím za STB a modem dohromady 190 Kč (120+70). Když jsem se nyní ozval s požadavkem na snížení ceny a vysvětlení proč mi celou dobu účtují za pronájem tolik, žádné pochybení z jejich strany neuznali ("platil jste tolik UPC a my pouze převzali jejich služby"). Snížení ceny navíc podmiňují výměnou za nový STB, jinak s tím nehodlají nic dělat. To mně na tom vadí asi nejvíc. Nevím, proč si kvůli tomu mám měnit fungující a ke své potřebě nastavené zařízení za jiné.
  7. Neříkám, že to neřeším trochu s křížkem po funuse. V době mé migrace ale žádný jiný STB Vodafone stejně nenabízel, takže nebylo s čím to tehdy srovnávat. Zaráží mě spíše zdůvodnění a navrhovaný postup Vodafonu. 120 kaček prý platím proto, že jsem to tak měl nastavené u UPC a pokud chci platit méně, musí se provést výměna zařízení za nové. Prostě dělají jako kdyby ten STB, co teď mám, byl pořád od UPC (včetně jejich tehdejších cenových podmínek), což je samozřejmě blbost. Ladik - díky, myslel jsme si to a vůbec mě to nepřekvapuje.
  8. V rámci UPC jsem měl pronajatý ten druhý s názvem Horizon (byl to tuším STB + modem dohromady) Po mígraci mám VTV Set-Top-Box 2G_A a modem Compal 3.0.P.
  9. Modem samozřejmě platím zvlášť za standardní cenu 70 Kč/měsíc. Jde jenom o STB.
  10. Přesně tak, jde o dlouhodobý pronájem ne o koupi. Navíc mně by pro začátek stačilo, kdyby mi začali alespoň účtovat cenu, kterou nyní za pronájem obyčejného set-top boxu účtují a nepodmiňovat to výměnou za jiný. Ještě bych se chtěl znovu zeptat, jak dobře funguje to hlasové ovládání a jestli to za těch 50 kaček/měs. navíc stojí?
  11. Zdravím, jsem bývalý zákazník UPC, přechod k Vodafone proběhl v lednu 2021. Současně jsem si samozřejmě musel nechat vyměnit původní Mediabox od UPC za jejich VTV STB za měsíční pronájem ve výši 120 Kč. Teprve teď jsem zjistil, že zhruba dva měsíce poté (březen 2021) začal Vodafone oficiálně nabízet dva druhy STB - obyčejný za měsíční pronájem 70 Kč a prémiový za 120 Kč. Žádná oficiální informace o této změně ze strany Vodafone mi nikdy sdělena nebyla a jejich stránky podrobně neprolézám (možná moje chyba). Minulý týden jsem řešil s jejich technikem stabilitu připojení internetu a technik se mi při té příležitosti podíval do papírů a potvrdil, že mám od nich celou dobu pronajatý obyčejný STB (konkrétně VTV set-top box 2G_A) a nechápal, jak je možné, že mi pořád účtují 120 Kč/měsíc odpovídající pronájmu jejich prémiového STB. Při následné telefonické komunikaci s operátorkou, kdy jsem požadoval vysvětlení proč mi nikdy nenabídli výměnu STB za prémiový nebo automaticky nesnížili cenu za pronájem a na otázku na návrh řešení této situace včetně případné kompenzace, mi bylo řečeno, že tenkrát pouze přejali mé platby za pronájmy zařízení z dob UPC a dál se o to již nestarali (???) a pokud chci platit méně, musí nejprve dojít k výměně mého současného STB v podstatě za ten úplně samý (???), jinak mi budou i nadále účtovat cenu prémiového zařízení. Nárok na kompenzaci takto neoprávněně účtovaných poplatků za pronájem mám prý jenom za dobu posledních dvou měsíců. Delší reklamace prý neuznávají. Chápete někdo vůbec tento postup, když chci pouze, aby mi konečně začali účtovat správnou cenu za pronájem jako to už několik let udělat měli a samozřejmě bez nutnosti výměny zařízení, která nedává smysl a zároveň se k tomu postavili pokud možno čelem a nabídli nějakou adekvátní kompenzaci (napadá mě třeba nabídka neúčtování služeb po nějakou přechodnou dobu, nebo cokoliv jiného, když už jsem jejich letitý zákazník)? Předpokládám, že ceny za pronájmy jejich zařízení jsou fixní a pro všechny stejné a nejsou předmětem individuálních dohod jako u jejich služeb. Ještě bych se chtěl zeptat, zda má vůbec cenu pořizovat ten jejich prémiový set-top-box, pokud připojení STB s TV přes WIFI spíše nevyužiji? Jako jeho jediná přidaná hodnota už zbývá pouze to inzerované hlasové ovládání. Je tato funkce vůbec k něčemu dobrá, resp. je spolehlivá tak, jak ukazovali ve svém propagačním videu? Nikde jsem se o této funkci, co se týče praktických zkušeností nedočetl. Moc děkuji za radu, jak mám v tomto případě postupovat. Nejde mi tak ani o ty peníze (i když za dva roky jsem již takto přeplatil 1200 Kč), ale o princip jejich přístupu k takto neoprávněnému účtování vyšších částek za nadstandard, který jsem nemohl nikdy využívat a ani mi nikdy nebyl nabídnut.
×
×
  • Vytvořit...