Dobrý den,
Mám problém s VODAFONEM, na jaře roku 2022 jsem přešel k jinému operátorovi a podmínkou bylo získat ČVOP kod. Po zaplacení veškerých závazků na prodejně mi řekli, že dojde kod se kterým můžu přejít k jinému operátorovi, když jsem tak učinil a přešel, začali mi chodit každý měsíc faktury za služby k vodafonu. Když jsem si zašel na pobočku, bylo mi řečeno, že to byla chyba vodafonu a vystavili mi čistopis a že dál se nemusím o nic starat. Po vice jak roce mi došel e-mail od B4B INKASSO s.r.o. že mám dluh u vodafonu a musím ho zaplatit, jinak se dostanu do exekučního řízení. Začal jsem tedy řešít problém znovu, tentokrát mi na pobočce řekli, že s tim nic nemůžou udělat a je dobré dluh zaplatit. Což mi přijde tohle jednání poněkud bokem ( nebudu platit za služby, které vice jak rok nevyužívám). Má někdo s tímhle prosím Vas nějaké zkušenosti? na koho se obrátit, nebo nějaký kontakt s kým to řešit? online podpora neví, na pobočce davájí ruky od toho pryč. Zatím se snažím řešit problémy touhle cestou než přistoupím na právní služby a jak jinak než trestní oznámení, jak mi bylo razeno. Předem děkuji za nějaké info či radu jak dále. Dekuji, Hodic