Přejít na obsah

spectator88

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Kabel 1000 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    Super
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    Vodafone Station 3.1 P
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha
  • Speedtest

spectator88's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Spravil som standardne kroky: -poziadal som o zmenu wan ip z ipv6 na ipv4 - spravene -mame beziace sluzby na PC v lokalnej sieti na viacerych portoch,napriklad na 8080, cize som nastavil port forward src 8080, dst 8080 s IP adresou zariadenia, kde sluzba bezi -restart routera A nic. Ked si ceknem port na mojej WAN IP beznym toolom, tak vidim, ze port je open, ale ked ceknem dostupnost cez curl na dany port, tak nemam pozadovany vysledok
  2. Kluci, suhlasim, regular user to nepotrebuje a pocet IPV4 sa drasticky znizuje,
  3. Zdravim, viem, ze tato tema sa tu uz riesila 100000 krat, ale proste mi to nefunguje. Cize: Mozno som na nieco zabudol? OR Mam volat na podporu? Zariadenie: Vodafone Docsis 3.1 FW version: 01.04.046.17.EURO.SIP mam zmenenu IP na IPV4 mam nastaveny port forward v modeme mam beziacu sluzbu na lokalnom zariadeni A nic... Diky za idey.
  4. Chcem podakovat Vodafone podpore za rychlu zmenu IP adresy modemu z IPV6 na IPV4. Rychle a profesionalne. Jediny problem bol preklikat sa vsetkymi volbami na *77. Odporucil by som mozno dat toto nastavenie do samoobsluhy. Diky.
×
×
  • Vytvořit...