Jump to content

Máca

User
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Klasik
  • Vodafone devices
    modem, set-top box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Příbram
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Máca's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Bohužel písemnou reklamaci jsem již doručila před cca 14 dny, reklamace byla vyřízená odpovědí, že : mám reklamovat u Netflixu- zde uveden kontaktní formulář. Tento formulář však vyžaduje údaje o telefonním čísle, kam bylo voláno při objednávce služby Netflix, dále datum a čas objednání. Nic z toho nemám, takže reklamaci u Netflixu nemůžu nijak uplatňovat. Následně z Vodafonu došla SMS, že moje reklamace je uzavřená. Jistě i s živým člověkem jsem mluvila - chce po mně stále informace , které od Vodafonu nedostávám - jakým způsobem objednávka m-platby proběhla , datum a čas... bez nich nic není možné podnikat dál. platbu mi bez nich nevyhledají ani tedy nereklamují.
  2. Děkuji za odkaz na Netflix. Zde se s Vámi začnou bavit , až budete mít uživatelské číslo . kde ho mám vzít, prosím ? Telefon nemám od Vodafonu, nýbrž od jiného poskytovatele, tudy cesta nevede....
  3. Bohužel písemnou reklamaci jsem již doručila před cca 14 dny, reklamace byla vyřízená odpovědí, že : mám reklamovat u Netflixu- zde uveden kontaktní formulář. Tento formulář však vyžaduje údaje o telefonním čísle, kam bylo voláno při objednávce služby Netflix, dále datum a čas objednání. Nic z toho nemám, takže reklamaci u Netflixu nemůžu nijak uplatňovat. Následně z Vodafonu došla SMS, že moje reklamace je uzavřená. Telefon nemám od Vodafonu, nýbrž od jiného poskytovatele, tudy cesta nevede....
  4. Dobrý den, máte někdo zkušenost tímto problémem ? : Na posledním vyúčtování za služby Vodafonu mi Vodafon účtuje neoprávněně částku 319,-Kč za m-platba Netflix Premium. Po několika voláních pro vysvětlení , kde se tato položka vzala, když jsem si Netflix neobjednala a ani nikdy dříve jsem nebyla jejich zákazníkem - jsem se nic nedozvěděla. Reklamace dopadla tak, že mi Vodafone odkazuje na Netflix . U Netflixu však potřebuji znát podrobnosti, jak k objednání služby došlo. Z výše uvedených důvodů tyto informace nemám. Obrátila jsem se tedy opět na Vodafone se žádostí o poskytnutí těchto informací. Po telefonu mi je pracovník Vodafonu nesdělil, avšak slíbil, že mi tyto informace zašle. Bohužel tento slib splněn nebyl. Již nemám chuť ani čas neustále volat na přetíženou zákaznickou linku, kde mi stejně nijak nepomohou.
×
×
  • Create New...