Velký rozdíl také asi je, pokud si žádá o změnu tarifu firemní zákazník. Můj příběh:
Chtěl jsem změnu tarifu na 800/60, který mě to nabízí po zadání mojí adresy za 499,-. V současnosti mám 300/20 za 559,-. Požádal jsem o změnu přes nabídku, která se mě zobrazovala po přihlášení do "Můj Vodavone". Po telefonu se mě ozvala paní. Potvrdila, že je změna možná, potvrdila i cenu, podle řeči něco zadala do systému, ale že musím pro konečné potvrzení ještě zavolat na info linku, že na to nemá oprávnění (moc nechápu, proč vám volá člověk, který to s vámi nemůže vyřešit, ale budiž). Takže hovor na infolinku. Tam mi paní sdělila, že změna na tento tarif je možná, ale cena pro mou lokalitu pro tento tarif je 625,- (+ 100,- za pronájem modemu, modem mám odkoupený, ale s tím jsem trochu počítal, že budu muset vyměnit). Když jsem se potom díval do obchodních podmínek pro firemní zákazníky (https://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-nabidky-slev-k-nove-nabizenym-tarifum-pev/), tak tam je uvedeno, že přejít je možné, ale jen pokud dojde k navýšení ceny 🙂 Takže se vším všudy hodina strávená vyřizováním a pak se dozvíte, že vás pěkně nachytali pěnou nabídkou, ale skutek utek 😞