Jump to content

dempton

User
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    pod 100 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    Compal CH7465 (bílý)
  • Place of subscription of Vodafone services
    Blansko

dempton's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Zkoušel jsem jak 802.11n, tak i kombinaci 802.11 g/n - oboje s výsledkem krátkého dvacetiminutového připojení a následnému odpojení mez možnosti se znovu připojit. Na jiných WiFi funguje připojení telefonu bez problémů. Co se týče ostatních zařízení, tak ty jsem na 2,4 GHz připojit nezkoušel, protože podporují 5 GHz. Ale zkusím to a dám vědět. Na jiných WiFi funguje připojení telefonu bez problémů.
  2. Dobrý den, pomohl by mi prosím někdo s následujícím problémem: Nedávno jsem si koupil low-endový telefon Alcatel 1S (2021, Android 11), připojil ho k domácí 2,4GHz wifi (5GHz wifi telefon nepodporuje) a po několika minutách používání se telefon od wifi odpojil a nešlo se zpět připojit. Wifi je viditelná, telefon se k ní snaží připojit, ale neúspěšně. Ostatní zařízení, které běží na 5GHz wifi (Lenovo tab p11, Xiaomi Mi Tv stick), fungují v pořádku. Typ internetového připojení mám následující: 50MB optický internet (ex-UPC) modem Compal CH7465 (bílý) - s aktualizovaným firmwarem s tmavým rozhraním Parametry domácí wifi mám následující: oddělené názvy (SSID) pro 2,4GHz a 5GHz wifi statické kanály v nejméně vytíženém pásmu jak 2,4GHz tak 5 GHz šifrování WPA2-PSK standard 802.11n pro 2,4 GHz wifi, 802.11n/ac pro 5GHz wifi šířka pásma 20 MHz pro 2,4 GHz, 20/40/80 MHz pro 5 GHz wifi Co jsem zkoušel a s jakým výsledkem: restartovat telefon - bez výsledku resetovat nastavení sítě telefonu - bez výsledku obnovit telefon do továrního nastavení - bez výsledku restartovat modem - úspěšně připojeno k wifi, po cca 20 minutách došlo k odpojení bez možnosti znovupřipojení obnovit modem do továrního nastavení - úspěšně připojeno k wifi, po cca 20 minutách došlo k odpojení bez možnosti znovupřipojení změnit kanály wifi - úspěšně připojeno k wifi, po cca 20 minutách došlo k odpojení bez možnosti znovupřipojení změnit šifrování z WPA2-PSK na WPA-PSK - úspěšně připojeno k wifi, po cca 20 minutách došlo k odpojení bez možnosti znovupřipojení nastavení statické IP adresy pro telefon - bez výsledku vypnutí firewallu na modemu pro telefon - bez výsledku změna standardu wifi - úspěšně připojeno k wifi, po cca 20 minutách došlo k odpojení bez možnosti znovupřipojení Abych to shrnul, zjistil jsem, že k úspěšnému připojení k domácí wifi na telefonu alespoň na těch cca 20 minut stačí, když v nastavení parametrů wifi na modemu nic nezměním, ale jen kliknu na tlačítko aplikovat změny (aniž bych jakoukoliv změnu udělal!!!) a telefonu se podaří připojit. Pak po těch cca 20 minutách připojení vypadne a je potřeba postup opakovat. Z výše uvedeného bych tedy předpokládal, že je problém na straně modemu. Nenapadá někoho nějaký způsob jak problém vyřešit? Děkuji.
×
×
  • Create New...